Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Conny
|
Geplaatst: 13 Apr 2008 20:19:26 Onderwerp: Even voorstellen: Ik ben Romeo! |
|
|
EVEN VOORSTELLEN: ik ben Romeo!
Hi, ik wil me graag even aan jullie voorstellen, ik ben Romeo!
Van Conny hoorde ik al over Sasja & Tommie en vorige week over Pimmetje het lammetje & Puppie van Maani.
Ik ben ruim 40 jaar oud. Sinds de afgelopen 16 jaar heb ik bij Conny's vriend in de tuin gewoond. Hij heeft netjes de tuin met gaas omhekt, zodat er ook niet te veel andere beesten in mijn tuin kunnen komen, ik hou namelijk van een beetje rust en privacy. Zodra het herfstweer wordt graaf ik me ergens in, in de tuin, en als de zon weer gaat schijnen, dan kom ik weer te voorschijn. Vorig jaar al lekker vroeg in maart en dit jaar kwam ik vorige week weer eens te voorschijn, nog helemaal modderig en sloom.
Ik loop namelijk op zonne-energie. In de zomer zoek ik 's ochtends een plekje op in de tuin waar de zon begint met schijnen en na een paar uur opladen word ik heel erg actief. Gelukkig staat de keukendeur vaak open en kom ik graag even binnenkijken, waar de voerbakjes van Snollie en Silkie staan. Ik ben namelijk dol op kattenvoer!!
Ik heb ??n klein nadeel, ik kan niet achteruit! Als ik mezelf klem loop onder een stoel, bank of kast, dan blijf ik net zolang proberen vooruit te gaan tot Conny of Peter me omdraaien en ik weer verder kan.
Nou voor zover, jullie allemaal veel kattenbrokjes, tomaat, komkommer en witlof eten, vaak en lang in de zon liggen en af en toe lekker een rondje lopen... en hopelijk allemaal snel weer fit!! Voor mij werkt dit prima, hopelijk voor jullie ook!
Lang leve de zon en de zomer! Liefs, Romeo. _________________ E?n stap tegelijk, zo kom ik er wel...
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 13 Apr 2008 20:19:26 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
sharpeisasja
|
Geplaatst: 14 Apr 2008 07:03:26 Onderwerp: |
|
|
Hoi deze foto is een stuk duidelijker...
Wat leuk een griekse landschildpad. Ik vind je een leuk beestje.
Groetjes en een natte lebber van tom en sasja _________________ Uitstraling is overlopen van innerlijk geluk
|
|
Terug naar boven |
|
|
Peter
|
Geplaatst: 17 Apr 2008 20:14:54 Onderwerp: de "dure" naam van Romeo |
|
|
Hoi, nog even een berichtje van Romeo, de schilpad van Conny en Peter.
Ik was vergeten te zeggen dat ik behalve Romeo ook nog een "dure" naam heb. In de boeken heet ik "Testudo Hermanni Hermanni". Vrienden mogen me gewoon Romeo noemen, dat praat een stuk makkelijker.
Ik ga weer een paar dagen slapen, het is nog een beetje koud buiten dus ik kruip weer onder de wol (de grond) tot de zon iets harder gaat schijnen.
Groetjes Romeo. |
|
Terug naar boven |
|
|
sharpeisasja
|
Geplaatst: 24 Mei 2008 09:08:59 Onderwerp: |
|
|
Hoi Romeo,
Ondertussen zijn we al een paar weekjes verder....
Hoe is het nu met je? Ben je al wakker.. het was toch wel erg lekker weer de afgelopen periode.
Ik wens je een hele fijne zwoele en warme zomer toe...
groetjes sandra
ps ik ben een echte fan van je geworden hoor...
Knappe kerel ! _________________ Uitstraling is overlopen van innerlijk geluk
|
|
Terug naar boven |
|
|
Conny
|
Geplaatst: 26 Mei 2008 17:59:35 Onderwerp: Hiii San! |
|
|
Speciaal voor mijn grootste fan Sandra:
Liefs, 'Roompie' _________________ E?n stap tegelijk, zo kom ik er wel...
|
|
Terug naar boven |
|
|
sharpeisasja
|
Geplaatst: 27 Mei 2008 11:00:28 Onderwerp: |
|
|
I'm in Love (L) _________________ Uitstraling is overlopen van innerlijk geluk
|