| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Norderney Site Admin

Geregistreerd op: 09 Sep 2024 Berichten: 1302
|
Geplaatst: 23 Jun 2026 08:12:34 Onderwerp: De Tunes - Tune Of Niet Geniet (1, 2 en 3) |
|
|
Als het geen tune is zouden er zeker een paar het zomaar kunnen zijn of worden
Jaap |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 23 Jun 2026 08:12:34 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Teun50

Geregistreerd op: 12 Sep 2024 Berichten: 1461 Woonplaats: Andijk
|
Geplaatst: 23 Jun 2026 08:34:15 Onderwerp: De Tunes - Tune Of Niet Geniet |
|
|
| Goedemorgen Jaap. Bedankt Voor De Tunes - Tune Of Niet Geniet. r. Toon. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
e.w. moderator

Geregistreerd op: 12 Sep 2024 Berichten: 635
|
Geplaatst: 23 Jun 2026 08:41:39 Onderwerp: De Tunes - Tune Of Niet Geniet |
|
|
Goedemorgen Jaap,
bedankt voor 1, 2, en 3 van "De Tunes - Tunes of niet geniet".
Fijne dag toegewenst, groetjes.
Erwin. _________________ Music is what makes the world spin.
LEES OOK MET REGELMAAT DE RUBRIEK OVERIGE!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
herman van raalte

Geregistreerd op: 12 Sep 2024 Berichten: 693
|
Geplaatst: 23 Jun 2026 11:01:35 Onderwerp: |
|
|
Dankjewel voor deze 3 albums,
Groetjes Herman. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
HenkW49

Geregistreerd op: 12 Sep 2024 Berichten: 1673
|
Geplaatst: 23 Jun 2026 14:43:06 Onderwerp: |
|
|
| Erg mooi Jaap. Bedankt, Henk. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|