| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
carine

Geregistreerd op: 06 Sep 2008 Berichten: 34 Woonplaats: Antwerpen/Belgi?
|
Geplaatst: 9 Nov 2008 16:14:13 Onderwerp: Eurodog Kortrijk... |
|
|
Hi,
Iemand die volgende week naar Kortrijk komt?
Giorgio is ingeschreven in de jeugdklasse... _________________ Carine
Pootjes en lebber van Giorgio |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 9 Nov 2008 16:14:13 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Agnes & Pippo

Geregistreerd op: 27 Aug 2008 Berichten: 94 Woonplaats: Wapse (Drenthe)
|
Geplaatst: 9 Nov 2008 17:08:43 Onderwerp: |
|
|
Hoi Carine,
Helaas gaan wij niet naar Kortrijk. Ik wens je heel veel succes!
Hou je ons op de hoogte van de afloop? _________________ Groetjes van Agnes & Pippo (de ondeugendste Lagotto uit Hunnebeddenland) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Irene

|
Geplaatst: 9 Nov 2008 21:56:33 Onderwerp: |
|
|
Nee, wij gaan naar Apeldoorn. Maar veel succes in Kortrijk. Erg mooi skatepark daar  _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
carine

|
Geplaatst: 10 Nov 2008 14:05:01 Onderwerp: |
|
|
Bedankt
skaten ga ik niet doen hoor...
er zijn iig 8 Lagotti ingeschreven dus ik ben benieuwd...
zal zeker en vast feed back geven _________________ Carine
|
| Terug naar boven |
|
 |
rebeccamy

Geregistreerd op: 29 Aug 2008 Berichten: 76 Woonplaats: noordwijkerhout:)
|
Geplaatst: 16 Nov 2008 14:38:21 Onderwerp: |
|
|
Hoe is het gegaan met giorgio en nonja?  _________________ dit berichtje was van rebecca&amy
www.juniorhandling.moonfruit.com |
|
| Terug naar boven |
|
 |
carine

|
Geplaatst: 16 Nov 2008 19:40:35 Onderwerp: |
|
|
Ik ben nog helemaal ondersteboven van ....
Giorgio's eerste U
Hij werd beste jeugdreu...moest nadien uitkomen tegen de beste jeugdteef en liet de dames naar de erering gaan...
Neen, ik ben h??l fier op ons ventje, hij liet zijn puberstreken thuis en liep netjes zijn rondjes...
was wel h??l bijznoder, zijn eerste U halen onder het wakende oog van zijn fokker
Goh...Nonja, heb haar gezien maar mijn catalogus is ergens ten velde, weet het niet van buiten  _________________ Carine
|
| Terug naar boven |
|
 |
rebeccamy

Geregistreerd op: 29 Aug 2008 Berichten: 76 Woonplaats: noordwijkerhout:)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
angelique
|
Geplaatst: 17 Nov 2008 11:17:19 Onderwerp: |
|
|
h??? een dikke proficiat voor Giorgio!!!!
het is zo'n geweldig kereltje, carine ik snap dat je super trots bent!
ps. weet eigenlijk niet veel van shows en uitslagen.
was Chantal er ook? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Marij
|
Geplaatst: 17 Nov 2008 15:17:15 Onderwerp: |
|
|
| rebeccamy schreef: | Hoe is het gegaan met giorgio en nonja?  |
Nonja kreeg uiteraard weer een 1 Uitmuntend, maar dat is niet zo moeilijk als je alleen (net als Giorgio) in de klasse bent en de keurmeester alleen maar U-tjes uitdeelde, zoals hij bij alle rassen deed. Tja zo heeft een kwalificatie weinig tot geen waarde meer.
En de aanwezig Italianen maakten er een hardloopwedstrijd van, zo kan een hond zijn gangwerk niet eens tonen, erg jammer. Maar goed, wel mooie honden, vooral de reu, de teef was te veel getoiletteerd, zelfs in de ring werd er maar geborsteld.
Nino was er overigens ook en die behaalde een keurige reserve achter de Italiaanse reu.
Het was een erg gezellige dag, met heel veel contacten. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Corry en Nino

|
Geplaatst: 17 Nov 2008 16:29:22 Onderwerp: |
|
|
| Marij schreef: | | rebeccamy schreef: | Hoe is het gegaan met giorgio en nonja?  |
Nonja kreeg uiteraard weer een 1 Uitmuntend, maar dat is niet zo moeilijk als je alleen (net als Giorgio) in de klasse bent en de keurmeester alleen maar U-tjes uitdeelde, zoals hij bij alle rassen deed. Tja zo heeft een kwalificatie weinig tot geen waarde meer.
En de aanwezig Italianen maakten er een hardloopwedstrijd van, zo kan een hond zijn gangwerk niet eens tonen, erg jammer. Maar goed, wel mooie honden, vooral de reu, de teef was te veel getoiletteerd, zelfs in de ring werd er maar geborsteld.
Nino was er overigens ook en die behaalde een keurige reserve achter de Italiaanse reu.
Het was een erg gezellige dag, met heel veel contacten. |
Mooie reu idd van de aanwezige Italiaan, niet uitgeborsteld, puur natuur.
Type Nino...mooie kop, mooie vacht, zelfde formaat enzovoort...we moesten dan ook veel rondjes lopen om de beslissing te laten vallen bij de keurmeester.
Ik had eigenlijk fluorgroene schoentjes aan moeten trekken (grapje voor de intimie)
Nino zn gangwerk was mooi stuwend terwijl de Italiaan moeite had zn handler bij te houden...idd jammer zoals Marij al schreef.
Liever een eerste plaats gehaald maar geen slecht gevoel over de keus vd keurmeester.
Het was idd een gezellige dag met veel geinteresseerde bezoekers, veel informatie kunnen geven.
Jammer dat we niet alle sprache spreche  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Irene

