|
|
|
|
Avril Lavigne Fans
Forum met informatie over Avril Lavigne |
|
|
|
|
|
Auteur |
Bericht |
lola
Adult Lavigne
|
Geplaatst:
11 Sep 2008 01:41:37 |
|
Oke, leek me wel een leuk idee om de nummers van under my skin te beschrijven, wat je er van vindt enzo.
Kan natuurlijk ook bij let go en tbdt, maar ik begin ff met under my skin.
1. take me away: Geweldige tekst, raakt me echt, kan me er goed in vinden. Ook lekker nummer, om uit je dak te gaan. Mooie muziek enzo. Wel vind ik dat haar stem op de albumversie soms wat te schreeuwerig is, want bij de live versie vind ik haar stem veel mooier en emotioneler en het gevoel van dat nummer komt gewoon veel beter over!
2. Together: Ook hele mooie tekst. Echt bijzonder hoe av dat zo kan beschrijven en dat je het dan ook echt voelt enzo hoe dat gegaan is. Lekker rocknummer vind ik t en je krijgt er echt tranen van in je ogen.
3. Don't tell me: Mooi gezongen, leuke muziek, maar tekst niet zo origineel. Verder heel mooi nummer.
4. He wasn't: Leuk nummer, word ik lekker vrolijk van, maar vind haar stem daar niet zo bijzonder hoewel hij net als bij take me away bij de live versie veel beter klinkt!
5. How does it feel: Heel mooi, mooie tekst, super gezongen, mooi ingetogen enzo en ik krijg er echt kippenvel van!
6. My happy ending: Mijn favoriete avril nummer Heb echt herinneringen aan dat nummer omdat toen die single uit kwam ik eigenlijk precies tzelfde meemaakte met me ex. Ik vind t ook heel mooi dat het in het begin heel rustig is en in het refrein sneller gaat!
7. Nobody's home: Ja, wat moet ik ervan zeggen, heel emotioneel, prachtig gewoon. Vind persoonlijk de accoustische versie t mooiste!
8. Forgotten: Briljant. Echt dat vind ik echt avril, zo eerlijk, zegt precies wat ze denkt en gewoon heel sterk. Na my happy ending me favoriet!
9. Who knows: Vind ik niet zo'n leuk nummer Klinkt op zich wel lekker, maar spreekt me totaal niet aan.
10. Fall to pieces: Heel mooi liefdesliedje, kom er altijd echt van in zo'n zwijmelbui
11. Freak out: Lekker stoer, toch positief vergeleken met de rest van de cd. Wil er van gaan springen!
12. Slipped away: Geweldig. Vooral omdat het zo persoonlijk is voor haar natuurlijk, dat haar opa overleden was. Maar ook hier voel je gewoon hoe ze zich voelde en hoe belangrijk haar opa voor haar was. En weer van de accoustische versie moet ik huilen! |
|
|
Geplaatst:
11 Sep 2008 01:41:37 |
|
|
|
|
Lavigne
Site Admin
|
Geplaatst:
11 Sep 2008 19:00:06 |
|
Cool idee Hier mijn beschrijving:
Take Me Away:
God wat houdik van dit lied!! De emotie is perfect, het schreewen, echt.. onbetaalbaar! Op de cd vind ik hem ook geweldig maar de beste performance van dit lied blijft toch tijdens de Budokan versie!! Tekst spreekt mij super aan.
Together:
Mijn favoriete UMS nummer. De tekst is onbetaalbaar voor mij. Lijkt net alsof dit mijn lied is. Jammer dat het intro op de piano maar zo kort duurt, had van mij wel langer mogen duren om zo'n opbouwend intro te krijgen. Live vind ik hem ook echt geweldig! Zowel de acoustische versie als de versie van Budokan zijn echt priceless!! Kan de versie van Budokan echt een hele avond op repeat laten staan. Mijn lied! Tekst is liefde.
Don't Tell Me:
In het begin vond ik het zo'n standaart lied wat wel cool was maar meer niet. Tegenwoordig ga ik helemaal uit mijn dak bij dit lied! Ik hou ervan! Vooral de bridge is echt amazing!! Meezingen met dit lied vind ik ook super! De tekst vind ik cool! Echt van: opzouten nu!
He Wasn't:
Superleuk upbeat nummer! Moet nog steeds lachen om: This is when I start to bite my nails, and clean my room when all else fails.
Omdat het gewoon klopt. Ik ruim ook mijn kamer op uit pure verveling.
How Does It Feel:
Geweldig mooi nummer. Jammer dat ze em nooit live gedaan heeft want hij is heel bijzonder. Vooral als het lied verderloopt en als ze begint met: Would you cry with me? Je voelt de emotie en de tekst is super! Heb em een tijdje terug heel vaak geluisterd.
My Happy Ending:
Het begin alleen al, het begin zegt al zoveel!! Ik moet altijd als ik dit lied hoor de videoclip erbij bedenken als ze door de straat rent. Je voelt hoe ze zich voelde en de tekst vind ik ook heel goed!
Nobody's Home:
Opzich een vrij simpel gebruik van muziek, maar met die simpele keus is toch een keihard nummer gemaakt. Keihard in de zin van: Wow!
De clip vind ik heel simpel al past die erbij, maar het lied zelf is geweldig!! Vooral als de bridge geweest is dan echt, altijd de neiging om em nog harder te zetten dan. Super mooie herkenbare tekst.
Forgotten:
In eerste instantie had ik er niks mee, maar ben ik er meer mee gaan krijgen. Ik vind het knap dat je zo kan zingen en het ook mooi is! De tekst spreekt me wel aan daarentegen, ook altijd gedaan maar in hetr begin lag dit nummer mij gewoon niet zo.
Who Knows:
Ik had echt HELEMAAL niks met dit lied, net zoals Lola al zei. Maar tegenwoordig luister ik hem graag! Al luister ik de cd versie weinig, de versie van Budokan daarentegen luister ik vrij regelmatig!! De tekst is best wel van: Jaja het komt allemaal wel goed, maar toch vind ik em mooi!
Fall To Pieces:
Indd een mooi liefdesliedje, maar omdat ik de tekst niet meemaak, doet het me niet veel. Al IS het een supermooie tekst.
Freak Out:
Jaaa, echt Avril dit!! Super, leuk, fun, verder niks over te zeggen, luister er graag naar!
Slipped Away:
Amazing lied. Maar ik draai em niet vaak, omdat hij zo zielig is. Als ik voortijdig doodga wil ik hem tijdens mij crematie draaien. Klinkt maybe heel raar, maar het is zo. En dat weet mijn moeder. |
|
lola
Adult Lavigne
|
Geplaatst:
12 Sep 2008 01:25:21 |
|
Ik heb er nooit over nagedacht wat voor muziek op me begrafenis gedraaid moet worden eigenlijk... Maar avril zou wel horen eigenlijk want dat is gewoon mijn grootste idool die ik ooit heb gehad in m'n leven!
Toen me vader overleed en we muziek uit moesten zoeken voor crematie zat ik ook aan slipped away te denken, budokan versie, maar t werd toch phill collins, against all ods. Omdat dat gewoon echt van mij en mijn vader was zeg maar, hij hield altijd al van phill collins en gaf me een keer een dvd van hem in duitsland en toen hoorde ik zo against all ods, was er helemaal weg van. En het is gewoon zo'n emotioneel nummer. Maar nou kan ik er niet meer naar luisteren, want als ik dat hoor moet ik heel de tijd janken omdat ik dan aan me vader denk. Maarja t leven is hard. |
|
Lavigne
Site Admin
|
Geplaatst:
12 Sep 2008 18:08:59 |
|
Ik ken dat numemr zo niet van Phil Collins, maybe als ik hem hoor wel.
Maar indd, het is het 'mooiste' als er muziek gedraaid wordt wat echt bij die persoon past. Wat erg van je vader, dat wist ik niet.
