Metropool
Grootstedelijk Forum
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Wat ergert jou?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Metropool Forumindex -> Allerlei
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ruben
Site Admin


Geregistreerd op: 17 Jan 2018
Berichten: 897
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2022 15:24:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had mezelf voorgenomen deze discussie links te laten liggen, maar ik voel me ineens genoopt een paar feiten op een rij te zetten:

1. Oekraïne is géén lid van de NAVO
2. De NAVO heeft niet één kogel afgevuurd op Russisch grondgebied, niet eens een steen gegooid.
3. Oekraine heeft geen schot gelost op Russisch grondgebied.
4. Oekraïne heeft de soevereiniteit van Rusland nooit geschonden.
5. Oekraïne heeft Rusland nooit bedreigd of aangevallen.
6. Geen Rus is zijn land ontvlucht vanwege oorlog.


Omgekeerd is wel het geval:
1. Rusland heeft een soevereine staat zonder provocatie aangevallen.
2. Rusland heeft delen van een soevereine staat geannexeerd (andermans land).
3. Rusland heeft steden van een Soeverein land (andermans land) in puin gebombardeerd.
4. Oekraïnse burgers zijn massaal naar het westen gevlucht om hun gezinnen in veiligheid te brengen en omdat hun huizen niet meer bestaan door de Russchische bombardementen.


De contrasten zijn wel duidelijk, welke nieuwsbron je ook volgt.
Ontkennen is net zo misdadig als de holocaust ontkennen.
_________________
https://mewe.com/rubenmepschen.28
Matrix/Element account: @rubenwa:matrix.org
https://qoto.org/@sergeant
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 11 Mei 2022 15:24:48    Onderwerp:

Terug naar boven
Mozart



Geregistreerd op: 20 Jan 2018
Berichten: 851

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2022 17:05:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Gps schreef:
Je blijft er maar aan voorbij gaan dat het in bepaalde delen van de Oekraïne al veel langer mis is, dan het moment waarop Putin binnenviel.

Nee hoor. Ik ontken dat niet. Maar het heeft nauwelijks te maken met de horrors van de Russen van nu. Putin en zijn bende horen daar niet te zijn.

(Nee, ik ga niet schrijven "omdat het mij ergert".)

Laughing Laughing
_________________
Geen steen zal op d'andere blijven, vrezen wij soms...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gps



Geregistreerd op: 25 Jun 2019
Berichten: 417

BerichtGeplaatst: 12 Mei 2022 22:17:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Ruben schreef:
Ik had mezelf voorgenomen deze discussie links te laten liggen, maar ik voel me ineens genoopt een paar feiten op een rij te zetten:

1. Oekraïne is géén lid van de NAVO
2. De NAVO heeft niet één kogel afgevuurd op Russisch grondgebied, niet eens een steen gegooid.
3. Oekraine heeft geen schot gelost op Russisch grondgebied.
4. Oekraïne heeft de soevereiniteit van Rusland nooit geschonden.
5. Oekraïne heeft Rusland nooit bedreigd of aangevallen.
6. Geen Rus is zijn land ontvlucht vanwege oorlog.


Omgekeerd is wel het geval:
1. Rusland heeft een soevereine staat zonder provocatie aangevallen.
2. Rusland heeft delen van een soevereine staat geannexeerd (andermans land).
3. Rusland heeft steden van een Soeverein land (andermans land) in puin gebombardeerd.
4. Oekraïnse burgers zijn massaal naar het westen gevlucht om hun gezinnen in veiligheid te brengen en omdat hun huizen niet meer bestaan door de Russchische bombardementen.


De contrasten zijn wel duidelijk, welke nieuwsbron je ook volgt.
Ontkennen is net zo misdadig als de holocaust ontkennen.


Zonder provocatie ? (punt 1)

Daar ben ik het absoluut niet mee eens.

Misschien wel zonder provocatie van de Oekraïne.

Ik zou graag zien wie er op wie schiet.
En of bepaalde inwoners van de Oekraine zich dan vergissen, als ze zeggen door landgenoten beschoten te worden. Azov bataljon.....

Ik kan me goed voorstellen, dat jij en mozart ook niet weten, net als ik, wat er nou precies al jaren speelt in de Donbas.

Maar het msn verhaal geloof ik niet meer zo maar.
Dat hebben ze echt aan hun zelf te danken, door hun corona verslaggeving.

https://www.youtube.com/watch?v=rYyN5VRAHVg

Ik neig erna om deze man te geloven. ( Patrick Lancaster)

Hier nog een filmpje.

Citaat:
The Remaining Ukrainian Forces in Mariupol have groups of soldiers In and around the Azovstal plant using civilian buildings as firing position and in this special report I am with Russian Forces as they engage and Eliminate Ukraine Forces Using an Apartment Building As Firing Position. In this report the Ukrainian firing position inside and apartment building appears to be destroyed by Russian heavy fire including airstrikes, tanks, RPGs, cannon and small arms fire.


https://www.youtube.com/watch?v=9IXYMLbnFcs

Wat ik echter lastig vind, deze journalist gaat vaak met Russen mee.
Dus hoe onpartijdig is hij ?

Of zoals als ik al eerder zei, laten de russen alleen zien wat hun goed uitkomt ?

Hoe vrij is hij om de doen wat hij wil ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ruben
Site Admin


Geregistreerd op: 17 Jan 2018
Berichten: 897
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: 13 Mei 2022 07:23:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Gps schreef:


Misschien wel zonder provocatie van de Oekraïne.

Misschien? woww

Of kun jij ons laten weten waar en wanneer in de geschiedenis Oekraïne Rusland is binnengevallen?

Mijn opsomming van feiten blijft keihard overeind staan.
Kun je wel blijven hangen op wat er in de Donbas gebeurd, maar dat blijft in alle scenario's een Oekrainse binnenlandse aangelegenheid.
_________________
https://mewe.com/rubenmepschen.28
Matrix/Element account: @rubenwa:matrix.org
https://qoto.org/@sergeant
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gps



Geregistreerd op: 25 Jun 2019
Berichten: 417

BerichtGeplaatst: 13 Mei 2022 23:13:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Over dat stukje binnenlandse gelegenheid zijn we het we het wel eens, maar willen wij dan zo een land helpen?

En dan heb ik niet over de vluchtelingen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ruben
Site Admin


Geregistreerd op: 17 Jan 2018
Berichten: 897
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: 14 Mei 2022 14:41:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Over hoe het land te helpen kan ik geen deskundig advies geven.
Maar ik weet wel hoe je dat land kapot helpt. En dat is wat er nu zo'n beetje gebeurd. Rusland dient zich helemaal uit Oekraïne terug te trekken, zodat er niet nog meer slachtoffers bijkomen en er niet nog meer plaatsen gebombardeerd worden.

In de rust die er dan ontstaat kan er dan ruimte ontstaan om een dialoog op te starten tussen de opstandelingen en de Centrale regering in Kiev. Hierbij zouden er dan internationale bemiddelaars aanwezig kunnen zijn en kan er wellicht aangestuurd worden op meer autonomie voor de pro-Russische provincies.

Kiev heeft al toegezegd een militair neutrale status te behouden en af te zien van NAVO lidmaatschap, dus dat kan Rusland als winst zien.

Lidmaatschap van de EU is een ander dingetje en niet militair van aard.
Maar ieder land dat lid wil worden van de EU, zal daar economisch voor in aanmerking moeten komen, ook Oekraïne. Zoals het er nu op lijkt, heeft Oekraïne (ook voor de oorlog al) zijn huishouden niet op orde.
Corruptie moet aangepakt worden en economische hervormingen zijn noodzakelijk.

Ook Rusland kan profiteren van een economisch stabiele buurtstaat.
_________________
https://mewe.com/rubenmepschen.28
Matrix/Element account: @rubenwa:matrix.org
https://qoto.org/@sergeant
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gps



Geregistreerd op: 25 Jun 2019
Berichten: 417

BerichtGeplaatst: 14 Mei 2022 19:17:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik geef het op.

Blijven jullie lekker herhalen, wat de main stream media roept.

Luister ik wel naar oa deze man:

https://www.youtube.com/watch?v=SwEPabPy1Vg&t=4s&ab_channel=StichtingGezondVerstand

Vooral niet kijken, want dan stort je wereld beeld waarschijnlijk in.

Gvd twee jaar lang eerst de corona leugens, en dan zitten er hier twee man die er niets van geleerd hebben. Crying or Very sad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ruben
Site Admin


Geregistreerd op: 17 Jan 2018
Berichten: 897
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: 15 Mei 2022 15:01:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat jij oogkleppen op hebt en alleen registreert wat je bevalt.

Alleen al die term 'Main Stream Media' die je steeds papegaait. Zegt mij al genoeg.



_________________
https://mewe.com/rubenmepschen.28
Matrix/Element account: @rubenwa:matrix.org
https://qoto.org/@sergeant
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gps



Geregistreerd op: 25 Jun 2019
Berichten: 417

BerichtGeplaatst: 15 Mei 2022 15:42:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Dus die beelden dat er iemand op straat dood neer viel door corona, waren niet fake volgens jouw?

Serieus bedoelde vraag.

Nou heeft corona niks met Rusland te maken, maar corona was voor mij vrijwel de eerste keer dat ik echt zelf onderzoek deed.

Dat pakte niet goed uit voor het verhaal in de msn.

Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mozart



Geregistreerd op: 20 Jan 2018
Berichten: 851

BerichtGeplaatst: 15 Mei 2022 22:51:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Gps schreef:
Dus die beelden dat er iemand op straat dood neer viel door corona, waren niet fake volgens jouw?

Serieus bedoelde vraag.

Nou heeft corona niks met Rusland te maken, maar corona was voor mij vrijwel de eerste keer dat ik echt zelf onderzoek deed.

Dat pakte niet goed uit voor het verhaal in de msn.

Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.


Gps schreef:
Ik geef het op.

Blijven jullie lekker herhalen, wat de main stream media roept.

Luister ik wel naar oa deze man:

https://www.youtube.com/watch?v=SwEPabPy1Vg&t=4s&ab_channel=StichtingGezondVerstand

Vooral niet kijken, want dan stort je wereld beeld waarschijnlijk in.

Gvd twee jaar lang eerst de corona leugens, en dan zitten er hier twee man die er niets van geleerd hebben. Crying or Very sad

Als we het hebben over een autonome staat die onder supergeweld ligt van een supermacht met kernwapens, zou ik niet aankomen met de msm die iets fout hebben gemeld over een omvaller met Corona, Gps.

En deze man doet mij zo ongelooflijk denken aan de uitzendingen van tientallen jaren terug van Radio Moskou, Nederlandse uitzendingen (van de Sovjets dus). Alles wat we waarnemen vooral 180 graden omdraaien. Per definitie. Het Westen was toen al ook per definitie fout. Ik luisterde nog wel eens, leuk. Toen al. Laughing Verder is hij voor mijn gevoel nogal wazig. En hij moet leren acceptabel voor te lezen. Wink Doodvermoeiend.
_________________
Geen steen zal op d'andere blijven, vrezen wij soms...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gps



Geregistreerd op: 25 Jun 2019
Berichten: 417

BerichtGeplaatst: 16 Mei 2022 14:06:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Mozart schreef:
Gps schreef:
Dus die beelden dat er iemand op straat dood neer viel door corona, waren niet fake volgens jouw?

Serieus bedoelde vraag.

Nou heeft corona niks met Rusland te maken, maar corona was voor mij vrijwel de eerste keer dat ik echt zelf onderzoek deed.

Dat pakte niet goed uit voor het verhaal in de msn.

Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.


Gps schreef:
Ik geef het op.

Blijven jullie lekker herhalen, wat de main stream media roept.

Luister ik wel naar oa deze man:

https://www.youtube.com/watch?v=SwEPabPy1Vg&t=4s&ab_channel=StichtingGezondVerstand

Vooral niet kijken, want dan stort je wereld beeld waarschijnlijk in.

Gvd twee jaar lang eerst de corona leugens, en dan zitten er hier twee man die er niets van geleerd hebben. Crying or Very sad

Als we het hebben over een autonome staat die onder supergeweld ligt van een supermacht met kernwapens, zou ik niet aankomen met de msm die iets fout hebben gemeld over een omvaller met Corona, Gps.

En deze man doet mij zo ongelooflijk denken aan de uitzendingen van tientallen jaren terug van Radio Moskou, Nederlandse uitzendingen (van de Sovjets dus). Alles wat we waarnemen vooral 180 graden omdraaien. Per definitie. Het Westen was toen al ook per definitie fout. Ik luisterde nog wel eens, leuk. Toen al. Laughing Verder is hij voor mijn gevoel nogal wazig. En hij moet leren acceptabel voor te lezen. Wink Doodvermoeiend.


Tja, wil je dat ik hier een lijst neer zet, over wat de msn en de regering allemaal riepen over corona wat niet klopte?
Als het echt maar één ding was, dat had ik daar wel overheen gestapt.

Maar hier komen we wel bij de kern, jij en Ruben hebben nog vertrouwen in de msn.
Dat hebben ze bij mij verspeelt. (weapons of mass destruction)

Maar nu over Rusland vertellen ze ineens wel het echte verhaal ?

Het enige waar ik nog steeds geen antwoord op heb.
Was er nou gewoon blinde paniek, of zit er meer achter zoals veel complot denkers geloven. Van dat laatste zie ik echter geen concreet bewijs.

Verder erger ik me aan me Kreidler.
Na 20 jaar stilstand, loopt hij niet goed meer. En is het nog gissen over wat er mis is.
Vliegwiel ( magneten zwak geworden ? )
Ontsteking spoel, condensator, punten ?
Binnenkort te koop:

https://i.imgur.com/HskYa9e.jpg?2
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mozart



Geregistreerd op: 20 Jan 2018
Berichten: 851

BerichtGeplaatst: 16 Mei 2022 18:05:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Gps schreef:
Mozart schreef:
[..] Toen al. Laughing Verder is hij voor mijn gevoel nogal wazig. En hij moet leren acceptabel voor te lezen. Wink Doodvermoeiend.


Citaat:
Tja, wil je dat ik hier een lijst neer zet, over wat de msn en de regering allemaal riepen over corona wat niet klopte?

O, op die manier heb je wel dagwerk, niet alleen met Corona. Verder was het iets dat nogal plotseling kwam, men wist niets van het virus en dat gaf bestuursmatig allerlei moeilijkheden. Dat kan. Ik trek dat niet acuut in het complot. En fouten zijn menselijk en worden altijd wel ergens gemaakt. En zo ontstaat er wel eens een onjuist bericht. Tsja...
(Wat ik wel heel erg vind is dat Nederland zich niet goed voorbereidt op wat nog allemaal zou kunnen komen. Nieuwe varianten, maar ook mogelijk zeer gevaarlijke dodelijke varianten. Maar goed, dat is weer een ander onderwerp. Maar ik zie het ook voor wat betreft mogelijke rampen...)
Berichten hierover hoeven overigens geen algemeen wantrouwen op te wekken.
En het hoeft niet te betekenen dat Putin het lief doet ipv. dat hij een monsterlijk monster is gebleken, waar Hitler misschien nog wel wat van had kunnen leren. Want dit is weer een chapiter op zich en dus rookgordijnen.

Citaat:
Als het echt maar één ding was, dat had ik daar wel overheen gestapt.

Dat ben ik anders niet van jou gewend. Laughing

Citaat:
Maar hier komen we wel bij de kern, jij en Ruben hebben nog vertrouwen in de msn.

Hoe kom je dáár nou bij?? Wij laten ons al dan niet overtuigen met bekijken van de voor ons beschikbare factoren en dan vormen wij een mening. (Ik praat even onbescheiden voor Ruben, als hij het anders ziet, meldt hij zich wel) Wij schieten niet meteen hyperig in het complotdenken.

Citaat:
Dat hebben ze bij mij verspeelt. (weapons of mass destruction)

Weten we toch? En het was toen met Irak heel erg... Ik ga er tenminste vanuit, dat je het daarover hebt als je schrijft over WMD's. Veel landen deden toen de tweede keer ook niet mee, Nederland ging onder Balkeinde slechts p*litiek mee. Maar geen reden om dan alles aan nieuws 180 graden te draaien, ook nieuws wat daar niets mee van doen heeft. En zéker niet met Ukraine, zoals complotters en blijkbaar Putin en zijn kliek al jaren doen...

Citaat:
Maar nu over Rusland vertellen ze ineens wel het echte verhaal ?
Het enige waar ik nog steeds geen antwoord op heb.
Was er nou gewoon blinde paniek, of zit er meer achter zoals veel complot denkers geloven. Van dat laatste zie ik echter geen concreet bewijs.

In onze wereld van vandaag (dus), zit er altijd meer achter dan niets. Maar soms moet je dat maar even laten voor wat het is, soms is het niet al te zeer van belang en voor je het weet forceer je onterecht van alles uit de werkelijkheid. En niet alles kan altijd bewezen worden op het moment dat het jou wel uitkomt.

Citaat:
Verder erger ik me aan me Kreidler.
Na 20 jaar stilstand, loopt hij niet goed meer. En is het nog gissen over wat er mis is.
Vliegwiel ( magneten zwak geworden ? )
Ontsteking spoel, condensator, punten ?
Binnenkort te koop:

https://i.imgur.com/HskYa9e.jpg?2

Goed, doe weg. Die dingen zien er toch niet uit ook.
Advies: koop een Holleeder scooter. Cool Of een forse Harley of zo. Wink
_________________
Geen steen zal op d'andere blijven, vrezen wij soms...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ruben
Site Admin


Geregistreerd op: 17 Jan 2018
Berichten: 897
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: 17 Mei 2022 05:58:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Gps schreef:


Maar hier komen we wel bij de kern, jij en Ruben hebben nog vertrouwen in de msn.

Ik heb vertrouwen in onze westerse persvrijheid. Dat is heel wat anders.
Ik koester uit ervaring een gezonde dosis scepsis ten aanzien van alle media, maar sla daarin niet door.
_________________
https://mewe.com/rubenmepschen.28
Matrix/Element account: @rubenwa:matrix.org
https://qoto.org/@sergeant
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ruben
Site Admin


Geregistreerd op: 17 Jan 2018
Berichten: 897
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: 17 Mei 2022 06:00:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Mozart schreef:


Wij laten ons al dan niet overtuigen met bekijken van de voor ons beschikbare factoren en dan vormen wij een mening. (Ik praat even onbescheiden voor Ruben, als hij het anders ziet, meldt hij zich wel) Wij schieten niet meteen hyperig in het complotdenken.

Dat dekt het wel ongeveer.
_________________
https://mewe.com/rubenmepschen.28
Matrix/Element account: @rubenwa:matrix.org
https://qoto.org/@sergeant
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gps



Geregistreerd op: 25 Jun 2019
Berichten: 417

BerichtGeplaatst: 17 Mei 2022 13:43:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Mozart schreef:


Citaat:
Tja, wil je dat ik hier een lijst neer zet, over wat de msn en de regering allemaal riepen over corona wat niet klopte?

O, op die manier heb je wel dagwerk, niet alleen met Corona. Verder was het iets dat nogal plotseling kwam, men wist niets van het virus en dat gaf bestuursmatig allerlei moeilijkheden. Dat kan. Ik trek dat niet acuut in het complot. En fouten zijn menselijk en worden altijd wel ergens gemaakt. En zo ontstaat er wel eens een onjuist bericht. Tsja...
(Wat ik wel heel erg vind is dat Nederland zich niet goed voorbereidt op wat nog allemaal zou kunnen komen. Nieuwe varianten, maar ook mogelijk zeer gevaarlijke dodelijke varianten. Maar goed, dat is weer een ander onderwerp. Maar ik zie het ook voor wat betreft mogelijke rampen...)
Berichten hierover hoeven overigens geen algemeen wantrouwen op te wekken.
En het hoeft niet te betekenen dat Putin het lief doet ipv. dat hij een monsterlijk monster is gebleken, waar Hitler misschien nog wel wat van had kunnen leren. Want dit is weer een chapiter op zich en dus rookgordijnen.


Het virus komt uit een lab, of had je die gemist? Smile

En over die dag taak, ik had er zeker een dagtaak aan.

Waar ik de energie vandaan haalde, was omdat mijn intuïtie groot alarm sloeg toen ik voor het eerst van de corona maatregelen hoorde.

Die waanzin dat ik buiten op anderhalve meter afstand moest blijven van andere klanten bij de BCC. Ik weet nog dat ik vroeg of dat dit met de wind mee was of tegen de wind in.

Dan doe je onderzoek en komt je achter dat de WHO de definitie van een pandemie aan gepast heeft. Het grootste verschil is dat er nu niet meer veel mensen dood hoeven te gaan, om van een pandemie te spreken..

Dan kom je op de swine flue, wat onder de oude definitie van de who geen pandemie was.
Waar na de paniek veel vaccinaties weg gegooid zijn omdat het allemaal wel mee viel.

In plaats van daar ook maar iets van te leren, doen we die poppenkast gewoon opnieuw, met corona.

Ja dan zijn er mensen als ik, die zich dan af gaan vragen of er geen complot achter zit.
Maurice de hond echter bracht mij op dit punt aan het twijfelen.
Wat hij zei kwam er op neer dat ik en andere complot denkers, de domheid van veel mensen onderschatte. Daar heeft hij wel een punt.


Dan terug naar de msn, die met een verhaal komt dat Rusland ineens de Oekraine binnen valt. Putin stond op een dag op en dacht laten we vandaag een ander land binnen vallen?
Dat gelooft toch iemand met een IQ van boven de 10?


Tot slot ga ik Ruben vragen om jouw te bannen, na die opmerking over me Kreidler. Razz
Cultuurbarbaar.
Rolling Eyes

Edit: Ik ben geen Harley type, niet mijn type motor al vind ik ze vaak best mooi.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 17 Mei 2022 13:43:06    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Metropool Forumindex -> Allerlei Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 6 van 13

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.