Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Icelitz
|
Geplaatst: 30 Mei 2010 21:22:37 Onderwerp: |
|
|
Je bent niet de enige die dat vind schatje(K) |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 30 Mei 2010 21:22:37 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
DM-Zohrab
|
Geplaatst: 30 Mei 2010 21:27:10 Onderwerp: |
|
|
Icelitz schreef: | Je bent niet de enige die dat vind schatje(K) |
Als het ooit uit is met Rosha.......... Dan ehm..........
;$ |
|
Terug naar boven |
|
|
Pasini-Ernie
Geregistreerd op: 28 Mei 2010 Berichten: 16 Woonplaats: Den Haag-070-, Minibike: Pasini!
|
Geplaatst: 30 Mei 2010 21:30:01 Onderwerp: |
|
|
DM-Zohrab schreef: | Icelitz schreef: | Je bent niet de enige die dat vind schatje(K) |
Als het ooit uit is met Rosha.......... Dan ehm..........
;$ |
Ahum... niks dervan snorrie hij is al van mij! ;$ _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
minibike2
|
Geplaatst: 30 Mei 2010 23:17:12 Onderwerp: |
|
|
Pasini-Ernie schreef: | @Thomas;
Er waren wel degelijk mensen die tegen de mods waren. (Bert, Thomas V. etc.) Kregen ze een ban en dreigementen dat ze permanent gebaned zouden worden..
Gr, |
als zij gewoon een klachten pb naar daans, timon, of patrick en evt mij hadden gestuurd hadden wij wellicht wat kunnen doen.
ik moet toe geven dat ik sommige van lars zijn regels ook niet altijd mocht maar deze regels waren er natuurlijk niet voor niets... ( srry lars als je dit ooit leest meer je begrijpt me vast wel )
ik vind opzich dat wij met alle regels ook wel wat soepeler mogen worden want laatste tijd leek het meer op een opzoek site dan op een forum...
dus als het forum weer online is en er gewoon genoeg klachten komen word het gewoon weer een gezellig forum
en ernie Rosha is de vriendin van thomas
niels |
|
Terug naar boven |
|
|
minibikerheerhugowaard
|
Geplaatst: 31 Mei 2010 07:59:04 Onderwerp: |
|
|
Ik zie nu al veel veranderen tov het vorige forum. Oke er zijn nog niet veel leden. MAAR: Door de weinig regels die er zijn lijkt alles we een stuk soepeler te verlopen.
Als je veel regels gaat opstellen wordt het juist vaak als een uitdaging gezien om die te omzeilen. En er JUIST tegenin te gaan. Dit wordt vaak vergeten en dus gaat het dan de verkeerde kant op.
Misschien dat het mogelijk kan zijn dat bijv in de chinese vraagbaak @ mf eerst een vraag moet worden ingedient. Die daarna eerst goedgekeurd moet worden voordat het daadwerkelijk geplaatst word.
En de topics daar eens opschonen. Want overal wordt nu al de laatste paar jaar gezecht dat de zoekfunctie gebruikt moet worden. Maar heb je die zelf al eens gebruikt? Zo makkelijk is het niet, in elk topic staat juist dat je de zoekfunctie moet gebruiken. |
|
Terug naar boven |
|
|
minibike2
|
Geplaatst: 31 Mei 2010 13:24:09 Onderwerp: |
|
|
daar waren we al lang mee bezig.... |
|
Terug naar boven |
|
|
Patrick
|
Geplaatst: 31 Mei 2010 21:29:44 Onderwerp: |
|
|
Wel leuk om te zien hoe mensen er nu werkelijk over denken... Ook zeer jammer in sommige reacties. Heb altijd het idee gehad dat ik nog vrij makkelijk was....
Ben benieuwd wanneer het forum weer online is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Pasini-Ernie
Geregistreerd op: 28 Mei 2010 Berichten: 16 Woonplaats: Den Haag-070-, Minibike: Pasini!
|
Geplaatst: 31 Mei 2010 21:41:36 Onderwerp: |
|
|
Patrick schreef: | Wel leuk om te zien hoe mensen er nu werkelijk over denken... Ook zeer jammer in sommige reacties. Heb altijd het idee gehad dat ik nog vrij makkelijk was....
Ben benieuwd wanneer het forum weer online is. |
Denk dat de meeste reacties gericht zijn op Lars.. Denk ook dat de meeste mensen de andere mod's redelijk mekelijk/soepel vonden/vinden.
Gr, _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
Icelitz
|
Geplaatst: 31 Mei 2010 23:46:05 Onderwerp: |
|
|
tuurlijk is alles gericht op lars, lars stond er namelijk ook een tijdje alleen voor. Hij heeft toen veel waarschuwingen uitgedeeld. Daar werd niet naar geluisterd maar wel vooral kritiek op geleverd. Oftewel het forum stond op zijn kop. De enige optie is dan nog om de mensen die die onrust stoken te bannen voor een tijde,je zodat het weer wat rustiger word. Dit is hem toen gelukt maar veel mensen zijn hier boos over. Maar zeg nou even eerlijk, als jij in de situatie van lars stond had je hetzelfde gedaan. Wie niet horen wilt moet maar voelen zal ik dan maar zeggen. Vervolgens lopen jullie met ze alle te zeuren om extra mods zodat het probleem word opgelost. Toen kregen we die en alsnog werd er constant kritiek geleverd. En dan ook vooral op niels, terwijl die jongen zo zijn best doen voor het forum, maar hij word telkens afgezeikt door iedereen. En dat jaloerse gedrag van minibikeheerhugowaar ben ik ook spuugzat, omdat jij niet werd gekozen als mod ga je nu niels een beetje lopen plagen. We proberen het er allemaal het beste van te maken op het forum, maar dat gaat een beetje moeilijk als er telkens om elke poep en een scheet mensen beginnen te zeiken. Dus in feite zijn de gebruikers die effe rustig aan moeten doen. En niet de mods. En het was misschien niet zo goed van niels om dit back-up forum zp af te kraken, maar hij heeft hier wel zijn excuses voor aangeboden. En ik heb nog nooit een sorry gehoord van jullie tegen de mods die zo hun best doen voor het forum.
Dus voordat je begint te zeggen dat alle mods zeikerds zijn, kijk dan eerst even naar jezelf. |
|
Terug naar boven |
|
|
GRCmoto
|
Geplaatst: 1 Jun 2010 09:54:06 Onderwerp: |
|
|
Icelitz schreef: | tuurlijk is alles gericht op lars, lars stond er namelijk ook een tijdje alleen voor. Hij heeft toen veel waarschuwingen uitgedeeld. Daar werd niet naar geluisterd maar wel vooral kritiek op geleverd. Oftewel het forum stond op zijn kop. De enige optie is dan nog om de mensen die die onrust stoken te bannen voor een tijde,je zodat het weer wat rustiger word. Dit is hem toen gelukt maar veel mensen zijn hier boos over. Maar zeg nou even eerlijk, als jij in de situatie van lars stond had je hetzelfde gedaan. Wie niet horen wilt moet maar voelen zal ik dan maar zeggen. Vervolgens lopen jullie met ze alle te zeuren om extra mods zodat het probleem word opgelost. Toen kregen we die en alsnog werd er constant kritiek geleverd. En dan ook vooral op niels, terwijl die jongen zo zijn best doen voor het forum, maar hij word telkens afgezeikt door iedereen. En dat jaloerse gedrag van minibikeheerhugowaar ben ik ook spuugzat, omdat jij niet werd gekozen als mod ga je nu niels een beetje lopen plagen. We proberen het er allemaal het beste van te maken op het forum, maar dat gaat een beetje moeilijk als er telkens om elke poep en een scheet mensen beginnen te zeiken. Dus in feite zijn de gebruikers die effe rustig aan moeten doen. En niet de mods. En het was misschien niet zo goed van niels om dit back-up forum zp af te kraken, maar hij heeft hier wel zijn excuses voor aangeboden. En ik heb nog nooit een sorry gehoord van jullie tegen de mods die zo hun best doen voor het forum.
Dus voordat je begint te zeggen dat alle mods zeikerds zijn, kijk dan eerst even naar jezelf. |
helemaal mee eens!!!!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
DM-Zohrab
|
Geplaatst: 1 Jun 2010 13:05:12 Onderwerp: |
|
|
Moooi gezegd thomas..
Dus daar ben ik eigenlijk best wel heel erg mee eens. _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
dragonfly
|
Geplaatst: 1 Jun 2010 16:05:21 Onderwerp: |
|
|
foto's uploaden nog steeds hetzelfde als bij het oude forum??????????? |
|
Terug naar boven |
|
|
Pasini-Ernie
|
Geplaatst: 1 Jun 2010 16:07:13 Onderwerp: |
|
|
dragonfly schreef: | foto's uploaden nog steeds hetzelfde als bij het oude forum??????????? |
jep. _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
dragonfly
|
Geplaatst: 1 Jun 2010 16:08:42 Onderwerp: |
|
|
thanks |