| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Agnes & Pippo

Geregistreerd op: 27 Aug 2008 Berichten: 94 Woonplaats: Wapse (Drenthe)
|
Geplaatst: 24 Nov 2008 11:10:11 Onderwerp: |
|
|
t' Was een grapje: Je had niet moeten zeggen dat het wel meeviel.
Vanaf hier is het zo'n 2,5 uur rijden. Wel een eind, maar voor een leuke middag met de LCN heb ik dat wel over. Maar gisteren dus even niet .
We hebben hier ook wel sneeuw. 't Is alleen niet zo'n dikke laag als bij jullie, denk ik. Gistermiddag zo rond 15.00 uur begon het hier te sneeuwen. We liepen net op de heide bij Dwingeloo. Koud dat het daar was op dat open veld! Het plan was dan ook om ons op te warmen met lekkere warme chocomelk met slagroom. Helaas viel dat plan in duigen toen Pippo besloot om eens even lekker door de paardepoep te gaan rollen. Toen zijn we maar met Pippo naar vrienden in de buurt gegaan. Pippo even afgespoeld met de tuinslang en toen aan een lekkere kop thee (ook lekker!).
Vanmorgen heeft Pippo even lekker door de sneeuw gerold. Vindt ie heerlijk! Nu schijnt de zon, dus vanmiddag het fototoestel mee voor wat mooie plaatjes. Geef Nino maar een vette poot van Pippo. _________________ Groetjes van Agnes & Pippo (de ondeugendste Lagotto uit Hunnebeddenland) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 24 Nov 2008 11:10:11 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Marij
|
Geplaatst: 24 Nov 2008 14:17:28 Onderwerp: |
|
|
| Citaat: |
Ik had nog af willen bellen, maar realiseerde me dat ik geen mobiel nummer heb. Afzeggen vind ik wel zo netjes namelijk.
Er stond een mobiel telefoonnummer gemeld in de Nieuwsbrief die afgelopen week nog rond is gestuurd.............  |
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
rebeccamy

Geregistreerd op: 29 Aug 2008 Berichten: 76 Woonplaats: noordwijkerhout:)
|
Geplaatst: 24 Nov 2008 14:28:53 Onderwerp: |
|
|
Amy viel in de auto meteen in slaap, volgensmij heeft ze liggen dromen over haar oranje mannetje!!
Thuis aangekomen zien we dat er nergens sneeuw lag. Het is helaas niet eens blijven liggen bij ons!  _________________ dit berichtje was van rebecca&amy
www.juniorhandling.moonfruit.com |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Agnes & Pippo

|
Geplaatst: 24 Nov 2008 15:06:33 Onderwerp: |
|
|
| Marij schreef: | | Citaat: |
Ik had nog af willen bellen, maar realiseerde me dat ik geen mobiel nummer heb. Afzeggen vind ik wel zo netjes namelijk.
Er stond een mobiel telefoonnummer gemeld in de Nieuwsbrief die afgelopen week nog rond is gestuurd.............  |
|
Sorry Marij, heb ik kennelijk volledig overheen gelezen. Mijn excuses! _________________ Groetjes van Agnes & Pippo (de ondeugendste Lagotto uit Hunnebeddenland) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Marij
|
Geplaatst: 24 Nov 2008 15:09:30 Onderwerp: |
|
|
| Agnes & Pippo schreef: | Helaas!!!!!
Vanwege het weer en de voorspellingen van sneeuw, liet Arjan zijn twee kostbaarste bezittingen (mij en Pippo) niet gaan. Ontzettend balen, want ik had er ontzettend veel zin in!
Eigenlijk moest ik hem wel gelijk geven, maar balen was het wel!
Verstandige man heb jij  |
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Marij
|
Geplaatst: 24 Nov 2008 15:11:17 Onderwerp: |
|
|
Er stond een mobiel telefoonnummer gemeld in de Nieuwsbrief die afgelopen week nog rond is gestuurd............. [/quote][/quote]
Sorry Marij, heb ik kennelijk volledig overheen gelezen. Mijn excuses![/quote]
Geeft niet hoor, kan gebeuren, maar wij waren erop bedacht, vandaar dat we dat nog even hadden vermeld.
We zien elkaar aanstaande zaterdag, dan hopelijk geen winterse buien.  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Marij
|
Geplaatst: 24 Nov 2008 15:12:03 Onderwerp: |
|
|
| Marij schreef: | Er stond een mobiel telefoonnummer gemeld in de Nieuwsbrief die afgelopen week nog rond is gestuurd.............  | [/quote]
Sorry Marij, heb ik kennelijk volledig overheen gelezen. Mijn excuses![/quote]
Geeft niet hoor, kan gebeuren, maar wij waren erop bedacht, vandaar dat we dat nog even hadden vermeld.
We zien elkaar aanstaande zaterdag, dan hopelijk geen winterse buien.  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
vanderkuijl

