Lyme, patienten van MC Walborg

Voor Lyme-patienten die kiezen voor langdurige behandeling met ceftriaxon en meer.

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Biologisch middel tegen vaginale schimmel

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Lyme, patienten van MC Walborg Forumindex -> Anders...
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Conny

BerichtGeplaatst: 6 Apr 2008 14:48:28    Onderwerp: Biologisch middel tegen vaginale schimmel Reageren met citaat

DIT IS ER EENTJE VOOR DE VROUWEN Wink :

We hadden het afgelopen donderdag in de infuuskamer over vaginale schimmels. Het is denk ik wel algemeen bekend dat je na een antobioticakuur een schimmelinfectie kan krijgen. Als je naar de huisarts gaat, dan krijg je een creme mee of 'eieren'. Meestal van Canesten Gyno, Nystatin of Gyno Daktarin.
Dit helpt meestal erg goed. Wanneer nodig vraag ik meestal naar de Gyno Daktarin-3 (met 3 capsules voor vaginaal gebruik ? 400 mg).
Vroeger gebruikte ik de vag. douche nog wel eens van Lactacyd, maar dat doe ik niet meer. Al gebruik ik soms de zeep nog wel eens, als er iets al mis is. Wat bij mij wel goed helpt, als ik er op tijd bij ben, is een natuurlijk product: Bio-actieve gel van BIOCLIN. Zodra ik voel dat er iets jeukt, dan gebruik ik deze gel waar het jeukt. Dit is wat mij betreft een achte aanrader. Verkrijgbaar bij een aantal drogisterijen
Bioclin Multi-Gyn Actigel
Veel vrouwen zullen het probleem herkennen: vaginale irritatie, schraalheid, branderigheid, overmatige geur en afscheiding, last bij of na het vrijen, ge?rriteerde schaamlippen en jeuk. Vaak zijn die ongemakken niet zo groot dat u er mee naar de huisarts of gynaecoloog wilt gaan. De Muliti-Gyn Gel helpt snel en effectief bij deze vaginale klachten. Veilig en zonder bijwerkingen. Tube 50 ml, inclusief inbrengcanule.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 6 Apr 2008 14:48:28    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Lyme, patienten van MC Walborg Forumindex -> Anders... Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: