| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Waar slaapt uw Lagotto? |
| In bed, waar anders....? |
|
42% |
[ 3 ] |
| In z'n mand, waar ie hoort! |
|
0% |
[ 0 ] |
| In de bench, dat is zijn eigen huisje |
|
57% |
[ 4 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 7 |
|
| Auteur |
Bericht |
Saskia Site Admin

|
Geplaatst: 7 Sep 2008 12:06:34 Onderwerp: Waar slaapt uw Lagotto? |
|
|
Als je op show zit en je moet lang wachten, dan komt er het e.e.a. ter sprake. Uit pure ellende gaat men dan onderwerpen voor het forum bedenken. Zoals de vraag; waar slaapt uw hond?
Bij deze de poll...
En zit uw antwoord er niet bij, dan horen we natuurlijk graag waar de krullenbul zich wel schuil houdt in de nachtelijke uurtjes! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 7 Sep 2008 12:06:34 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Marij
|
Geplaatst: 7 Sep 2008 12:10:17 Onderwerp: Re: Waar slaapt uw Lagotto? |
|
|
| Saskia schreef: | Als je op show zit en je moet lang wachten, dan komt er het e.e.a. ter sprake. Uit pure ellende gaat men dan onderwerpen voor het forum bedenken. Zoals de vraag; waar slaapt uw hond?
Bij deze de poll...
En zit uw antwoord er niet bij, dan horen we natuurlijk graag waar de krullenbul zich wel schuil houdt in de nachtelijke uurtjes! |
Ahum, zal ik mijn slaapgeheimen maar prijs geven................op bed, naast bed, onder de heerlijke luie stoel.............., en de mooiste ehhhhhhhhhhhh, in de kast....................en ik zag dit weekend dat zoonlief die zelfde trekjes heeft, kroop ook in de kast in de hotelkamer, maar eerst uitgebreid gekroeld op bed, mijn nieuwe VRIEND.  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
rebeccamy

Geregistreerd op: 29 Aug 2008 Berichten: 76 Woonplaats: noordwijkerhout:)
|
Geplaatst: 7 Sep 2008 12:21:44 Onderwerp: |
|
|
overal en nergens.. maar het liefste in bed met het hoofd op het kussen  _________________ dit berichtje was van rebecca&amy
www.juniorhandling.moonfruit.com |
|
| Terug naar boven |
|
 |
carine

Geregistreerd op: 06 Sep 2008 Berichten: 34 Woonplaats: Antwerpen/Belgi?
|
Geplaatst: 7 Sep 2008 13:14:43 Onderwerp: |
|
|
Giorgio slaapt in zijn bench in de keuken...
hij kende een bench al van bij zijn fokker en daar is hij in de keuken ook geboren...het leek ons een veilige plaats om te starten en hij is dus heel tevreden in zijn keuken...als we naar zee gaan gaat de bench mee en dan wil hij ook dat ze in de keuken staat al neemt hij er vrede mee als ze ergens anders moet staan...maar zijn bench is zijn vetrouwde veilige nestje... _________________ Carine
Pootjes en lebber van Giorgio |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Agnes & Pippo

Geregistreerd op: 27 Aug 2008 Berichten: 94 Woonplaats: Wapse (Drenthe)
|
Geplaatst: 7 Sep 2008 13:32:33 Onderwerp: |
|
|
Pippo slaapt ook het liefst in z'n bench. Als we 's avonds naar bed gaan, zeggen we tegen Pippo dat we gaan slapen. Vervolgens loopt Pippo in een drafje naar z'n bench. Hij krijgt dan altijd wat lekkers en een dikke knuffel, waarna hij naar dromenland vertrekt.
Gisteravond waren we naar een feestje geweest (Pippo mee natuurlijk) en toen we thuiskwamen rende (!) Pippo in een strip naar z'n bench. Alsof ie wilde zeggen: eindelijk rust aan m'n kop! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia Site Admin

|
Geplaatst: 7 Sep 2008 14:45:15 Onderwerp: |
|
|
Onze Taka en Ti Amo slapen (nog) in de bench. Alhoewel de stoel van opa ook erg goed bevallen is deze week. Beide belhamels zijn nu zindelijk en hebben "los" in de woonkamer geslapen. Maar onze Totti spant de kroon, want hij ligt 't liefst op z'n rug in bed  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Corry en Nino

|
Geplaatst: 7 Sep 2008 20:14:04 Onderwerp: |
|
|
Nino slaapt het liefst in zn bench. Als pup liet hij 6 weken lang weten dat hij er niet van gediend was. Wat een sterk karakter h?, en een uithoudingsvermogen maar helaas voor hem was de adem van het vrouwtje langer en werd het deurtje absoluut niet geopend.
Met zacht geknede wijngums in mn oren (dopjes hielpen niet) viel ik in slaap. Uiteindelijk gaf mijn kerel het op en wist hij waar zn plaats was.
Sindsdien bleef het deurtje open en is hij gek op de bench.
Een mand is niets voor hem, hij ligt gewoon graag ergens onder en dat doet hij geregeld onder de salontafel, een grote opiumtafel, lekker laag bij de grond. Daar liggen ook zn speeltjes en zn kluif, dat is dus gewoon zijn plekje geworden.
In de caravan slaapt hij af en toe op bed omdat vrouwtje dat zo lekker vind om even met hem te kroelen . Na een kwartiertje houd hij het voor gezien.
En.......zoals Marij zegt, na een kroelpartij de kast in net als zijn moeder.
Ik vond dit wel grappig omdat hij op de hotelkamer gelijk bij Marij op bed ging kroelen, daarna was ik aan de beurt en uiteindelijk zocht hij zijn nachtrust in de kast. Voor mij ook een verrassing
En............wat mij toch elke keer opvalt hoeveel respect hij voor de dames heeft. Nonja heeft in het hotel 3 x zn bak voer leeggegeten, hij stond erbij en keek ernaar.!!!!  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Irene

|
Geplaatst: 7 Sep 2008 23:17:29 Onderwerp: |
|
|
| Corry en Nino schreef: | Nonja heeft in het hotel 3 x zn bak voer leeggegeten, hij stond erbij en keek ernaar.!!!!  |
Dit heet gewoon tafelmanieren hoor
Is ook een leuke voor een pol!
Nini slaapt naast mijn bed op haar eigen deken. Soms blijft ze lekker beneden, en dan horen we haar een keer naar boven trippelen. Of ze wacht tot iedereen thuis is, languit op de derde trede van de trap.
Haar slaaphoudingen(ook een pol waard?): opgekruld, lekker warm. Of als een "peutertje", zoals ze als pupje lag. Languit gestrekt, "wie doet me wat" of de allerleukste: wijdbeens op haar rug  _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|