Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Gps
|
Geplaatst: 28 Feb 2023 16:36:52 Onderwerp: |
|
|
In mijn vorige reactie ging iets mis, ik heb het aangepast.
Deze man die jij raar vind, beantwoord in deze aflevering vooral kijkers vragen.
En komt nog een deel of nog meerdere delen, waarin hij dan ingaat op de huidige situatie.
Deze aflevering ging nou juist vooral over de geschiedenis.
Een geschiedenis waar in afspraken gemaakt zijn, of beloftes gedaan zijn dat de navo niet uit zou breiden.
Heb ik nog meer rare mensen voor je met het zelfde verhaal.
https://www.youtube.com/watch?v=e4TUXWyTY3E&t=2473s
Ik heb die aflevering niet helemaal gezien, maar wel het begin. Dat komt op het zelfde neer als wat die rare man zegt.
Ik zeg nergens dat Rusland een ander land mag binnen vallen, maar het msn verhaal is ongelooflijk eenzijdig.
Wij zijn de goede Rusland is fout. Als je dat denkt heb je echt een gewapende betonnen plaat voor je hoofd.
Berichten gemist over wie die pijplijn opgeblazen heeft ? |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 28 Feb 2023 16:36:52 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
Geplaatst: 28 Feb 2023 16:53:43 Onderwerp: |
|
|
Gps schreef: | In mijn vorige reactie ging iets mis, ik heb het aangepast.
Deze man die jij raar vind, beantwoord in deze aflevering vooral kijkers vragen.
En komt nog een deel of nog meerdere delen, waarin hij dan ingaat op de huidige situatie.
Deze aflevering ging nou juist vooral over de geschiedenis.
Een geschiedenis waar in afspraken gemaakt zijn, of beloftes gedaan zijn dat de navo niet uit zou breiden.
Heb ik nog meer rare mensen voor je met het zelfde verhaal.
https://www.youtube.com/watch?v=e4TUXWyTY3E&t=2473s
Ik heb die aflevering niet helemaal gezien, maar wel het begin. Dat komt op het zelfde neer als wat die rare man zegt.
Ik zeg nergens dat Rusland een ander land mag binnen vallen, maar het msn verhaal is ongelooflijk eenzijdig.
Wij zijn de goede Rusland is fout. Als je dat denkt heb je echt een gewapende betonnen plaat voor je hoofd.
Berichten gemist over wie die pijplijn opgeblazen heeft ? |
Oooow... berichten zat, maar wat snijdt hout??
Echter, een invasie door een kermacht in een automome staat is een doodzonde. En de.hele wereld heeft er nog last van ook. Niet gemerkt? Dan moet je wel een gewapend betonnen plaat voor je hoofd hebben.
Verder heb je min of meer gelijk, geen machtsblok of er is foutigheid. Groooote belangen...Met Autocraten zou ik overigens altijd oppassen. Ze werken met verloop van tijd voor zichzelf, niet voor het volk...
Zeer ernstig is, dat als het naar de zin van de Russen verder zou gaan, Ukraine zoals we dat kennen ophoudt te bestaan. Russen zijn God niet...
(En dan dat uitmoorden van de bevolking.... oorlogsmisdaden onnoemelijk. En de onzinnige destructie. Oblast is een grote puinbak waar ook de Russen niets aan hebben. Al zal het alleen al zijn al dat metaal in de bodem...
Misschien dat Ukraine nog zou kunnen blijven min of meer, maar dan uiteraard met een Russische-trekpop-regime zoals Georgië of Tsjetsjenië. Dit alles is ontoelaatbaar en als de Rus geen kernwapens zou hebben zouden zij al lang weer naar huis of naar het kerkhof zijn. Dat weet ik zeker.)
Je moet ook eens kijken naar het 12 punten voorstel voor een eerste stap naar vrede van de Chinezen. Ook zij vinden invasies in autonome staten ontoelaatbaar. Echter: ook zij zijn geen engelen...
China’s vredesplan: Respect voor de soevereiniteit van alle landen; De mentaliteit van de Koude Oorlog opgeven; Beëindiging van de vijandelijkheden; Vredesbesprekingen hervatten; Het oplossen van de humanitaire crisis; Bescherming van burgers en krijgsgevangenen; Kerncentrales veilig houden; Strategische risico’s verkleinen; Faciliteren van graanexport; Stoppen met eenzijdige sancties; Industriële en toeleveringsketens stabiel houden; Bevordering van de wederopbouw na een conflict. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
Geplaatst: 26 Mrt 2023 11:16:26 Onderwerp: |
|
|
Putin gijzelt Witrussen met tactische kernwapens en zegt "boe" tegen ons
Hij weet best: éen tactisch kernbommetje en het feest kán beginnen. Mallerd.
Kijken wat de Witrussen gaan doen onder dit dictaat.
