| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Saskia Site Admin

|
Geplaatst: 11 Sep 2008 12:00:39 Onderwerp: Boeken |
|
|
Ben jij ook zo'n boekenfreak? En wat lees je dan zoal? Heb je nog goede tips?
Ik lees - als mijn tijdsindeling het toelaat - erg veel. Ben erg gecharmeerd van boeken als De Verborgen Geschiedenis (Donna Tartt), De ontdekking van de hemel (Harry Mulisch), de boeken van John Irving en bijvoorbeeld The Year of the Magical Thinking (Joan Didion). |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 11 Sep 2008 12:00:39 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Irene

|
Geplaatst: 11 Sep 2008 18:19:06 Onderwerp: |
|
|
Ho Saskia,
We zullen dit weekend vast wat titels uitwisselen. Het huishouden ligt hier compleet stil als ik weer een boek te pakken krijg. Er liggen weer twee reserveringen bij de bieb op me te wachten. Heerlijk!
Hond aan mijn voeten, glas wijn en een goed boek, hoe gelukkig kun je me maken  _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Corry en Nino

|
Geplaatst: 11 Sep 2008 19:00:01 Onderwerp: |
|
|
Achhhhh, heerlijk dat lezen maar op het moment lukt het me helemaal niet.
Ik kan er geen geduld voor opbrengen en heb nog verschillende nieuwe boeken staan. Misdaadromans en thrillers.
Mn lievelingsboeken zijn over het algemeen boeken met verhalen over de middeleeuwen, wat duister, keltisch.
Witte heksen, zwarte heksen.
Ook ben ik geinteresseerd in boeken waarbij het verhaal gaat over reincarnatie. Ik kan daar helemaal in wegduiken. Zo spannend.
Het eerste boek wat ik daarover gelezen heb is "Zij en Ayesha" van H.Rider Haggerd, geschreven in de ouderwets nederlands, zo lang is het al geleden, het laatste boek heet "Als het verleden heden wordt" van Barbara Erskine. Speelt zich af in het heden en verleden en het gaat over mensen van nu die gereincarneerd zijn van mensen uit het verleden, de middeleeuwen, barbaren waren het vroeger
Zo spannend...........moeten jullie echt eens lezen, wel een dikke pil hoor.
En natuurlijk Lord of the Rings, mooi boek maar erg zwaar, krijg het niet uitgelezen.
Gr. Corry |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|