Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Hb
|
Geplaatst: 30 Mei 2010 15:36:09 Onderwerp: |
|
|
Weet iemand of er streams van de miller sbk te vinden zijn op het internet? |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 30 Mei 2010 15:36:09 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
joeyvg
|
Geplaatst: 30 Mei 2010 15:37:24 Onderwerp: |
|
|
die niels kan niks is grootste kneusje zijn bedreigingen zijn praatjes naja verwijder hem dan lekker met zijn kut gedrag altijd beterweter:S _________________ GRC rr...
blata b1 te koop intressee stuuur pb |
|
Terug naar boven |
|
|
kleine_duivel
|
Geplaatst: 30 Mei 2010 17:01:55 Onderwerp: |
|
|
niels heeft zijn excuses aangeboden en zegt dat het nieuwe forum een probeersel is om te kijken of de oude database daar in geladen kan worden.. |
|
Terug naar boven |
|
|
minibike2
|
Geplaatst: 30 Mei 2010 18:20:51 Onderwerp: |
|
|
aah, het komt met een om weg toch naar buiten..... ik had dit vrijwel direct op dat forum vermeld, maar dit is helaas verkeerd/niet opgevat.
ik blijf hopen dat daniel een keer wakker word en is wat onderneemt want ik kan hem momenteel niet meer berijken omdat ik alle mailtjes terug krijgen die ik naar info@minibike.nl en daans@minibike.nl dus als iemand een ander mail adres van hem heeft mag die gene deze maar mij sturen.
maar dit zijn zaken die niet over dit forum gaan dus houd ik het voor de rest maar buiten dit forum
niels |
|
Terug naar boven |
|
|
Rossifumi
|
Geplaatst: 30 Mei 2010 19:16:03 Onderwerp: |
|
|
Nou nou, was/ben ik zo'n dictator op minibike-forum.nl?
Leuk om te lezen hoe mensen nou werkelijk achter het minibike-forum staan zodra het een paar dagen uit de lucht is .
1 ding zeg ik alvast, als moderator/admin doe je het NOOIT goed. Maar daar komen jullie vast ook achter als ik dit allemaal al weer lees
Btw, wel goeie zaak dat er mensen zijn die gelijk een alternatief neerzetten. Ik heb persoonlijk niks gehoord wie/wat/waar/hoezo het oude forum opeens weg is, maar het blijft leuk om met mensen met dezelfde hobby te kletsen toch
Dus, keep it up. Wie weet zien we het oude forum binnekort weer terug... |
|
Terug naar boven |
|
|
administrator Site Admin
|
Geplaatst: 30 Mei 2010 19:43:50 Onderwerp: |
|
|
Rossifumi schreef: | Nou nou, was/ben ik zo'n dictator op minibike-forum.nl?
Leuk om te lezen hoe mensen nou werkelijk achter het minibike-forum staan zodra het een paar dagen uit de lucht is .
1 ding zeg ik alvast, als moderator/admin doe je het NOOIT goed. Maar daar komen jullie vast ook achter als ik dit allemaal al weer lees
Btw, wel goeie zaak dat er mensen zijn die gelijk een alternatief neerzetten. Ik heb persoonlijk niks gehoord wie/wat/waar/hoezo het oude forum opeens weg is, maar het blijft leuk om met mensen met dezelfde hobby te kletsen toch
Dus, keep it up. Wie weet zien we het oude forum binnekort weer terug... |
hee rossifumi, ik DENK dat het niet zozeer op jou persoonlijk gericht was,
ik heb wel een donkerbruin vermoeden wie er wel bedoeld word
dus voel je vooral niet te aangevallen,
(overigens vind ik wel dat we na 7 dagen niet meer kunnen praten over "een paar dagen offline ")
hoe het gaat als het minibike-forum weer in de lucht is weet natuurlijk niemand, maar hoop zoiezo dat bepaalde mod's/admins zich eens richten op het commentaar wat hier ineens in alle openheid is geplaatst.
ik denk dat mensen dat nu pas durfen omdat sommige mods (lg bijv.) normaal als een dictator alles en iedereen die een opmerking over hem hoort, met waarschuwingen gaat lopen gooien...
ik snap je punt over moderators heel goed overigens,het moment waarop je moet ingrijpen is vrij lastig te bepalen. |
|
Terug naar boven |
|
|
DM-Zohrab
|
Geplaatst: 30 Mei 2010 19:55:41 Onderwerp: |
|
|
Ik heb het vorige forum het liefst terug..
