|
|
|
|
|
Laaglandse motor rijders motorclub lamor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Auteur |
Bericht |
Stefan
|
Geplaatst:
8 Mei 2007 14:13:54 |
|
Ik wel. Tering wat een glijbaan zeg. De Snelwegen vielen allemaal wel mee, maar de binnenwegen waren op sommige plaatsen echt glad. Wat later op de middag ging het allemaal een stuk beter. Je merkte heel goed dat de rotzooi van de weg af spoelde.
Toch altijd voorzichtig blijven op zulke dagen. Het was in ieder geval een goede ervaring. Weer veel van geleerd. |
_________________ Nulla tenica invia est via |
|
|
|
|
Geplaatst:
8 Mei 2007 14:13:54 |
|
|
|
|
JohanN
|
Geplaatst:
8 Mei 2007 15:10:59 |
|
Ik niet, althans niet op de motor, wel met de auto. Op zich goed dat van te voren gewaarschuwd werd, iedereen reed langzaam, soms wat te langzaam, maar veiligheid voor alles he. Had je echt het gevoel dat je motor soms wat minder grip had, want dat is best scary?... |
|
|
|
|
Stefan
|
Geplaatst:
8 Mei 2007 16:52:22 |
|
Ik heb een keer in een bocht gehad dat ik te veel gas gaf. gelukkig was mijn reflex voldoende om hem op de weg te houden. Even een voetje aan de grond gehad, en daarna had ik snel weer grip.
verder heb ik niet echt het gevoel gehad dat ik minder grip had. Maar dat komt natuurlijk ook omdat, wat jij ook zegt, Johan, je erg voorzichtig bent.
Wat ik al eerder zei, op de snelwegen was het vrij snel schoon gereden. op de binnenwegen duurde het wat langer.
Al met al was het niet eng, of erg glibberig, maar je bent wel nog veel scherper dan normaal. Ook speelden de waarschuwingen mee. Heel fijn dat die er waren. |
_________________ Nulla tenica invia est via |
|
|
|
|
|
Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|
|
|
|
|
|