Metropool
Grootstedelijk Forum
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Wat ergert jou?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Metropool Forumindex -> Allerlei
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mozart



Geregistreerd op: 20 Jan 2018
Berichten: 851

BerichtGeplaatst: 17 Mei 2022 15:22:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Gps schreef:
Mozart schreef:


[..]


Citaat:
Het virus komt uit een lab, of had je die gemist? Smile

Dat is na diepgaand onderzoek door allerlei internationale wetenschapsteams w.o. onze eigenste Marion Koopmans juist op z'n minst beoordeeld als zeer twijfelachtig. Ik zou er niet zo zeker over zijn. Durven zij ook niet. Smile

Citaat:
Waar ik de energie vandaan haalde, was omdat mijn intuïtie groot alarm sloeg toen ik voor het eerst van de corona maatregelen hoorde.

Dat alarm over Corona hadden we allemaal. Ik werd er een beetje moe van ipv. dat het een bron van energie voor me was. Maar ik ga daar niet over zeuren.

Citaat:
Die waanzin dat ik buiten op anderhalve meter afstand moest blijven van andere klanten bij de BCC. Ik weet nog dat ik vroeg of dat dit met de wind mee was of tegen de wind in.

Logisch toch? Microspatjes als men praat. En aerosols. We hadden het ook allemaal kunnen laten, maar dan was de besmetting weer groter geweest en dat gaat exponentieel... Zie Noord-Korea. Daar hebben ze niks gedaan. Nu lopen ze allemaal met mondkappen, zelfs Kim Jong Oen, én afstand hè?!
En hij noemt het een ramp voor het land. Eigen schuld. Maar ook daar weer, het volk krijgt het mooi op het bord hè?...

Citaat:
Dan doe je onderzoek en komt je achter dat de WHO de definitie van een pandemie aan gepast heeft. Het grootste verschil is dat er nu niet meer veel mensen dood hoeven te gaan, om van een pandemie te spreken..
Ook de WHO heeft van alles moeten leren en aanpassen. Die wisten ook niet echt goed wat te doen in het begin (en ook later was niet altijd alles duidelijk). Is toen ook gezegd.

Citaat:
Dan kom je op de swine flue, wat onder de oude definitie van de who geen pandemie was.
Waar na de paniek veel vaccinaties weg gegooid zijn omdat het allemaal wel mee viel.

Omikron viel ook wel mee. Zwakkere variant van Covid. Zeiden ze in Zuid-Afrika, maar daar moest hier wat op getest worden enzo.. Tsja..

Citaat:
In plaats van daar ook maar iets van te leren, doen we die poppenkast gewoon opnieuw, met corona.

Kan helemaal geen kwaad. Vroeger of later zal dat blijken. Geen poppenkast hoor. Hoewel hier en daar dingen anders hadden gekund. Vroeger of later loopt de mensheid tegen iets aan waar 90% van het volk van doodgaat.

Citaat:
Ja dan zijn er mensen als ik, die zich dan af gaan vragen of er geen complot achter zit.

Heel goed, maar niet volhouden tegen beter weten in hè?

Citaat:
Maurice de hond echter bracht mij op dit punt aan het twijfelen.
Wat hij zei kwam er op neer dat ik en andere complot denkers, de domheid van veel mensen onderschatte. Daar heeft hij wel een punt.

Maar vergis je niet, je kunt op punten heel slim zijn en toch ergens soepel de mist indraaien al dan niet door je eigen wantrouwen b.v..


Citaat:
Dan terug naar de msn, die met een verhaal komt dat Rusland ineens de Oekraine binnen valt. Putin stond op een dag op en dacht laten we vandaag een ander land binnen vallen?
Dat gelooft toch iemand met een IQ van boven de 10?

Nee, er is gedurende weken toen een forse troepenmacht opgebouwd, die voor de grens stond en die wij via satelliet konden bekijken en waarvan Lavrov steeds zei, dat die militairen plus materieel zouden gaan 'oefenen. Maar volgens mij speelde Putler altijd al met gedachten over militair geweld tegen volkeren waar hij een hekel aan heeft. Hij is een wrede imperialist en een hegemonist (woorden vroeger van radio Moskou Nederlands). Hij moet de bak in. Denk aan Afghanisten (debakel), Tsjetsjenië wat lukte maar heel wreed, Syrië ook zo ongeveer naar zijn zin ook puur wreed, maar dat zal nog door de jaren duidelijker worden. En nu dan een partijtje Hitlerachtig wreed destrueren in Ukraine, de volgens Putin zogenaamde (en nou komt het...!!) 'Nazi's of Fascisten' waarvan hij het land ging zuiveren... hahaha... Sad Allemaal geen acht voor leven, dood, ellende etx..Voor je het weet zou hij in staat zijn iets onaardigs te doen met Skandinavië of met de Balten of weet ik veel. Voor je het weet staat zijn leger voor jouw deur... Nou ja, daar hebben die Finnen, Zweden en voor een deel Noren goed op gereageerd. Geef eens een signaal af. Goed dat er Navo is.


Citaat:
Tot slot ga ik Ruben vragen om jouw te bannen, na die opmerking over me Kreidler. Razz
Cultuurbarbaar.
Rolling Eyes

Laughing Laughing
Ik heb altijd gevonden, dat Kreidler lelijke modelletjes maakte. Smaak hoor. Valt niet over te redetwisten.
Toen de Kreidlers in aanvang populair werden was er ook de Puch. Met die hoge stuurtjes. Die vind ik veel leuker. Laughing
https://marnan.eu/resize/387267_puch_zwart_r_lr_9432513239448.jpg/0/1100/True/artitec-387267-h0-puch-brommer-zwart.jpg

Citaat:
Edit: Ik ben geen Harley type, niet mijn type motor al vind ik ze vaak best mooi.

Ik vind ze prachtig al zijn ze niet zuunig.
Ook smaak. Ik zal Ruben niet vragen jóu te bannen. Laughing
https://www.viabovag.nl/motor/harley-davidson-flhx-street-glide-g9nj4uc
_________________
Geen steen zal op d'andere blijven, vrezen wij soms...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 17 Mei 2022 15:22:55    Onderwerp:

Terug naar boven
Gps



Geregistreerd op: 25 Jun 2019
Berichten: 418

BerichtGeplaatst: 17 Mei 2022 19:29:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Je hebt echt geen smaak:

dit is een mooie motor:

https://www.cyclechaos.com/wiki/Yamaha_TZ500

Of deze:
https://dijkstraclassicsheerde.nl/product/kreidler-van-veen-racer/

Dan nog even over covid. Opnieuw toon je voor mij aan dat jij niet half het onder zoek verricht hebt t.ov. mij.

De pcr test is nooit gemaakt en niet geschikt om besmettingen te meten.

Een pcr test, is een test om dingen te kunnen meten die je niet rechtstreeks kan meten.

Daarom word er ook vermenigvuldigd, en hebben we het bij de pcr test, over het aantal cycli.

Door dit vermenigvuldigen, word de test steeds minder betrouwbaar, na mate het aantal cycli stijgt. 25 -30 cycli is de limiet. Als je namelijk maar genoeg vermenigvuldigd vind je altijd wel iets, maar de vraag word dan wat heb je gevonden?

Zelfs een positieve pcr test, toont alleen aan, dat er een stukje rna gevonden is.
Of dit een overblijfsel is, of dat nog een actief stukje rna is, weten we niet.
Ook weten we niet of die persoon besmettelijk is.

Het is als je een stuur van een auto vind, en dan roept dat je een complete mercedes gevonden.hebt.

Niet het aantal ziekenhuis opnames, maar het aantal positieve test was zeer lang de maatstaf. Ik heb hier boven uitgelegd wat daar fout aan is.

Nog steeds blijkt uit de cijfers niet, dat corona erger is als een zware griep.
Dat mondkapjes werken, en dat de lockdown ook maar enige positieve invloed had.

Uit wob verzoeken blijkt dat medici gepushed werden om bij overlijden covid als reden op te geven. Ook als daar geen bewijs voor was.

Sarcastisch: Hoe zou het nou toch komen, dat er mensen denken dat er een complot achter zit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gps



Geregistreerd op: 25 Jun 2019
Berichten: 418

BerichtGeplaatst: 17 Mei 2022 19:32:29    Onderwerp: Reageren met citaat

[quote="Gps"]Je hebt echt geen smaak:

dit is een mooie motor:

https://www.cyclechaos.com/wiki/Yamaha_TZ500

Of deze:
https://dijkstraclassicsheerde.nl/product/kreidler-van-veen-racer/

Dan nog even over covid. Opnieuw toon je voor mij aan dat jij niet half het onder zoek verricht hebt t.ov. mij.

De pcr test is nooit gemaakt en niet geschikt om besmettingen te meten.

Een pcr test, is een test om dingen te kunnen meten die je niet rechtstreeks kan meten.

Daarom word er ook vermenigvuldigd, en hebben we het bij de pcr test, over het aantal cycli.

Door dit vermenigvuldigen, word de test steeds minder betrouwbaar, na mate het aantal cycli stijgt. 25 -30 cycli is de limiet. Als je namelijk maar genoeg vermenigvuldigd vind je altijd wel iets, maar de vraag word dan wat heb je gevonden?

Zelfs een positieve pcr test, toont alleen aan, dat er een stukje rna gevonden is.
Of dit een overblijfsel is, of dat nog een actief stukje rna is, weten we niet.
Ook weten we niet of die persoon besmettelijk is.

Het is als je een stuur van een auto vind, en dan roept dat je een complete mercedes gevonden.hebt.

Niet het aantal ziekenhuis opnames, maar het aantal positieve test was zeer lang de maatstaf. Ik heb hier boven uitgelegd wat daar fout aan is.

Nog steeds blijkt uit de cijfers niet, dat corona erger is als een zware griep.
Dat mondkapjes werken, en dat de lockdown ook maar enige positieve invloed had.

Uit wob verzoeken blijkt dat medici gepushed werden om bij overlijden covid als reden op te geven. Ook als daar geen bewijs voor was.

Sarcastisch: Hoe zou het nou toch komen, dat er mensen denken dat er een complot achter zit. Waarom wil het rivm niet vertellen hoeveel cycli ze gebruikt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mozart



Geregistreerd op: 20 Jan 2018
Berichten: 851

BerichtGeplaatst: 17 Mei 2022 20:30:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Gps schreef:
[..]
Citaat:
Dan nog even over covid. Opnieuw toon je voor mij aan dat jij niet half het onder zoek verricht hebt t.ov. mij.

Dat neem ik ook aan. Voor mij is het niet moeilijk, dus doe ik ook geen moeite, maar dat zal jij vast niet in orde vinden. Very Happy

Citaat:
De pcr test is nooit gemaakt en niet geschikt om besmettingen te meten.

Een pcr test, is een test om dingen te kunnen meten die je niet rechtstreeks kan meten.

Daarom word er ook vermenigvuldigd, en hebben we het bij de pcr test, over het aantal cycli.

Door dit vermenigvuldigen, word de test steeds minder betrouwbaar, na mate het aantal cycli stijgt. 25 -30 cycli is de limiet. Als je namelijk maar genoeg vermenigvuldigd vind je altijd wel iets, maar de vraag word dan wat heb je gevonden?

Zo... het zit je hoog, je hebt je ingezet. Very Happy
Geen idee. Ik heb nog nooit getest. Ik heb me gewoon laten injecteren. Nu 4 keer gehad. Corona nog niet gezien, maar soms heb je het en merkt je het niet, zegt men, dus ik garandeer niets.

Citaat:
Zelfs een positieve pcr test, toont alleen aan, dat er een stukje rna gevonden is.
Of dit een overblijfsel is, of dat nog een actief stukje rna is, weten we niet.
Ook weten we niet of die persoon besmettelijk is.

Nee, maar voorzorg kan de moeder van de porceleinkast zijn in dit geval. Vrij dodelijke ziekte voor sommigen.

Citaat:
Het is als je een stuur van een auto vind, en dan roept dat je een complete mercedes gevonden.hebt.

Je overdrijft leuk.

Citaat:
Niet het aantal ziekenhuis opnames, maar het aantal positieve test was zeer lang de maatstaf. Ik heb hier boven uitgelegd wat daar fout aan is.

Het is een keus. De factoren om een keuze aan te passen kunnen veranderen. Verder vind ik hier dat je het goed ziet hoor. Als je maar niet te snel het ziekenhuis indraait. Want dat zou de zaak vertekenen

Citaat:
Nog steeds blijkt uit de cijfers niet, dat corona erger is als een zware griep.

Toch zou ik er mee oppassen. Wereldwijd zijn er nu 10 miljoen mensen aan bezweken. Verder komt zware griep minder voor dan sommigen denken. (Ik weet waar ik over praat; ik was extreem vatbaar vroeger, bijna een z.g. 'bleekneusje'. Iets met m'n weerstand.) Gelukkig ging het over met +/- mijn 20ste.
Corona is voor sommigen altijd zwaar (en dodelijk).

Citaat:
Dat mondkapjes werken, en dat de lockdown ook maar enige positieve invloed had.

Voor besmetting van jezelf en anderen zéker. Niet 100%, maar het helpt. Speekselpartikels en aerosols, de crux.

Citaat:
Uit wob verzoeken blijkt dat medici gepushed werden om bij overlijden covid als reden op te geven. Ook als daar geen bewijs voor was.

Dat soort administratieve dingen vind je overal door de maatschappij, alleen meestal met minder urgente zaken. Sommigen kunnen daar niet mee leven. Ik zit er niet zo mee.

Citaat:
Sarcastisch: Hoe zou het nou toch komen, dat er mensen denken dat er een complot achter zit. Waarom wil het rivm niet vertellen hoeveel cycli ze gebruikt?

Oooo.. maar ik begrijp je best hoor.
Jij kiest complotdenken; ik zie dat je altijd die neiging hebt. Als je dat moet dan moet het maar.Very Happy
Ik weet dat er wel eens gecomplot wordt en ik maak me niet zo druk, zolang ik geen serieuze last heb. En dat heb ik niet. Dat is het verschil. Wink
_________________
Geen steen zal op d'andere blijven, vrezen wij soms...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ruben
Site Admin


Geregistreerd op: 17 Jan 2018
Berichten: 898
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: 18 Mei 2022 07:06:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Gps schreef:

Dan terug naar de msn, die met een verhaal komt dat Rusland ineens de Oekraine binnen valt. Putin stond op een dag op en dacht laten we vandaag een ander land binnen vallen?
Dat gelooft toch iemand met een IQ van boven de 10?

Of misschien vergeet alleen iemand met een IQ van <10 de Praagse Lente?
_________________
https://mewe.com/rubenmepschen.28
Matrix/Element account: @rubenwa:matrix.org
https://qoto.org/@sergeant
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gps



Geregistreerd op: 25 Jun 2019
Berichten: 418

BerichtGeplaatst: 18 Mei 2022 12:18:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Ruben schreef:
Gps schreef:

Dan terug naar de msn, die met een verhaal komt dat Rusland ineens de Oekraine binnen valt. Putin stond op een dag op en dacht laten we vandaag een ander land binnen vallen?
Dat gelooft toch iemand met een IQ van boven de 10?

Of misschien vergeet alleen iemand met een IQ van <10 de Praagse Lente?


Ik snap je punt niet. Toen ik zocht op Praagse lente, vond ik een wiki.
Die verteld dat Rusland met instemming van andere landen binnen viel.

Die toestemming hebben ze nu niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gps



Geregistreerd op: 25 Jun 2019
Berichten: 418

BerichtGeplaatst: 18 Mei 2022 12:32:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Mozart schreef:


Voor besmetting van jezelf en anderen zéker. Niet 100%, maar het helpt. Speekselpartikels en aerosols, de crux.



Bijna goed. Smile

De verspreiding gaat vrijwel alleen maar via aerosolen, en dat ik nou juist waarom de mondkapjes niet werken. Die aerosolen gaan er dwars door heen.
( in ieder geval met de mondkapjes die wij op mochten / moesten )

Als je erg vatbaar bent, koop een co2 meter en ga afleveringen van Maurice de hond kijken. Die legt uit bij welke Co2 waarde binnen, er een risico is op besmetting.

Dat heeft dus te maken, met de ventilatie, en hoeveel lucht je inademt die iemand anders uit geademd heeft.
Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mozart



Geregistreerd op: 20 Jan 2018
Berichten: 851

BerichtGeplaatst: 18 Mei 2022 13:15:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Mozart schreef:
Citaat:
Voor besmetting van jezelf en anderen zéker. Niet 100%, maar het helpt. Speekselpartikels en aerosols, de crux.


Gps:
Citaat:

Bijna goed. Smile

Nee, helemaal goed:
Citaat:
De verspreiding gaat vrijwel alleen maar via aerosolen, en dat ik nou juist waarom de mondkapjes niet werken. Die aerosolen gaan er dwars door heen.
( in ieder geval met de mondkapjes die wij op mochten / moesten )

Vandaar die anderhalve meter!
Met wind, dus buiten was/is de besmetting heel minimaal. Dus men werd/wordt niet volgeblazen met virus als men afstand hield/houdt.

Citaat:
Als je erg vatbaar bent, koop een co2 meter en ga afleveringen van Maurice de hond kijken. Die legt uit bij welke Co2 waarde binnen, er een risico is op besmetting.

Beetje erg veel gedoe en niet gratis, maar als het dan voor zo iemand moet... Rolling Eyes


Wink
_________________
Geen steen zal op d'andere blijven, vrezen wij soms...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mozart



Geregistreerd op: 20 Jan 2018
Berichten: 851

BerichtGeplaatst: 18 Mei 2022 13:23:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Het ergert mij, dat men in NL en in wel meer landen zo gemakkelijk doet over een mogelijk vervolg van Corona.

https://nos.nl/l/2429234
Citaat:
Het Europese gezondheidsinstituut ECDC bestempelde vorige week twee varianten van het coronavirus plots als "zorgwekkend". Deze BA.4 en BA.5-varianten lijken gemakkelijker opgebouwde immuniteit te kunnen omzeilen, waardoor het ECDC al in de zomer een "significante" stijging van het aantal coronagevallen in Europa verwacht.

Doe wat! Anders krijgen we later weer dat gejammer over dat er wat had moeten worden gedaan.
_________________
Geen steen zal op d'andere blijven, vrezen wij soms...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gps



Geregistreerd op: 25 Jun 2019
Berichten: 418

BerichtGeplaatst: 18 Mei 2022 13:29:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Je hebt zeker ook gemist dat Maurice uitgenodigd was.

Toch doen jouw reacties mij denken als iets wat ik op facebook las.

Het is makkelijker om iemand in de maling te nemen, als iemand er van te overtuigen dat hij in de maling genomen word.

Wat jij roept is precies wat het RIVM blijft volhouden ondanks alle experts die zeggen dat dit niet klopt. (grote druppels)

https://www.maurice.nl/2022/05/17/somber-over-het-rondetafelgesprek-in-de-tweede-kamer/

Als jij echt onderzoek had gedaan, dan had je geweten dat het echt niet alleen maurice is die dit zegt.

Edit:

https://scripps.ucsd.edu/news/its-not-just-sars-cov-2-most-respiratory-viruses-spread-aerosols
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mozart



Geregistreerd op: 20 Jan 2018
Berichten: 851

BerichtGeplaatst: 18 Mei 2022 13:42:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik verzeker je, dat als ik b.v. Corona of de variant Omikron heb en ik ga in jouw gezicht sputteren of alleen al in jouw gezicht staan praten, wat ook sputtert en jij zou niet beschermd zijn, dat jij het krijgt, Gps. Smile En beschermen kan met vaccin, mondkap en afstand. Als het dan nog fout gaat is het jammer. Middelen als CO2 meters daargelaten.

Daar hoeven we niet onophoudelijk voor te schrijven, "dat we geen onderzoek hebben gedaan in ons lab" of zo. Nou ja, het is een gemakkelijke opmerking.Confused

Dat onderzoek doen trouwens anderen.
B.v. https://www.sikkom.nl/wetenschap-versus-kortpittigen-mondkapjes-helpen-weldegelijk-en-zijn-belangrijk-tegen-corona/ maar hiervan zijn tallozen.
_________________
Geen steen zal op d'andere blijven, vrezen wij soms...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mozart



Geregistreerd op: 20 Jan 2018
Berichten: 851

BerichtGeplaatst: 18 Mei 2022 13:49:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Schandelijk onder de huidige omstandigheden:
https://nos.nl/l/2429285
Citaat:
Zeker honderd Russische bedrijven doken afgelopen jaren onder in de ondergrondse trustsector in Nederland. Dat blijkt uit onderzoek van Platform Investico voor de De Groene Amsterdammer. Op deze, soms illegale, tak van de sector is nauwelijks toezicht omdat de trustbedrijven geen vergunning hebben.

Het gaat om onder meer om Nederlandse bv's die gelieerd zijn aan de Russische energiesector, telecom en het bankwezen.

En Blok van de VVD maar roepen dat er wat aan doen te ingewikkeld is... Het lijkt de VOC mentaliteit wel weer.
Het gaat om miljarden Euro's.
_________________
Geen steen zal op d'andere blijven, vrezen wij soms...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gps



Geregistreerd op: 25 Jun 2019
Berichten: 418

BerichtGeplaatst: 18 Mei 2022 14:05:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zal je bedanken als ik op het eind van het jaar weer een masker op moet wat niet helpt.

Toch wel grappig dat al die mensen die denken dat mondkapjes helpen, geen verklaring kunnen geven waarom we geen verschil zien met landen waar vrijwel iedereen met een mondmasker loopt.

Of twee staten in america waar ook geen verschil is, wat er wel zou moeten zijn als die onzin werkte.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mozart



Geregistreerd op: 20 Jan 2018
Berichten: 851

BerichtGeplaatst: 18 Mei 2022 14:39:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Gps:

Citaat:
Ik zal je bedanken als ik op het eind van het jaar weer een masker op moet wat niet helpt.

Hoeft niet, ik heb er geen macht over.

Citaat:
Toch wel grappig dat al die mensen die denken dat mondkapjes helpen, geen verklaring kunnen geven waarom we geen verschil zien met landen waar vrijwel iedereen met een mondmasker loopt.
Het ligt eraan of er aanzienlijke besmetting is in een land of niet, dat vertroebelt dit soort polemiek nogal. Noord-Korea geen mondkappen, en ze hebben het daar (een ramp volgens Kim Jong Oen). Wij geen mondkappen en er is even vrijwel niets te melden behoudens, dat er hier en daar stijging te zien is met de nieuwe varianten. Maar er wordt gewaarschuwd voor het najaar. En wellicht moeten we dan weer terug naar de mondkappen en de afstand. Ik zit er niet mee.
_________________
Geen steen zal op d'andere blijven, vrezen wij soms...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gps



Geregistreerd op: 25 Jun 2019
Berichten: 418

BerichtGeplaatst: 19 Mei 2022 16:20:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Mozart schreef:
Ik verzeker je, dat als ik b.v. Corona of de variant Omikron heb en ik ga in jouw gezicht sputteren of alleen al in jouw gezicht staan praten, wat ook sputtert en jij zou niet beschermd zijn, dat jij het krijgt, Gps. Smile En beschermen kan met vaccin, mondkap en afstand.


Ik stel serieus voor dat je eerst opzoekt wat aerosolen zijn, voor je je zelf nog meer belachelijk maakt.

Maar ik denk dat ik het probleem wel begrijp.

Alles liever als toegeven dat jij je al twee jaar in de maling hebt laten nemen.

Desnoods neem je spuit 4 en verder. Ik hoop oprecht dat je geen last krijgt, door je eigen in laten spuiten met iets dat niet goed getest is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 19 Mei 2022 16:20:27    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Metropool Forumindex -> Allerlei Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 7 van 13

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.