Geplaatst: 25 Mrt 2022 07:33:29 Onderwerp:
Was een kwestie van tijd.
Het werd al in vissen en dergelijke aangetroffen, dus de volgende stap was de menselijke voedselketen. En van daaruit is het nog maar een klein stapje.
We creëren feitelijk onze eigen aderverkalking, zowel rondom de hartstreek als in de hersenen.
Geplaatst: 26 Mrt 2022 20:45:43 Onderwerp:
Die zooi op straat komt dan niet eens in onze voedselketen terecht, want wij eten geen duiven, eksters en ratten.
Maar wat in zee terecht komt, wordt verorberd door vissen en dergelijke en die zitten wel in onze voedselketen.
Probleem is dat grof plastic uiteindelijk uiteenvalt in microplastic. Dat laatste is zo gevaarlijk. Je ziet het niet of amper en dat komt in onze voeding en zodanig in onze bloedbaan terecht.
Ja, we mogen als mensheid wel oppassen.
We werken op alle manieren aan onze verdwijning en de rest, aan het eindspel.
Vervelend is dan dat veel luitjes vervolgens denken "het zal mijn tijd wel uitduren"...
Ze knúppelen de mensen het web op.
Banken, ook zo wat.
"Ja, wij sluiten veel van onze vestigingen, want de mensen willen het zelf doen allemaal."
Nee, jullie sluiten van alles en het wordt dan zó lastig voor de mensen, dat ze het 'makkelijk' online gaan doen. Geld-automaten ook nog maar hier en daar. Dan maar plastic. Handig, maar het kan verkeren. Kunnen ze veel verdienen; drukken van de kosten met minder, minder, minder personeel.
En vervolgens van nogal wat mensen de rekening geplunderd uiteraard... Je moet soms wel bijna een beveiligingsexpert zijn enz. wil je het een béétje veilig houden. Het zegt Miep de Badlap echt allemaal niets hoor.
En moet je eens opletten als het web langduriger wegvalt, denk b.v. aan zo'n vernielerij als in Ukraine.
Of cybercrime op massale schaal... b.v. van voormalige Oostbloklanden of zie maar.
"Nou heb ik niks meer aan m'n plastic en m'n apps en mijn Overheid etc.... Ik heb honger..."
Ik kan hier echt nogal boos om worden hoor.
Ik gebruik zelf heel veel het web, maar het is eigenlijk bijna onverantwoord.
Tijden zijn in GMT + 1 uur Ga naar pagina 1, 2Volgende
Pagina 1 van 2
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wil je ook een eigen gratis forum?
- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!