Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Ruben Site Admin
|
Geplaatst: 27 Aug 2019 06:22:50 Onderwerp: Gezondheidsklachten door lachgas |
|
|
Volgens neuroloog Vincent Kwa zijn de ernstige gevolgen van langdurige consumptie bij de gebruikers onderbelicht.
'Voor een individu kunnen de gevolgen rampzalig zijn. Het varieert van tintelingen en gevoelloosheid in de armen en benen tot aantasting van het ruggenmerg en zelfs blijvende verlamming', vertelt Kwa.
'Er kwam hier een tijd geleden een patiënt binnen met verlammingen van de benen', vertelt Kwa. 'We wisten eerst niet wat er aan de hand was, tot een vriend van hem vertelde dat hij meer dan 300 lachgaspatronen per dag gebruikte.' De jongen had veel te weinig vitamine B12 in zijn lichaam, een gevolg van veelvuldig lachgasgebruik. 'Dat geeft op z'n beurt weer een beschadiging in het zenuwstelsel. In het ergste geval heb je hetzelfde ziektebeeld als een dwarslaesie.'
Lam van het lachen! _________________ https://mewe.com/rubenmepschen.28
Matrix/Element account: @rubenwa:matrix.org
https://qoto.org/@sergeant |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 27 Aug 2019 06:22:50 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Bert-Jan van Wijngaarden Gast
|
Geplaatst: 2 Sep 2024 09:46:00 Onderwerp: |
|
|
Potverdorie. Lijkt wel een BDSM-gadget, haha. Nu zal ik een verhaal vertellen waar je stuk om gaat. Dus, ik was een heel jaar bezig om mijn gezondheidsproblemen te behandelen, en toen werd ik uitgenodigd voor de bruiloft van een vriend. En toen we flink wat op hadden, begon hij met het afsteken van vuurwerk. Eén ervan schrok me zo erg dat mijn problemen weer terugkwamen, godverdomme. Ik moest weer naar de dokter voor Vilitra 60mg Kopen anders had ik een zenuwinzinking gehad. Dus zelfs zulke onschuldig lijkende evenementen kunnen soms gevaarlijk zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
Geplaatst: 2 Sep 2024 16:26:31 Onderwerp: |
|
|
Bert-Jan van Wijngaarden schreef: | Potverdorie. Lijkt wel een BDSM-gadget, haha. Nu zal ik een verhaal vertellen waar je stuk om gaat. Dus, ik was een heel jaar bezig om mijn gezondheidsproblemen te behandelen, en toen werd ik uitgenodigd voor de bruiloft van een vriend. En toen we flink wat op hadden, begon hij met het afsteken van vuurwerk. Eén ervan schrok me zo erg dat mijn problemen weer terugkwamen, godverdomme. Ik moest weer naar de dokter voor Vilitra 60mg Kopen anders had ik een zenuwinzinking gehad. Dus zelfs zulke onschuldig lijkende evenementen kunnen soms gevaarlijk zijn. |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Ruben Site Admin
|
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
Geplaatst: 4 Sep 2024 15:50:46 Onderwerp: |
|
|
Het zou aardig zijn als er 's wat mensen bij kwamen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Ruben Site Admin
|
Geplaatst: 5 Sep 2024 05:30:12 Onderwerp: |
|
|
Die zitten allemaal op Failbook.
Forums zijn niet meer zo in trek tegenwoordig.
Zelf zit ik ook meer op Mastodon en MeWe.
Ik had nog zo'n gratis Bodybuildingforum, maar die blijkt achter de schermen van eigenaar verwisseld en die heeft zonder waarschuwing of kennisgeving de stekker eruit getrokken.
Onder die paraplu zaten heel wat actieve forums, die van het ene op het andere moment allemaal op zwart gingen, al de gebruikers in ontzetting achterlatend.
Ook één van de grootste BB-forums van Amerika (Muscular Development) heeft de stekker uit zijn goedbezochte forums getrokken.
Daar zit iedereen meer op Instagram en Tiktok.
Ik blijf ver weg van die data verzamelaars. _________________ https://mewe.com/rubenmepschen.28
Matrix/Element account: @rubenwa:matrix.org
https://qoto.org/@sergeant |
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
Geplaatst: 5 Sep 2024 15:58:44 Onderwerp: |
|
|
Mastodon vond ik niet wat en bij de andere soc. media blijf IK nou juist zoveel mogelijk weg, hoewel ik wel accounts heb.
Mewe heb ik ook een keer bekeken, zoals je weet. Zegt me niet zoveel.
Jammer inderdaad dat men niet meer basaal wil discussiëren via de oude vorm van forum. (En trollen uiteraard. ) Toch een klein stukje vrije mening verloren.
Op Freethinker.nl kan het nog wel als je de (anti)theologische stuff omzeilt. Maar ook daar is het aantal deelnemers fors uitgedund. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
Geplaatst: 9 Sep 2024 16:45:27 Onderwerp: |
|
|
Mozart schreef: | Mastodon vond ik niet wat en bij de andere soc. media blijf IK nou juist zoveel mogelijk weg, hoewel ik wel accounts heb.
Mewe heb ik ook een keer bekeken, zoals je weet. Zegt me niet zoveel.
Jammer inderdaad dat men niet meer basaal wil discussiëren via de oude vorm van forum. (En trollen uiteraard. ) Toch een klein stukje vrije mening verloren.
Op Freethinker.nl kan het nog wel als je de (anti)theologische stuff omzeilt. Maar ook daar is het aantal deelnemers fors uitgedund. |
Ik heb weer 's gebuurt op Mewe. Het zegt me nog steeds niet zoveel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Ruben Site Admin
|
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
Geplaatst: 11 Sep 2024 22:16:58 Onderwerp: |
|
|
Als het goed is pb-tje aan jou. |
|
Terug naar boven |
|
|
Ruben Site Admin
|
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart
|
Geplaatst: 15 Sep 2024 14:11:22 Onderwerp: |
|
|
testje. _________________ Geen steen op de andere.... https://tinyurl.com/3pytw5d8 En nóg klagen als er wordt verdedigd... |
|
Terug naar boven |
|
|
Ruben Site Admin
|
|
Terug naar boven |
|
|
|