Lagotto Romagnolo

Voor leden van de Lagotto Club Nederland

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Sinterklaas kapoentje, gooi wat in mijn voerbakje....
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Lagotto Romagnolo Forumindex -> Off topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vanderkuijl

BerichtGeplaatst: 6 Dec 2008 23:31:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Agnes & Pippo schreef:
Leuk om te lezen dat Amy lekker geniet van haar bot!
Ik wist niet dat een bot niet meer splintert als je het kookt. Weer heeft het forum haar nut bewezen!

Over dat 'Barfen' is heel wat te doen als ik zo hier een daar mijn licht opsteek. De een geeft aan dat er niets natuurlijker is dan vers vlees, de ander zweert bij brokken. Ik moet zeggen dat ik aanhanger ben van de laatste groep. Ik moet er niet aan denken, dat verse vlees de hele tijd. Wat zal dat een gestink zijn (denk ik). En hoe moet dat dan als je op vakantie gaat? Een koe mee in de caravan Wink ?

Er zijn overigens ook mensen die een 'raw food' dieet volgen: alleen ongekookt voedsel eten. Dat schijnt ook natuurlijker te zijn. Dat is wel weer makkelijk op vakantie: kookspullen kun je thuis laten en voor een lekkere maaltijd duik je het bos in of een akker met rijpe bodemvruchten...

Pippo is gisteren lekker verwend door Sinterklaas: een letter van hondenkoek die hij lekker verorberd heeft (Pippo is niet zo kieskeurig als Amy kennelijk Wink ) en een lampje voor aan z'n halsband (als het donker is en de hond beweegt gaat het lampje knipperen. Zo raak ik hem nooit meer kwijt (tenzij hij doorheeft dat het lampje uitgaat als hij stil gaat staan Sad ). Ook heeft hij tandpasta met een echte tandenborstel gekregen, maar ik weet niet of dat zo'n succes gaat worden. Tandjes kijken laat hij onder veel gezucht toe, maar tandjes poetsen is een brug te ver denk ik.

Misschien moet je gaan drijgen met een beugel en kunst gebit, dan laat ie het wel toe......... maar met een bot heb je het niet echt nodig hoor!

Geplaatst: 6 Dec 2008 23:31:56    Onderwerp:

Terug naar boven
Agnes & Pippo

BerichtGeplaatst: 6 Dec 2008 23:36:43    Onderwerp: Reageren met citaat

vanderkuijl schreef:

Misschien moet je gaan drijgen met een beugel en kunst gebit, dan laat ie het wel toe......... maar met een bot heb je het niet echt nodig hoor!

Pippo kent jou nog niet voldoende, anders helpt dreigen met een bezoekje aan jou misschien ook Wink
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Lagotto Romagnolo Forumindex -> Off topic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: