Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Wout.P
|
Geplaatst: 3 Nov 2023 12:59:28 Onderwerp: DE WEG OMHOOG |
|
|
Gisteravond Ajax gekeken.Het was nog wel billenknijpen,maar ik hoop dat ze nu de weg omhoog hebben gevonden.Zonde van het Nederlandse voetbal wat hier gebeurd is maar gedane zaken nemen geen keer. Het zal voorlopig nog wel wat aanmodderen zijn met die topaankopen!!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 3 Nov 2023 12:59:28 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Willem Visser Site Admin
|
Geplaatst: 6 Nov 2023 17:50:45 Onderwerp: |
|
|
Gisterenmiddag ben ik naar Ajax-Heerenveen geweest, viel mij mee dat het stadion vol zat ondanks het slechte weer. Maar als je een echte Ajax supporter bent dan ga je door regen en wind naar het stadion. Gelukkig hebben ze ook deze wedstrijd weten te weten te winnen, maar ik moet eerlijk zeggen dat het achterin nog steeds op een gatenkaas lijkt. Heerenveen heeft ook zijn kansen gehad en heeft er 1 daarvan kunnen benutten. Ik verwachtte eerder dat het 2-2 zou worden dan 4-1, maar gelukkig hadden we een gelukkige wissel die er 2 scoorde. Donderdagavond spelen we tegen Brighton, ik heb mijn kaart afgestaan aan een vriend van mijn zoon die Engelsman is en fan is van Brighton. We gaan zien of ze weten te winnen, want handhaving in de Europa League zou geweldig zijn. _________________ Old sailors never died |
|
Terug naar boven |
|
|
Wout.P
|
Geplaatst: 7 Nov 2023 12:25:49 Onderwerp: |
|
|
Ja a.s. donderdag weer volle bak dat is in het verleden wel eens anders geweest.
Die achterhoede blijft wel een probleem hoewel die Sutalo wel wat zekerder wordt in zijn spel.Hij maakt nog wel fouten,maar ik zie hem ook wel steeds wat beter worden.
Wie weet gaat het lukken met een echte Ajax-man als trainer.Hoe dan ook ik hoop dat ze donderdag drie punten pakken en door kunnen in de Europa-leaque.
Ook wens ik Feyenoord succes,want ze spelen heel erg goed. |
|
Terug naar boven |
|
|
Wout.P
|
Geplaatst: 10 Nov 2023 10:11:32 Onderwerp: |
|
|
Ajax gekeken en ik moet zeggen dat het erg tegen viel.Ik heb twee goeie aanvallen gezien tegen een elftal dat ook middelmatig is.
In alle jaargangen liepen er bij Ajax spelers van klasse rond.Ik zie er nu niet een.In potentie misschien 1 of 2.Spelers als Tagliafico ....Martinez...Alvarez,waar zijn ze.Spelers die misschien geen fluwelen voet hadden,maar ze stonden er wel. Bij alle Europese topclubs lopen er wel een paar rond.Die jongens hebben ,, grinta ,, en 100% inzet en ik denk dat Ajax dat wel kan gebruiken. |
|
Terug naar boven |
|
|
|