| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Saskia Site Admin

|
Geplaatst: 9 Sep 2008 12:02:20 Onderwerp: Merk en type voer |
|
|
Er zijn allerlei redenen om een bepaald type voer uit te kiezen. Gewicht, leeftijd, vachtverzorging of de fysieke gesteldheid van de hond.
Welk voer krijgt jouw hond en waarom? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 9 Sep 2008 12:02:20 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Agnes & Pippo

Geregistreerd op: 27 Aug 2008 Berichten: 94 Woonplaats: Wapse (Drenthe)
|
Geplaatst: 9 Sep 2008 14:21:53 Onderwerp: |
|
|
Pippo krijgt vlees (Energique) en brokjes (Biofood). Dit vorstelijke maaltje krijgt hij gemengd 2 x per dag.
Vlees omdat ik dat als hond ook heel graag zou willen en brokjes voor zijn gebit. Als ik dat vlees alleen geef, heeft ie het zo op. Daarom deed ik het ook wel eens in z'n Kong. Dan was hij een tijdje zoet met z'n eten. Nu doe ik het vlees dus door de brokjes. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
rebeccamy

Geregistreerd op: 29 Aug 2008 Berichten: 76 Woonplaats: noordwijkerhout:)
|
Geplaatst: 9 Sep 2008 15:17:23 Onderwerp: |
|
|
amy krijgt fokker gewoon omdat ze het graag eet
als jonge hond at ze veel blikvoer, brokken wilde bijna niet.. maar fokker vind ze heel lekker.. en af en toe krijgt ze nog wel eens blikvoer en resten van ons avondeten gaan er ook altijd wel in!(macaroni, pizza korsten, aardappel.. van alles)  _________________ dit berichtje was van rebecca&amy
www.juniorhandling.moonfruit.com |
|
| Terug naar boven |
|
 |
carine

Geregistreerd op: 06 Sep 2008 Berichten: 34 Woonplaats: Antwerpen/Belgi?
|
Geplaatst: 9 Sep 2008 17:00:31 Onderwerp: |
|
|
Giorgio krijgt korrels, TechniCal, de kip met rijst varieteit en soms die met lam...hij kreeg het van bij de fokker en aangezien we er heel tevreden van zijn zie ik niet in waarom we zouden veranderen...
hij is verzot op een "snoepje" van tafel wat ik probeer te beperken (eerst man opvoeden)... _________________ Carine
Pootjes en lebber van Giorgio |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|