|
|
Lyme, patienten van MC Walborg
Voor Lyme-patienten die kiezen voor langdurige behandeling met ceftriaxon en meer.
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
sharpeisasja
|
Geplaatst: 13 Mei 2008 08:55:45 Onderwerp: Metrodinazol en ceftriaxon |
|
|
Van de week vertel ik voor het eerst het lyme verhaal aan iemand uit de gezondheids zorg.
Ik vertelde dat ik pillen slik en daardoor niet in de zon kan zitten.
De oorzaak had ik nog niet genoemd. Maar wel welke medicijnen ik slikte. daarop kreeg ik direct een antwoord... Oh heb je een geslachtsziekte of zo? Ik stond met mijn mond vol tanden...
Toen ik uitlegde dat ik Lyme heb, zeiden ze in koor.... daar is niks aan te doen !!
Nou, blij was ik ermee... Ik heb verteld dat ik aan een kuur bezig was van 20 weken en dat het normaal afgedaan werd met 3-4 weken. Meer wilden ze al niet weten.. Ik was aan het expirimenteren ! dat is niet zo goed...
En 20 weken ceftriaxon is gif voor je lijf... Dus ik maakte mezelf ziek !!
Ja .......dus ..........eigenschuld dikke bult..
pfffffff
daar zat ik op te wachten .. dat snap je wel... Wat een domme mensen... _________________ Uitstraling is overlopen van innerlijk geluk
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 13 Mei 2008 08:55:45 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Conny
|
Geplaatst: 11 Okt 2008 11:49:27 Onderwerp: |
|
|
Hi San,
Dat was ook wat mijn arbo-arts toen zei: als ik die ceftriaxon behandeling zou doen, dan zou hij een aantekening maken dat ik mijn gezondheid ondermijnde. Omdat je een plicht hebt als je ziek bent om aan je herstel te werken en jezelf volpompen met antobiotica was dat volgens hem niet... Ik heb hem vervolgens maar niks meer gezegd over de behandeling, alleen toen die ene keer, dat ik erover 'dacht'.
Je moet toch kiezen voor jezelf. Als je helemaal naar wordt van de klachten, dan moet je iets. Dan kan je niet gewoon thuiszitten en raar worden van de klachten en deze 'kans' niet aangrijpen.
Wat mij betreft heeft het geholpen en ben ik blij dat ik de kuur heb gevolgd. Het was toen echt niet te doen, op zo'n manier wilde ik ook niet verder leven. Dat begrijpen de meeste reguliere artsen niet.
Stiekem denk ik dan: Moet het je eerst zelf overkomen, voordat je dit kan snappen? Je mag dat iemand niet toewensen... _________________ E?n stap tegelijk, zo kom ik er wel...
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|
|