Het leven is indd heel hard, eerst leren we om te houden van, en als dat uiteindelijk onvoorwaardelijk is, moeten we het weer afstaan.. |
|
lola
Adult Lavigne
|
Geplaatst:
13 Sep 2008 01:32:16 |
|
Ja idd en dan zo vroeg. Echt een schok gewoon eerst geloof je het niet, dan moet je t wel geloven en word je kwaad, zo van waarom hij, terwijl hij pas 53 was en andere mensen zitten gewoon in een verzorgingstehuis terwijl ze dement zijn en niks meer kunnen, terwijl hij gewoon nog vet van t leven aan t genieten was Maar uiteindelijk heb je toch zoiets van moet verder leven, hoe moeilijk t ook is.
Alleen had ik liever gehad dat ik tenminste nog een laatste gesprek had kunnen hebben, afscheid gesprek zeg maar want de laatste keer dat k hem sprak was aan de telefoon gewoon over hele normale dingen en een paar dagen later had hij dus een hartstilstand. En wij waren echt zo dat we nooit snel zeiden dat we van elkaar hielden enzo, we wisten zeg maar wel van elkaar dat t zo was, maar zeiden t niet en nu zou ik toch wel willen dat ik t gezegd had. En nu kan t dus niet meer. |
|
Avril_Fan_KL
Adult Lavigne
|
Geplaatst:
13 Sep 2008 16:21:08 |
|
Leuk topic !
Ik post ook nog wel eens. |
|
|
|
|
Lavigne
Site Admin
|
Geplaatst:
14 Sep 2008 19:47:09 |
|
@ Lola: Ja indd, dat zijn dan de dingen waar je van denkt: Had ik maar.. Maar helaas gebeuren die dingen echt vaak. Het is zo kut want je blijft daaraan denken. Ik kan me dat echt voorstellen. 53 is ook nog echt jong.. en indd, er zijn ouderen in een bejaardentehuis die vet oud zijn en niks meer kunnen en eik niet meer willen, en die leven nog paar jaar door. Zo raar.. Kan je niet begrijpen..
@ Kevin: Is goed, ben benieuwd naar jou ideen 8er de song ^^ |
|
lola
Adult Lavigne
|
Geplaatst:
8 Dec 2008 17:36:15 |
|
Nu zal ik van the best damn thing doen omdat dit topic een beetje dood is gegaan
1 girlfriend: Best leuk nummer, goede muziek. Tekst wat minder... Niet echt avril maar heb soms ook t idee dat het niet echt over haarzelf gaat maar over iemand anders ofzo.
2. I can do better: In het begin vond ik em niet zo leuk, door dat gelach tussendoor. Maar nu ik de live versie gezien heb vind ik em helemaal geweldig en draai ik de live versie helemaal grijs Wel leuk op de album versie: Dat geschreeuw tussen door. Geweldig
3. runaway: Goede tekst. Leuk nummer. Super als ze zelf gaat drummen.
4. The best damn thing. Ook leuk nummer. Vooral die clip, echt avril. Maar ook niet zo'n super tekst.
5. When you're gone: Geweldig. Zo super en emotioneel en je kan je er echt in vinden als je in zon situatie zit. Echt geweldig qua tekst, muziek, zang alles!
6. Everything back but you: Wordt er super vrolijk van, echt een leuk nummer. Doet me een beetje denken aan sk8erboi en he wasn't. Gewoon een leuk vrolijk nummer en zit goed in elkaar.
7 hot: vind em op zich op t album beetje saai, maar live rockt de pan uit!
8. innocence: Kei mooi. Ja echt, hoe ze hier zingt je kan echt horen dat avril ECHT kan zingen. Dat wisten we natuurlijk al lang. Maar toch, dit is gewoon super en die tekst... kan er soms echt van zitten janken. maar da op een goede manier zeg maar
9. I don't have to try: Me lievelingsnummer! Echt zo vet en stoer en wil er van gaan springen, dansen en in de auto ga ik altijd harder rijden van dat nummer
10. One of those girls: Leuk nummer, goede tekst. Dit is wel echt avril hoe we haar kennen qua tekst en hoe ze ook echt over bepaalde mensen denkt zeg maar.
11. Contagious: Wel leuk nummer, beetje kort alleen. Heb altijd zo'n idee van ze had geen zin meer en zong toen maar ff "all the time" ofzo. Het is niet echt af naar mijn mening, had nog wel een heel stuk aan mogen zitten.