|
Geplaatst: 17 Nov 2008 17:32:14 Onderwerp: |
|
|
Mooie resultaten hoor!
Ook in het Apeldoornse een succesje. N?t niet de reis naar Barcelone, maar wel een 3e plek. Niet met de hond dus, maar met de plank  _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Corry en Nino

|
Geplaatst: 17 Nov 2008 17:42:08 Onderwerp: |
|
|
| Irene schreef: | Mooie resultaten hoor!
Ook in het Apeldoornse een succesje. N?t niet de reis naar Barcelone, maar wel een 3e plek. Niet met de hond dus, maar met de plank  |
Haaaaaaaaaaaa, dat is leuk. Heb je mooi weer gehad.?
Ik dacht misschien kom je naar de camping, even een weekendje eruit.
Dan hoor ik het wel van Jeannet.......ik was er natuurlijk niet.
Aan de andere kan had ik zoiets van....als ze richting Ughelen had gekomen had ik het zeker en vast gehoord.
De Veluwe is erg mooi nu met zn herfsttinten....of heb je het bos niet gezien
Sorry, er moet natuurlijk even een felicitatie achteraan...3e plek, heeft die jongen maar mooi voor elkaar. lenig hoor....(wauw) ik vind het kunstenaars.!!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Irene

|
Geplaatst: 17 Nov 2008 18:55:33 Onderwerp: |
|
|
Ha Corry,
Zelfs Uchelen gezien....We waren met meer man. Op de terugweg nog de foute borden gevolgd. Ipv de A50 binnendoor over Deelen. De herfstkleuren zijn om tien uur savonds redelijk eentonig
En er waren heeeel veel wildroosters. Heb ik het niet meer zo op, nadat we drie jaar terug een ree voor de auto hebben gehad.
Natuurlijk weet ik jullie en de camping nog te vinden, dus zeg nooit nooit
Groetjes en een knuf voor die knapperd van je!!
ps vorige week Rotterdam, pfff, wat een stad, dan komen wij echt van een dorp (ook voor het boarden) _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
carine

|
Geplaatst: 17 Nov 2008 19:55:30 Onderwerp: |
|
|
| Marij schreef: | | rebeccamy schreef: | Hoe is het gegaan met giorgio en nonja?  |
|
ook de jeugdteef was alleen h?...
iig ben ik toch h??l fier op ons ventje zijn U-tje...zijn eerste en dat terwijl zijn fokker erbij was (hij had het voorspeld)
De Italiaanse reu was idd mooi en de teef was zijn dochter als ik het goed heb...
Voor ons wat het eveneens een hele leuke dag met veel leuke mensen en goede gesprekken...veel interesse voor de Lagotti en Giorgio zelf...tot een bekende Belgische gedragstherapeut toe die eens kwam kijken hoe een Lagotto nu moet zijn...
Had Nonja wat last van de gladde vloer?
Ja hoor, Chantal was er ook met Yenthe! _________________ Carine
|
| Terug naar boven |
|
 |
Corry en Nino

|
Geplaatst: 17 Nov 2008 23:41:19 Onderwerp: |
|
|
| carine schreef: | | Marij schreef: | | rebeccamy schreef: | Hoe is het gegaan met giorgio en nonja?  |
|
ook de jeugdteef was alleen h?...
iig ben ik toch h??l fier op ons ventje zijn U-tje...zijn eerste en dat terwijl zijn fokker erbij was (hij had het voorspeld)
De Italiaanse reu was idd mooi en de teef was zijn dochter als ik het goed heb...
Voor ons wat het eveneens een hele leuke dag met veel leuke mensen en goede gesprekken...veel interesse voor de Lagotti en Giorgio zelf...tot een bekende Belgische gedragstherapeut toe die eens kwam kijken hoe een Lagotto nu moet zijn...
Had Nonja wat last van de gladde vloer?
Ja hoor, Chantal was er ook met Yenthe! |
waarom zet jij 2 grote foto's van mij en Nino op Yahoo.?
Je hebt dat helemaal niet aan mij gevraagd.....
Foto's van personen die daar niet van op de hoogte zijn kan je niet zomaar op Internet neerkwakken. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 17 Nov 2008 23:41:19 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |