| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
rebeccamy

Geregistreerd op: 29 Aug 2008 Berichten: 76 Woonplaats: noordwijkerhout:)
|
Geplaatst: 5 Feb 2009 22:43:08 Onderwerp: Leiden en Goes |
|
|
Heeft er iemand nog ingeschreven voor leiden (hazerswoude-dorp) of goes? Of gaat er iemand nog inschrijven?
Zit zelf nog te twijfelen, maar denk dat ik wel ga inschrijven voor leiden.. is tenslotte wel onze vereniging schrijf ik niet in kom ik kijken  _________________ dit berichtje was van rebecca&amy
www.juniorhandling.moonfruit.com |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 5 Feb 2009 22:43:08 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
vanderkuijl

|
Geplaatst: 12 Feb 2009 23:25:05 Onderwerp: Re: Leiden en Goes |
|
|
| rebeccamy schreef: | Heeft er iemand nog ingeschreven voor leiden (hazerswoude-dorp) of goes? Of gaat er iemand nog inschrijven?
Zit zelf nog te twijfelen, maar denk dat ik wel ga inschrijven voor leiden.. is tenslotte wel onze vereniging schrijf ik niet in kom ik kijken  |
Hoi hoi,
Ik schrijf niet in voor Leiden!!!
Goes wel!
GrEEEEEEEEEEdith _________________ Totaal hondengek (uiteraard de Lagotto) en Paardengek (Arabisch volbloed) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rozebottels

|
Geplaatst: 13 Feb 2009 10:39:30 Onderwerp: |
|
|
Voor ons het zelfde antwoord als Edith!
Tot dan! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
rebeccamy

|
Geplaatst: 13 Feb 2009 16:09:27 Onderwerp: |
|
|
haha, ik was eerst ook alleen goes van plan.. wil amy wel laten keuren door een Italiaan (wat keurt die keurmeester trouwens ontzettend veel rassen op de 26ste!)
hangt er een beetje vanaf was amy gaat doen in leiden of ik inschrijf voor goes.. maar ik denk wel dat het goed gaat komen in leiden! ze doet het nu zo goed op ringtraining, helemaal los staan bij het betasten! dus ik schrijf gewoon in!
idd. tot in goes dan maar!  _________________ dit berichtje was van rebecca&amy
|
| Terug naar boven |
|
 |
Marij
|
Geplaatst: 13 Feb 2009 20:17:02 Onderwerp: |
|
|
| rebeccamy schreef: | haha, ik was eerst ook alleen goes van plan.. wil amy wel laten keuren door een Italiaan (wat keurt die keurmeester trouwens ontzettend veel rassen op de 26ste!)
idd. tot in goes dan maar!  |
Die keurmeester keurt veel rassen uit rasgroep 6 die dag, maar de helft of meer zal er nooit zijn, totaal misschien 60 honden, dus dat valt wel mee.
Kom jij maar gezellig naar Goes toe.
groetjes,
Marij |
|
| Terug naar boven |
|
 |
rebeccamy

|
Geplaatst: 13 Feb 2009 20:40:50 Onderwerp: |
|
|
| Marij schreef: | | rebeccamy schreef: | haha, ik was eerst ook alleen goes van plan.. wil amy wel laten keuren door een Italiaan (wat keurt die keurmeester trouwens ontzettend veel rassen op de 26ste!)
idd. tot in goes dan maar!  |
Die keurmeester keurt veel rassen uit rasgroep 6 die dag, maar de helft of meer zal er nooit zijn, totaal misschien 60 honden, dus dat valt wel mee.
Kom jij maar gezellig naar Goes toe.
groetjes,
Marij |
ja dat had ik ook al gezien, allemaal best onbekende rassen waarvan er weinig meedoen.. maar pff.. het zijn wel veel rassen! _________________ dit berichtje was van rebecca&amy
|
| Terug naar boven |
|
 |
rebeccamy

|
Geplaatst: 14 Mrt 2009 17:17:08 Onderwerp: |
|
|
Ik schrijf toch maar niet in voor Goes, ik kom in goes wel aanmoedigen!
Vandaag in Leiden heeft Amy een 2zg behaald, ze kwispelde niet genoeg met haar staart vond de keurmeester maar tot nu toe heeft ze nog nooit zo goed gelopen op een show als vandaag dus was wel tevreden!
(ben vandaag ook geplaatst voor de JH finale op de winner, ik liep met een galgo espa?ol en we mochten naar de 3de plaats ) _________________ dit berichtje was van rebecca&amy
|
| Terug naar boven |
|
 |
|