12. Keep holding on: Geweldig nummer, echt mooi. Ze zingt mooi, mooie tekst, mooie muziek. Raakt me echt.. |
|
Lavigne
Site Admin
|
Geplaatst:
8 Dec 2008 22:45:32 |
|
Hij werd indd een beetje dood haha
Hier mijn mening:
Girlfriend
In het begin vond ik hem heel raar, totaal niet Avril enzo maar nu vind ik hem wel echt cool!! Tekst slaat weliswaar niet echt ergens op maar als je zelf verliefd ofzo bent en hij heeft al een vriendin is het wel een leuke tekst.
I Can Do Better
In het begin mijn favoriete song, maar nu vind ik hem een beetje saai. Heb hem ZO vaak geluisterd. Verder vind ik de tekst wel echt heel cool en we herkennen Avril ook echt in de stukjes waar ze zingt: I'm sick of your shit, don't deny, you're a waste of time. Geweldig!! Ondanks dat ik hem nu een klein beetje zat ben, wel echt een gaaf nummer.
Runaway
Ik was heel verbaasd omdat Avril zei dat Runaway wel de Summer Song genoemd zou kunnen worden (iets waar ik het totaal niet mee eens ben) haha! Ik hou van Runaway, mooie tekst, en de melodie is ook echt geweldig!! Super leuk lied!
The Best Damn Thing
Live vind ik hem leuker dan op het album, maar hij is denk ik ook meer gemaakt om live te spelen. Op het album vind ik hem ook wel gaaf maar dan leeft het lied minder. De tekst is een beetje eigendunk, maar vind hem wel leuk eigenlijk! Soms mag je jezelf wel de hemel in prijzen en jezelf even 'the best damn thing' vinden. Alleen foute keus om als single uit te brengen (mijn mening).
When You're Gone
Mooi lied, tekst is heel gevoelig, maar ik heb er niks mee omdat ik het zelf niet meemaak. Oke, Girlfriend, I Can Do Better en The Best Damn Thing maak ik ook niet mee. Maar toch. Draai hem niet zo vaak. Verder vind ik haar stem hier echt t? hoog. De album versie is ook zeker niet favoriet. Live vind ik hem beter.
Everything Back But You
In het begin vond ik het een vrij standaart lied, maar nu vind ik hem echt gaaf! Het is een lekker boy-bashing lied! Zoals Avril wel vaker deed! Ik vind hem live heel gaaf maar op het album ook! Ik vind het geweldig de manier waarop ze zingt: The postcard that you wrote.. enz! Tekst is niet heel serieus maar wel heel gaaf!
Hot
In het begin had ik zoiets van: Waarom vind IEDREEN Hot nou zo geweldig? En nu vind ik het zelf ook, het is echt mijn favoriete liedje geworden van het hele album!! Live vind ik hem NOG mooier, maar op het album vind ik hem al echt heel erg cool. Mooie romantische tekst opzich (mijn mening) en ja, wel echt zoals Avril over Deryck denkt, denk ik.
Innocence
Mooi lied, geweldige tekst, heel mooi gezongen. Live zingt ze hem net te snel vind ik. En vind het jammer dat ze dan niet die mooie uithaal doet met: It makes you wanna cryyyyy. Vind het echt een hele mooie ballad!! Mooier dan When You're Gone.
I Don't Have To Try
Supergaaf lied!! Het begin tot aan het eind. Het begin is heel apart en supervet als je die hiphop beats hoort en dan Avril hoort zeggen/rappen: I'm the one I'm the who knows the dance.. enz. Supergaaf! Het schreeuwen erdoorheen, het schelden, ja echt na Hot mijn favoriete song van het album!!
One Of Those Girls
Leuk nummer, leuke tekst! Maar ook niet meer dan dat, het is meer een wegluister liedje. Hij kan mij niet h??l erg boeien in ider geval, het is gewoon een leuk liedje.
Contagious
WAAROM moet Contagious nou zo kort zijn. Het is zo'n leuk lied!! Maar zo te kort. Indd wat Lola zegt, hij is niet echt afgemaakt (zo lijkt het). Ik vind hem erg leuk, superleuke tekst! Tekst doet me een beetje denken aan: Daydream op de een of andere manier.
