| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Irene

|
Geplaatst: 20 Nov 2008 20:43:23 Onderwerp: Een waterhond.... |
|
|
Nini komt net terug van de wandeling, ?an de lijn! Vandaag was onze oudste thuis en die had de eer voor Nini te zorgen. Het regende bij ronde 1, het regende bij etc...dus zoonlief baalde al.
Hij wilde net huiswaarts keren, toen Nini nog vlug even de vijver indook
Een uurtje later belde ik op. Gelukkig geeft de telefoon geen luchtjes door En nee, hij had de hond niet even afgespoeld, de dag was al zwaar genoeg geweest
Bij thuiskomst werd ik zoals altijd erg enthousiast begroet, maar aaarrgggg wat een lucht......
Zodoende na het eten even richting douche. Geen straf voor Nini, dus we roken in no-time allebei weer lekker
Na een uurtje droogtijd was het weer tijd voor een wandeling. Omdat we morgen op visite gaan,deze keer toch maar ?an de lijn, mijn waterhond....  _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 20 Nov 2008 20:43:23 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Agnes & Pippo

Geregistreerd op: 27 Aug 2008 Berichten: 94 Woonplaats: Wapse (Drenthe)
|
Geplaatst: 21 Nov 2008 16:16:26 Onderwerp: |
|
|
Heb je het hier over de opvoeding en het gedrag van je zoon?!  _________________ Groetjes van Agnes & Pippo (de ondeugendste Lagotto uit Hunnebeddenland) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Irene

|
Geplaatst: 21 Nov 2008 16:48:22 Onderwerp: |
|
|
Wellicht
Hond los, baaldag, niet afspoelen...
Maar er wel voor zorgen, netjes de regen in, flinke rondes maken, meteen vertellen wat er anders liep (dook) dan verwacht ....
Kom net uit het bos, een jouw bekend pad. Douchebeurt is alweer onzichtbaar, plassen waren aantrekkelijk, luchtjes overheerlijk. Zo'n krullenbolletje houdt ons lekker bezig, in de buitenlucht en jong  _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Agnes & Pippo

Geregistreerd op: 27 Aug 2008 Berichten: 94 Woonplaats: Wapse (Drenthe)
|
Geplaatst: 21 Nov 2008 20:01:49 Onderwerp: |
|
|
Dat pad is inderdaad geen geasfalteerd pad waarop de dame haar uiterlijke schoonheid bewaard (ahum).
Als ik een keer een baaldag heb (moeilijk met zo'n gezellige krullebol) grijpt Pippo meteen zijn kans: dingen doen die eigenlijk niet mogen maar waarvan hij weet dat ik op zo'n dag moeite heb hem er duidelijk en helder op te wijzen. _________________ Groetjes van Agnes & Pippo (de ondeugendste Lagotto uit Hunnebeddenland) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
vanderkuijl

|
Geplaatst: 22 Nov 2008 00:21:41 Onderwerp: |
|
|
| Agnes & Pippo schreef: | Dat pad is inderdaad geen geasfalteerd pad waarop de dame haar uiterlijke schoonheid bewaard (ahum).
Als ik een keer een baaldag heb (moeilijk met zo'n gezellige krullebol) grijpt Pippo meteen zijn kans: dingen doen die eigenlijk niet mogen maar waarvan hij weet dat ik op zo'n dag moeite heb hem er duidelijk en helder op te wijzen. |
Hahaha en danhebben jullie er maar 1... gister naar het strand met 5 stuks ik werd gezandstraald dus na een tijd thuis zand waar je een leuke zandbak mee kunt vullen ))))
Of ook leuk met z'n 5en door de rotte vis rollen.
Inderdaad vervelen doe je je neit met honden!!!!!!
Gr EEEEEEEE _________________ Totaal hondengek (uiteraard de Lagotto) en Paardengek (Arabisch volbloed) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Corry en Nino

|
Geplaatst: 22 Nov 2008 01:33:17 Onderwerp: |
|
|
Edelhertenpies.....is ook lekker....jammie.  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
vanderkuijl

|
Geplaatst: 22 Nov 2008 17:20:04 Onderwerp: |
|
|
| Corry en Nino schreef: | Edelhertenpies.....is ook lekker....jammie.  |
Niet gezien op het strand...... wel dooievogels en zakjes poeder.... ik dacht zo nu ben ik binnen ))) maar het was droge koe.
en heel veel zee wier wat ze lekker opeten heel gezond zeggen ze.
Hoev ik dus niet meer gedroogd in een potje te kopen! _________________ Totaal hondengek (uiteraard de Lagotto) en Paardengek (Arabisch volbloed) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Corry en Nino

|
Geplaatst: 22 Nov 2008 22:06:35 Onderwerp: |
|
|
| vanderkuijl schreef: | | Corry en Nino schreef: | Edelhertenpies.....is ook lekker....jammie.  |
Niet gezien op het strand...... wel dooievogels en zakjes poeder.... ik dacht zo nu ben ik binnen ))) maar het was droge koe.
Hoev ik dus niet meer gedroogd in een potje te kopen! |
Tis maar goed dat die herten daar niet komen...voor dat luchtje moet je op de Veluwe zijn.
Trouwens....al was je ze nog zo goed....dat luchtje is er haast niet uit te krijgen. Vuil meenemen gaat je ook niet lukken, je hele wagen is vergeven  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
vanderkuijl

|
Geplaatst: 22 Nov 2008 22:12:40 Onderwerp: |
|
|
| Corry en Nino schreef: | | vanderkuijl schreef: | | Corry en Nino schreef: | Edelhertenpies.....is ook lekker....jammie.  |
Hoev ik dus niet meer gedroogd in een potje te kopen! |
Tis maar goed dat die herten daar niet komen...voor dat luchtje moet je op de Veluwe zijn.
Trouwens....al was je ze nog zo goed....dat luchtje is er haast niet uit te krijgen. Vuil meenemen gaat je ook niet lukken, je hele wagen is vergeven  |
Tandpasta of echte zwitsal baby shampoo haalt de lucht weg!! werkt echt! _________________ Totaal hondengek (uiteraard de Lagotto) en Paardengek (Arabisch volbloed) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|