En of Putin nu oprot uit Ukraine omdat hij zich 'veiliger' voelt. Ik fantaseer maar even hoor. |
|
Terug naar boven |
|
|
Ruben Site Admin
|
Geplaatst: 27 Mrt 2023 05:21:12 Onderwerp: |
|
|
Ik raak er niet opgewonden van. De Amerikanen hebben op diverse plekken in West Europa hun rakketten opgesteld staan, dus dat Putin er een paar neerzet in Belarus lijkt me niet zo'n issue. _________________ https://mewe.com/rubenmepschen.28
Matrix/Element account: @rubenwa:matrix.org
https://qoto.org/@sergeant |
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
Geplaatst: 27 Mrt 2023 10:23:11 Onderwerp: |
|
|
Ik ook niet, maar er Is verschil. Alleen al in aanvliegtijd.
Maar vooral de Wirussen hebben een probleempje. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
Geplaatst: 29 Mrt 2023 22:14:02 Onderwerp: |
|
|
Mozart schreef: | Ik ook niet, maar er Is verschil. Alleen al in aanvliegtijd.
Maar vooral de Wirussen hebben een probleempje. |
Bijna als Virussen geschreven
"Schrijft u eens Witrussen, Mozart..?" |
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
Geplaatst: 23 Jun 2023 17:42:39 Onderwerp: |
|
|
De leider van de Wagnergroep (wij dachten: Putin's little helper) heeft een boekje open gedaan over wat hij van de
oorlog van de Russen tegen Ukraine vindt.
"Ukraine heeft Rusland nooit bedreigd, zegt hij in een interview, uitgezonden op Euronews.
In Russische kringen werd rond de 24ste januari vorig jaar gezegd dat Ukraine Rusland zou aanvallen samen met
de Navo. Vandaar de oefeningen waar Lavrov het over had en de rest van de dodelijke ellende alsmede wat de
hele wereld werd (en wordt) aangedaan. Vandaar oorlog. "
Prigozhin vindt dat Putin volkomen verkeerd bezig is en hij denkt dat dit hele gedoe wel eens revolutie kan teweeg
brengen in zijn land.
(Tenzij dit een digitale truuk is uiteraard, je weet maar nooit tegenwoordig...) |
|
Terug naar boven |
|
|
Ruben Site Admin
|
|
Terug naar boven |
|
|
Ruben Site Admin
|
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
Geplaatst: 24 Jun 2023 09:30:32 Onderwerp: |
|
|
Die Putler begint samen met zijn binnenlandse perikelen aardig in de nesten te geraken.
Goed. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
Geplaatst: 24 Jun 2023 17:51:48 Onderwerp: |
|
|
Wagner de vleesmolen, wil Moskou op z'n kop zetten.
Niet moeilijk, gewoon rechtdoor naar het Noorden. En niets laten staan.
Ondertussen kunnen de Russen in Ukraine hem misschien volgen en/of inhalen voor de verdediging van hun 'Leiding' de kliek van Putler..? |
|
Terug naar boven |
|
|
Ruben Site Admin
|
Geplaatst: 25 Jun 2023 07:04:44 Onderwerp: |
|
|
De lul is op zijn schreden teruggekeerd na 'bemiddeling' door de Belarussische president. Dat is een partner van Putin.
Nu heeft Wagner zijn troepen weer omgekeerd en krijgt hij verblijf aangeboden in Belarus.
Wel leuk om te vernemen hoe die Russische top in hum broek scheten voor de Wagner groep.
Toegangswegen en bruggen richting Moskou vernield en Putin de bunker in buiten Moskou.
Ineens blijkt Moskou niet zo veilig meer en ze hebben het allemaal zelf veroorzaakt. Benieuwd of en hoe dit nog een staartje krijgt.
Ook vraag ik me af of die Wagner groep nu de strijd tegen Oekraïne staakt en hoe dit de oorlog zal doen verlopen voor Putin. _________________ https://mewe.com/rubenmepschen.28
Matrix/Element account: @rubenwa:matrix.org
https://qoto.org/@sergeant |
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
Geplaatst: 25 Jun 2023 09:08:55 Onderwerp: |
|
|
Een gênante vertoning van dodelijk tuig waar Ukraine mee te doen heeft.
Het rijk van de hel, ook voor andere republieken daar.
En laten we Afrika niet vergeten.. En vroeger Vietnam, Afghanistan, Tsjetsjenië, Syrië. Tegenwoordig het Poolgebied. Voor macht, invloed, resources...
Overal zitten ze in te roeren, die dodelijke boefjes.
De Chinezen mogen wel oppassen... 100% labiel die Oostblokkers. Maar ik meen te hebben gezien dat Xi Jinping zich daar best van bewust is. Modi van India ook, maar die wil nog wat gas hebben net zoals Xi.
...
En maar schelden op de Navo...
Churchill hád wel gelijk met z'n ijzeren gordijn..
Hoe dan ook, Putin heeft momenteel een forse deuk. Zijn oorlogshulpje luistert voor veel geld en evt. verdere Russische contracten even naar Loekasjenko. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 25 Jun 2023 09:08:55 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|