Keep Holding On
Supermooi lied, maar we kende hem van tevoren al en toen had ik hem al wat grijsgedraaid, dus luister hem niet zo heel vaak meer. Haar stem vind ik hier wel 100x mooier als in When You're Gone. Hier is haar stem niet zo hoog en echt heel zuiver vind ik, zoals de Avril die we kennen. Mooie liefdevolle tekst! Prachtige ballad.
B-side: Alone
Leuk uptempo liedje, vind de tekst leuk en de melodie ook! Verder niet veel over te zeggen, luister er graag naar!
B-side: I Will Be
Prachtige ballad, zo jammer dat ze hem heeft weggegeven aan Leona Lewis. De tekst is zo lief en triest tegelijk (vind ik) ondanks dat het een posi lied is, vind ik hem op de een of andere manier ook weer triest. Maar vind het wel een hele mooie ballad! Mooi gezongen ook!! |
|
Jashido
Teen Lavigne
|
Geplaatst:
22 Dec 2008 12:19:32 |
|
Take Me Away: ze rockt daar zo harddd, echt lovely<3 mooie stem, en de muziek is geweldig.
Together: when i'm alone i feel so much better (L) echt gorgeous<3 deze is mooi!
Don't Tell Me: Avril's comeback, geweldig nummer, ik vind de video echt leuk!
He Wasn't: he wasn't mijn favoriet, lekker uptempo, druk, en de video is geniaal<3
How Does It Feel: Echt heel mooi, maar ik moet hem niet te vaak luisteren, dan gaat het een beetje vervelen.
My Happy Ending: Deze is live acoustic awesome<3 en als ik de cd versie luister, zet ik hem altijd superhard, dan is het nummer nog geweldiger en mooier!
Nobody's Home: Alleen Avril kan dit nummer zingen, zo hoog, echt geweldig, jammer dat ze dit nummer als singel had gedaan, hij haalde niet eens de tipparade toch? ik had een andere gekozen als ik haar was, maar ik vind het echt een avril song.
Forgotten: Geweldig, vooral met Evan op de achtergrond, awesome<3
Who Knows: tja deze vond ik in het begin geweldig! nu nog steeds wel, maar wat minder. verder wel heel leuke melodie.
Fall To Pieces: die tekst (L)_(L) zooo mooi, en het nummer en de muziek in een woord:GEWELDIG<3
Freak Out: Lekker rockachtig, typisch avril, superleuk!
Slipped Away: Deze luister ik ook minder vaak, denk ik ook aan mn opa's. vindt het nummer erg zielig. maar wel geweldig mooi, echt mooi als laaste song, maar veel artiesten eindigen me een rustig nummer. Slipped away mooiste ballad op Tomorrow na. |
|
Lavigne
Site Admin
|
Geplaatst:
22 Dec 2008 12:41:36 |
|
Cool!! Indd, hoe je over songs denkt denk ik ook
UMS blijft gewoon (tot nu toe) het beste album |
|
Priscilla
Teen Lavigne
|
Geplaatst:
12 Okt 2009 16:37:20 |
|
Take me away;
Ik hou van dat nummer, het is een van me favorieten. Het doet me een beetje aan mezelf denken, in een bepaalde situatie..
Together;
Het is wel een leuk nummer, Budokan versie vind ik het mooist. De tekst vind ik ook heel mooi, maar verder heb ik er niet wat mee..
Don't tell me;
Dit nummer is ook een van me favorieten, de tekst is goed, soms verveelt dit nummer me omdat het best eentonig is naar mijn idee, maar doordat de tekst zo goed is luister ik er heel vaak naar..
