Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Beheerder Site Admin
|
Geplaatst: 9 Mrt 2008 23:25:55 Onderwerp: Samento en Lyme |
|
|
Behandeling ziekte van Lyme
Als er sprake is van een sterk verlaagd immuunsysteem zoals bij de ziekte van Lyme kan Cats-claw worden gebruikt of Samento. Dit is cat's claw (Uncaria tomentosa; TOA* vrij extract uit Peru) te gebruiken als een imuun modulator, ofwel het normaliseerd het totale uitgeputte imuunsyteem en versterkt deze. De belangrijkste eigenschappen van Samento is de antiparasitaire werking bij auto-immuunziekten.
Het is bij een behandeling met natuurlijke ingredi?nten tegen de ziekte van Lyme belangrijk op een goede manier het lichaam te ontgiften met Chlorella omdat deze alg reinigt diep in de cel samen met L-Glutathion(AOV) om de biotoxinen van de Borrelia- bacteria
af te voeren.Het is belangrijk te weten dat de behandeling van de ziekte van Lyme langdurig(meerdere maanden)plaatst diend te vinden.
Verder als ondersteuning is aan te raden een rijke Multi in combinatie met een Antioxidant, voor de verbetering van de immuniteit. Omega3 is gunstig voor de ontstekingsremmende werking en de darmflora opbouwer biffiflor forte zorgt dat voeding optimaal in het lichaam wordt benut wat gunstig is tegen de vermoeidheid.
http://www.derodepilaren.nl/00000095180999301/000000951809c9f0a/01c2c4990e0df1401.html |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 9 Mrt 2008 23:25:55 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Conny
|
Geplaatst: 16 Mrt 2008 21:33:31 Onderwerp: |
|
|
Doordat veel pati?nten er echter niet met een antibioticakuur vanaf komen, helemaal niet tegen (langdurige) antibiotica kunnen of bewust geen antibiotica willen gebruiken in verband met het gevaar van resistentie, wordt er naar alternatieven gezocht. Het daarbij meest gebruikte middel is Samento, een aftreksel van een Peruaans kruid dat een werkelijk wonderbaarlijke werking heeft. Na 4 dagen gebruik was ik van mijn klachten af, een zelfde snelheid als met de antibiotica. (Let wel: ik was er relatief snel bij.) De bacterie is echter zo snel nog niet verdwenen, dat zal over een maand of 8 moeten blijken, als ik mij weer laat testen.
Diverse onderzoekingen zijn er gedaan met Samento. Bij een groep chronische pati?nten die resistent waren voor antibiotica bleek Samento geweldig te werken, terwijl van de controlegroep die met antibiotica behandeld werd, geen enkele persoon vooruit ging.
Nog meer wonderbaarlijke genezingen leest u hier: http://www.nutrition-health-supplements.co.uk/samento-testimonials.htm
Naast het direct vernietigen van bacteri?n is een belangrijke werking van Samento dat het de algehele weerstand verhoogt, waardoor het door veel mensen gebruikt wordt die kwakkelen met hun gezondheid.
Tekst gekopieerd van: http://www.hardlopen.nl/hlarchief1samento.html _________________ E?n stap tegelijk, zo kom ik er wel...
|
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn
|
Geplaatst: 17 Apr 2008 19:13:49 Onderwerp: |
|
|
Ik heb het gebruikt voordat ik aan de behandeling van dr. Hoffman begon,
omdat ik toen bij een homepatisch arts liep.
Ik werd er echter dood ziek van en kon me op een gegeven moment me niet
eens meer omdraaien in bed zo kapot was ik. Ook met langzaam opbouwen
werkte het niet, 2 druppels per dag was al teveel..
Weinig wonderbaarlijke genezing voor mij dus _________________ Lyme is niet fijn... |
|
Terug naar boven |
|
|
Conny
|
Geplaatst: 21 Apr 2008 21:28:45 Onderwerp: |
|
|
Wonderbaarlijke zware reactie, is het wel he?
Klinkt als een flinke Herx!
Lijkt mij dat als een 'gezond' mens Samento neemt, dat diegene geen verschil zou merken.
Als jij op 2 druppels al zo reageert, dan hebben de bacteries je goed te pakken genomen zeg!!
Reageer je ook zo sterk op andere middelen/medicijnen?
Ik ben nu ruim een week klaar met de infusen en heb net weer een nieuw flesjes Samento en Burbur binnen.
Ik blijf stiekem hopen op de wonderbaarlijke genezing!
En... hoop doet leven zeggen ze! _________________ E?n stap tegelijk, zo kom ik er wel...
|
|
Terug naar boven |
|
|
|