|
|
|
|
|
Laaglandse motor rijders motorclub lamor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Auteur |
Bericht |
Stefan
|
Geplaatst:
15 Jun 2007 10:13:52 |
|
Ik moet inderdaad nog vier tentamens, drie over anderhalve week en een wat later. Maar die weet ik nog niet. Al strak aan het leren dus het komt helemaal goed
Ja, het begint heel erg te kriebelen. Ik krijg er steeds meer zin in, het is nog maar twee maanden en dan is het al zover.
Ik heb vorige week een brief gekregen van defensie dat ik mijn diploma op moest sturen. Even gebeld dat het wat later zou worden. Hij vertelde mij dat ik nog medisch aangehouden was. Ik vertellen van de dermatoloog, dat het allemaal oke was. Een dag later had ik een brief op de mat om kleding te gaan passen. Op 25 juli om 08:00 in Utrecht.
Door al die keuringen en brieven en dingetjes die je moet doen ga je (ik in ieder geval wel) er echt naar toe leven.
Maar eerst nog even aan de studie. Ik heb afgelopen jaar alles in een keer gehaald, dus dat geeft goede moed!
Succes met je studie, heb je hier ook praktijklessen? heb je daar nu ook een voorsprong mee? |
_________________ Nulla tenica invia est via |
|
|
|
|
Geplaatst:
15 Jun 2007 10:13:52 |
|
|
|
|
JohanN
|
Geplaatst:
15 Jun 2007 11:19:45 |
|
Ik ben nu met theorie bezig, de zo geheten ATPL. Duurt ongeveer 9 maanden totaal en ben nu 1.5 maand onderweg. Heb daar wel een voordeel mee, hoewel de theorie die ik gehad heb in sommige gevallen wat meer luchtmacht gericht was en sommige gevallen niet zo uitgebreid was als wat ik nu heb. In grote lijnen komt het tot nu toe wel overeen. Na deze periode begint het vliegen, waar ik ongeveer een jaar mee bezig ben... Leuk om te horen dat je naar de opleiding uitkijkt. Nu nog even die examens inkoppen en dan kan je straks het bos in |
|
|
|
|
|
|
Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|
|
|
|
|
|