He wasn't;
Door dit nummer ben ik een paar maand terug weer dit album gaan luisteren XD. Ik hou van de tekst, muziek, de videoclip is ook heel leuk, maar er mocht wel iets meer verhaal inzitten. En dit nummer heeft me een aantal keer goed geholpen als ik weer in de put zat door een of andere lul XD
How does it feel;
Het nummer is wel mooi, de tekst ook. Maar het verveelt me nogal snel. Ik luister dit nummer dan ook niet vaak. Maar ik zou wel blij zijn als Av dit nummer een keer live zingt. Al weet ik wel zeker dat ze dat niet doet
My happy ending;
Ook een van me favorieten ik hou van dit nummer, alles is perfect ( daar bedoel ik dus tekst, muziek en videoclip mee )
Nobody's home;
Dit nummer is niet een van me favorieten. Ik vind de clip ook niet leuk. Maar dit nummer is wel heel mooi. De cd versie vind ik niet zo leuk om te horen, live dus wel. Ik heb wel een tijd gehad dat ik dit nummer de hele dag door draaide, dus ik denk dat het soms wel een favo nummer is op het moment dus niet zoals ik al zei XD
Forgotten;
Wel leuk, maar heb er verder niet wat mee.. Doet me teveel aan me vader denken, dus ik luister dit nummer zo goed als niet.
Who knows;
Dit nummer vind ik nu helemaal geweldig! Als je in een dip zit, dan moet je dit nummer luisteren, dan wordt je vanzelf weer vrolijk
Fall to pieces;
Ook een van me favorieten. Ik vind de tekst geweldig, maar toch luister ik het niet vaak..
Freak out;
Nog een van me favorieten ik vind dit nummer vooral live zo mooi, en dan bedoel ik een versie van de Bonez tour, in New jersey als ik het goed heb.. Zo vrolijk enzo XD de tekst is ook heel goed geschreven.
Slipped away;
Dit nummer is Avrils mooiste nummer. In de tijd dat haar opa overleed, overleed die van mij ook. En toen een jaar later dit nummer.. Ik moet wel vaak huilen als ik het hoor, maar tegelijkertijd weet ik ook dat het nu oke is dat hij er niet meer is. Hij is nu op een betere plek. De tekst is perfect, de muziek is ook perfect..
I always get what I want;
Dit nummer is leuk! De tekst is leuk. Muziek is leuk. Dus gewoon een leuk nummer |
|
Lavigne
Site Admin
|
Geplaatst:
17 Okt 2009 19:33:35 |
|
Mooi beschreven Priscilla |
|
Priscilla
Teen Lavigne
|
Geplaatst:
18 Okt 2009 11:30:25 |
|
Bedankt voor je reactie
Ik vind het best moeilijk om op te schrijven, maar het is wel gelukt |
|
lola
Adult Lavigne
|
Geplaatst:
5 Mrt 2011 18:17:03 |
|
Goodbye lullaby
- Black star: Echt mooi. t klinkt een beetje als zo'n muziekdoos-geluidje. Tekst ook super. Jammer dat het zo kort duurt.
- What the hell: Gewoon lekker nummer word er vrolijk van.
- Push: Op zich een leuk nummer, maar vind op sommige stukken haar stem wel heel schel. Zonde, hadden ze best even kunnen bewerken of opnieuw laten zingen.
- Wish you were here: Mooi nummer. Verder niet heel bijzonder, maar klinkt lekker.
- Smile: Geweldig, 1 van mijn favorieten. Dat eerste stuk is zo tof: You know I'm a crazy bitch, I do what I want when I feel like it
- Stop standing there: Begin spreekt me niet heel erg aan, niet echt mijn ritme zeg maar. Maar het refrein klinkt wel heel tof.
- I love you: Leuk, lekker rustgevend. Mooie tekst. Over Brody denk ik.
- Everybody hurts: Ook 1 van mijn favorieten. Lekker rustig, mooi gezongen. Mooie tekst. Heeft gewoon alles.
- Not enough: Kippenvel.
-4 Real: Leuk nummer, leuke tekst ook.
- Darlin: Heb er niet zoveel mee, op sommige stukken is t heel mooi, maar ook hier vind ik haar soms weer te schel.
- Remember when: Echt zo'n nummer waar ik tranen van in mijn ogen krijg. Prachtig.
- Goodbye: T zelfde als Remember when. Moest er van huilen. Echt heel mooi.
- Alice: Nog steeds leuk, hoewel ik em eigenlijk al grijsgedraaid ad. Maar blijft mooi. Echt zo'n pakkend deuntje. |
|
|
Geplaatst:
5 Mrt 2011 18:17:03 |
|
|
|
|
|
|
Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|