|
|
|
|
|
Laaglandse motor rijders motorclub lamor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Auteur |
Bericht |
Admin
Site Admin
|
Geplaatst:
19 Aug 2007 19:28:10 |
|
Donderdag, 16 augustus 2007. Een regenachtige dag leek het te worden. Op het circuitpark aangekomen was het circuit nat. Des al niet te min waren er genoeg motorrijders en was het gezellig druk. Na de keuring en het inschrijven werd er een klein half uurtje theorie gegeven, wat ging over de regels en de ideale lijnen op het circuit. Na dat we even gewacht hadden op het schoonmaken van de baan, omdat er iemand gecrasht was, konden we gaan rijden.
De eerste 2 sessie reed ik in een langsaam groepje die viel onder groep 1, groep 1 is de groep met de minst ervaren mensen. Opzich had dit wel zijn voordelen, want op deze manier kon ik het circuit een beetje leren kennen. Na een kort over leg met de marchal, werd ik in de snelste groep gezet binnen groep 1. Dat tempo leek voor mij op het tempo van de superbikes en ik moest er hard aan trekken om "de jongens met dikke 12 honderts" bij te houden. De 4de en laatste sessie was ik aan het tempo gewent en dan word het erg leuk rijden. Wat is het kicke om naar mijn gevoel, het max uit die motor te halen. Vol accelereren uit de laatste lange door draaier en dan met 230 op de tarsan aan komen zetten. Terug naar de 2, naar de a-pex sturen en weer max aan het gas....GAAF!!!!
Morgen weer. De voorspellingen voor de 20ste zijn ronduit bagger. 70% kans op regen...bleehhh
Ik laat weer van me horen.... |
|
|
|
|
|
Geplaatst:
19 Aug 2007 19:28:10 |
|
|
|
|
|
|
Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|
|
|
|
|
|