Puur omdat ik via minibike-forum een netwerk kon onderhouden met bepaalde mensen...
Buiten dat is het wel leuk omdeze forum te hebben nu |
|
Terug naar boven |
|
|
Pasini-Ernie
Geregistreerd op: 28 Mei 2010 Berichten: 16 Woonplaats: Den Haag-070-, Minibike: Pasini!
|
Geplaatst: 30 Mei 2010 19:58:17 Onderwerp: |
|
|
Idd, ik heb ook het liefst het oude forum terug. Puur omdat er al aardig veel informatie op stond. Verder is dit wel een handig back-up-forum omdat het contact tussen de rijders toch altijd wel leuk/handig/belangrijk is.
Gr, _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
Icelitz
|
Geplaatst: 30 Mei 2010 20:34:54 Onderwerp: |
|
|
idd op het oude forum staan namelijk veel topics wat toch wel een waarde heeft. Zoals iedereen zijn paddock enzo...
vind het jammer dat er nu veel mensen opeens gaan haten op het minibike forum... snap niet echt waarom je de ballen dan niet had om eerder zo'n grote bek te hebben tegen de mods.. En nu, nu ze je toch niet kunnen bannen, opeens hele stoere praat
En nogmaals bedankt voor dit back-up forum. |
|
Terug naar boven |
|
|
GRCmoto
|
Geplaatst: 30 Mei 2010 20:44:14 Onderwerp: |
|
|
Icelitz schreef: | idd op het oude forum staan namelijk veel topics wat toch wel een waarde heeft. Zoals iedereen zijn paddock enzo...
vind het jammer dat er nu veel mensen opeens gaan haten op het minibike forum... snap niet echt waarom je de ballen dan niet had om eerder zo'n grote bek te hebben tegen de mods.. En nu, nu ze je toch niet kunnen bannen, opeens hele stoere praat
En nogmaals bedankt voor dit back-up forum. |
Helemaal mee eens! en zoals Zohrab al zei. heb ik ook liever het oude forum terug.
maar dit is idd, een goed "back-up" forum |
|
Terug naar boven |
|
|
Pasini-Ernie
Geregistreerd op: 28 Mei 2010 Berichten: 16 Woonplaats: Den Haag-070-, Minibike: Pasini!
|
Geplaatst: 30 Mei 2010 20:47:33 Onderwerp: |
|
|
@Thomas;
Er waren wel degelijk mensen die tegen de mods waren. (Bert, Thomas V. etc.) Kregen ze een ban en dreigementen dat ze permanent gebaned zouden worden..
Gr, _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
Icelitz
|
Geplaatst: 30 Mei 2010 20:58:28 Onderwerp: |
|
|
minibikerheerhugowaard schreef: | poeria schreef: | ah lekker ondermekaar praten hier, op een normaal forum, zonder kut gezeik van die................................ |
Op de puntjes staat:
KUT KUT KUT KUT KLOTE TERING LARS!!!
Thomas Checking inn..
En natuurlijk kneusje minipower. WAT EEN LOSER WAS DAT. |
Zo heb ik ze anders nooit horen praten
maargoed laat het |
|
Terug naar boven |
|
|
Pasini-Ernie
|
Geplaatst: 30 Mei 2010 21:11:25 Onderwerp: |
|
|
Icelitz schreef: | minibikerheerhugowaard schreef: | poeria schreef: | ah lekker ondermekaar praten hier, op een normaal forum, zonder kut gezeik van die................................ |
Op de puntjes staat:
KUT KUT KUT KUT KLOTE TERING LARS!!!
Thomas Checking inn..
En natuurlijk kneusje minipower. WAT EEN LOSER WAS DAT. |
Zo heb ik ze anders nooit horen praten
maargoed laat het |
Nee idd, op een veel en veel nettere manier. _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
Icelitz
|
Geplaatst: 30 Mei 2010 21:16:53 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Pasini-Ernie
|
Geplaatst: 30 Mei 2010 21:18:15 Onderwerp: |
|
|
Icelitz schreef: | |
Ik vind jou foto trouwens wel lekker zeg!! _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
|