| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
angelique
|
Geplaatst: 14 Nov 2008 17:43:35 Onderwerp: tips graag |
|
|
| heeft iemand een tip waar ik mijn pubbel in kan dragen als ik ergens naar toe ga, hoe deden jullie dat? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 14 Nov 2008 17:43:35 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia Site Admin

|
Geplaatst: 14 Nov 2008 18:12:29 Onderwerp: Re: tips graag |
|
|
| angelique schreef: | | heeft iemand een tip waar ik mijn pubbel in kan dragen als ik ergens naar toe ga, hoe deden jullie dat? |
Hoi Angelique,
Wij hebben een speciale puppy prada tas gekocht: een draagtas waar je de pups in kan vervoeren, bijvoorbeeld als je gaat winkelen. Er zijn ook buggy's te koop, waar honden in kunnen. Maar het is voor de ontwikkeling van de pup beter om te lopen als de afstand het toelaat. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
angelique
|
Geplaatst: 14 Nov 2008 20:05:21 Onderwerp: |
|
|
hoi saskia, ik bedoel eigenlijk iets voor op mijn buik, omder m'n jas.
En het is voor als we naar de stad gaan en als ie moe wordt kan ik hem bij me dragen (is niet zo zwaar als op je arm.) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Irene

|
Geplaatst: 16 Nov 2008 13:27:26 Onderwerp: |
|
|
Daar zijn speciale draagtassen en rugzakken voor te koop. Even googelen.
Zelf had ik onze pup in het voorjaar en draaide de onderzijde van een windjack naar buiten als ik een jas aanhad. Als je dan het koordje iets aantrekt, ontstaat een buideltje. Natuurlijk goed ondersteunen, maar voor een stukje bos of zo ging dit goed.
Verder niet teveel naar de stad willen  _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
angelique
|
Geplaatst: 17 Nov 2008 11:13:30 Onderwerp: |
|
|
kijk irene daar heb ik wat aan, zoiets is prima.
Ik heb al geneusd maar ga die dure dingen echt niet kopen!
heb ook al tips gehad van mitella en een grote sjaal......het komt helemaal goed.
enuuuuh de stad in doe ik voor meneer h? hihiii  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Irene

|
Geplaatst: 17 Nov 2008 19:20:18 Onderwerp: |
|
|
Als je aan een shawl denkt, dan heb je misschien nog zo'n grote doek waarin je babys wikkelt om ze te dragen?
Was overigens een mooie foto van je pup, leuke tekening van de vacht! En een schattige oogjes. Kan me indenken dat je aftelt hoor!
Maarruuhh, wat geeft je fokker voor tips om de stad in te gaan? Zelf liep ik ook over van de vragen, en "mijn" fokster had erg veel goede tips, dus dat kwam goed uit  _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|