|
Geplaatst: 24 Nov 2008 15:20:20 Onderwerp: |
|
|
| Corry en Nino schreef: | | Agnes & Pippo schreef: | Dat had je niet moeten zeggen. We spraken nog vrienden uit het zuiden van het land en ik was blij om te horen dat het daar toch wel behoorlijk veel witter was dan bij ons. Dat was dan weer een extra bevestiging van mijn besluit om dan toch maar niet te gaan. Nou ja, gedane zaken nemen geen keer.
Fijn om te horen dat jullie een mooie wandeling hebben gemaakt. Ja, die sneeuw maakt het landschap gelijk anders. Meteen een sprookjesachtige sfeer. |
Wat had ik niet moeten zeggen.......
Nee, dat is dan weer zo iets...ik had ook geen nummer van jou hahahaha.
Drenthe is best wel een stukje rijden en je moet het niet doen als je er geen goed gevoel bij heb.
Ik zelf zit er maar een uurtje vandaan, terug 2 uur over gereden, gewoon in mn 3
Ik had nog sneeuw naar je toegestuurd maar het is niet verder gekomen dan de Veluwe ....mn zus zat er zaterdagavond al, toen lag daar al een behoorlijke laag. |
Joe hoe ikke kwam uit DEN HELDER Hoe doen mensen in zweden finland Noorwegen Rusland Canada dat dan als er een beetje sneeuw valt blijven ze dan thuis ?? komen ze een half jaar de deur niet meer uit!
Ik heb nu wel winterbanden om is ook heel prettig met regen!!! en inderdaad rustig rijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kachel aan snoepjes naast je Muziekje aan en karren maar! onderweg bij een pomstation een bakkie en huppekee.
Ko. Guusje En Kiekje hebben zich uitstekend vermaakt in de duinen zonder zee ... oooo die was Guus aanhet zoeken natuurlijk de ZEE!!!!!!  _________________ Totaal hondengek (uiteraard de Lagotto) en Paardengek (Arabisch volbloed) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Agnes & Pippo

|
Geplaatst: 24 Nov 2008 15:28:13 Onderwerp: |
|
|
| vanderkuijl schreef: |
Joe hoe ikke kwam uit DEN HELDER Hoe doen mensen in zweden finland Noorwegen Rusland Canada dat dan als er een beetje sneeuw valt blijven ze dan thuis ?? komen ze een half jaar de deur niet meer uit!
Ik heb nu wel winterbanden om is ook heel prettig met regen!!! en inderdaad rustig rijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kachel aan snoepjes naast je Muziekje aan en karren maar! onderweg bij een pomstation een bakkie en huppekee.
Ko. Guusje En Kiekje hebben zich uitstekend vermaakt in de duinen zonder zee ... oooo die was Guus aanhet zoeken natuurlijk de ZEE!!!!!!  |
Ik zat eigenlijk op zo'n reactie te wachten . Ik bewonder je dapperheid Edith! _________________ Groetjes van Agnes & Pippo (de ondeugendste Lagotto uit Hunnebeddenland) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Corry en Nino

|
Geplaatst: 24 Nov 2008 16:30:13 Onderwerp: |
|
|
| Agnes & Pippo schreef: | | vanderkuijl schreef: |
Ko. Guusje En Kiekje hebben zich uitstekend vermaakt in de duinen zonder zee ... oooo die was Guus aanhet zoeken natuurlijk de ZEE!!!!!!  |
Ik zat eigenlijk op zo'n reactie te wachten . Ik bewonder je dapperheid Edith! |
hahahahahaha, ik lach me echt onder de tafel hier van jullie
Edith kan je niet meerekenen hoor, die is altijd aan het surveivelen, die draait nergens haar handen voor om, zelfs niet voor Guus die naar de Zee zoekt, ze red haar paard ook nog uit een vijver als het nodig is.
Maar Ons kent Ons, Agnes zat er al op te wachten  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Agnes & Pippo

|
Geplaatst: 24 Nov 2008 17:02:58 Onderwerp: |
|
|
| Marij schreef: | We zien elkaar aanstaande zaterdag, dan hopelijk geen winterse buien.  |
Zaterdag a.s. kom ik met de trein. Dan kan geen winterse bui me tegenhouden! Alleen wel blaadjes en andere ongewenste dingen op de rails..... _________________ Groetjes van Agnes & Pippo (de ondeugendste Lagotto uit Hunnebeddenland) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
vanderkuijl

|
Geplaatst: 24 Nov 2008 19:20:54 Onderwerp: |
|
|
| Agnes & Pippo schreef: | | Marij schreef: | We zien elkaar aanstaande zaterdag, dan hopelijk geen winterse buien.  |
Zaterdag a.s. kom ik met de trein. Dan kan geen winterse bui me tegenhouden! Alleen wel blaadjes en andere ongewenste dingen op de rails..... |
Zaterdag LEUK kom je ook logeren????( hotel)
Gr Willie W (alias Edith ) _________________ Totaal hondengek (uiteraard de Lagotto) en Paardengek (Arabisch volbloed) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Agnes & Pippo

|
Geplaatst: 24 Nov 2008 19:27:17 Onderwerp: |
|
|
Ik kom niet logeren. Dat was een leuk idee geweest eigenlijk.
Arjan is zondag jarig en dan wordt die lieve schat al weer 40! _________________ Groetjes van Agnes & Pippo (de ondeugendste Lagotto uit Hunnebeddenland) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Irene

|
Geplaatst: 24 Nov 2008 19:28:13 Onderwerp: |
|
|
| vanderkuijl schreef: | [
Zaterdag LEUK kom je ook logeren????( hotel)
Gr Willie W (alias Edith ) |
Neeee, want haar Arjen wordt 4x10 Dus zondag allemaal naar Wapse! _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Agnes & Pippo

|
Geplaatst: 24 Nov 2008 19:40:58 Onderwerp: |
|
|
Hahaha. Jullie zijn van harte welkom! _________________ Groetjes van Agnes & Pippo (de ondeugendste Lagotto uit Hunnebeddenland) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 24 Nov 2008 19:40:58 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |