Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Nora Site Admin
![](images/norajuwelen/avatars/5977096364a1e9b9039725.jpg)
|
Geplaatst: 21 Mei 2009 23:46:11 Onderwerp: |
|
|
krijsje1 schreef: | Fijn dat het leuk geweest is en voor herhaling vatbaar!! Ja, dat wakker liggen herken ik, daar had ik ook altijd last van!
Het pakketje heb ik inmiddels gekregen, zoals ik heb gemaild! Ik heb heel veel zin eraan te beginnen, maar moet er wel even rustig de tijd voor hebben! Ik zit nu al te bedenken of ik 'm zelf hou, of aan m'n schoonzus geef ('t zijn ook wel heel erg haar kleuren) of m'n moeder, die zal zoiets ook heel leuk vinden!! Nou ja, dan maak ik er gelijk 3... ![Rolling Eyes](images/smiles/icon_rolleyes.gif) |
Tja, als je nog kralen nodig hebt dan hoor ik het wel. Met die delica's kun je makkelijk 3 maken, maar de facetkralen zijn dan niet genoeg. Ik hoor het wel. Alvast heel veel plezier met het maken, en hij is opzich een vluggertje ![Wink](images/smiles/icon_wink.gif) _________________ Voor inspiratie kijk op www.norajuwelen.nl |
|
Terug naar boven |
|
![](templates/morningglory/images/spacer.gif) |
|
Geplaatst: 21 Mei 2009 23:46:11 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
Pearl Amethyst
![](images/norajuwelen/avatars/137913192149f99a9ff3e76.jpg)
Geregistreerd op: 24 Apr 2009 Berichten: 47 Woonplaats: in de buurt van Leeuwarden
|
Geplaatst: 8 Aug 2009 15:33:41 Onderwerp: |
|
|
Ssssttttt..... Hoe heerlijk deze vakantiestilte..... ![Shhh](images/smiles/eusa_shhh.gif) _________________ Pearl |
|
Terug naar boven |
|
sannie Robijn
![](images/norajuwelen/avatars/115301989049f851ae02492.jpg)
|
|
Terug naar boven |
|
Nora Site Admin
![](images/norajuwelen/avatars/5977096364a1e9b9039725.jpg)
|
Geplaatst: 16 Aug 2009 13:10:42 Onderwerp: |
|
|
Ja, het is hier erg stil.
Maar ik heb het heel druk. Op zondag 30 augustus gaan wij op de Braderie staan in Helmond op 't Hout. Dat vergt enige voorbereidingen, aangezien ik nog nooit op de markt stond. Iedereen is van harte welkom als je in de buurt bent!!!
Mijn vriendin en ik vinden het reuze spannend. Hopen wij op mooi weer. Ik zal dan ook binnenkort mijn creaties showen wat ik gemaakt heb de afgelopen tijd.
Hebben jullie iets gemaakt in de vakantie? Of kwamen jullie niet aan toe? _________________ Voor inspiratie kijk op www.norajuwelen.nl |
|
Terug naar boven |
|
Pearl Amethyst
Geregistreerd op: 24 Apr 2009 Berichten: 47 Woonplaats: in de buurt van Leeuwarden
|
Geplaatst: 16 Aug 2009 13:38:45 Onderwerp: |
|
|
Ah jawel, ben met van alles bezig. Het ene lukt beter dan het andere.
De pest is dat ik veel dingen nog niet heb afgewerkt. bij het ene is het slotje de laatste hindernis, bij het andere kan ik geen passende doppen vinden. Het volgende was te saai en doe ik tussendoor dus duurt het heel lang voordat het af zal zijn. Zo heb ik trouwens wel 2 werkjes. Mooi maar saai.
Zolang iets niet af is zet ik het niet op een goede foto dus show ik het liever niet.
Op Lissies forum heb ik foto's gezet van een on-af werkje en die vind ik zo lelijk.
Veel succes op je markt eind augustus. Spannend!
Ik kom niet kijken, is een beetje erg uit de buurt. _________________ Pearl |
|
Terug naar boven |
|
Pearl Amethyst
|
Geplaatst: 18 Feb 2010 01:31:03 Onderwerp: |
|
|
Nog steeds erg weinig activiteit hier.
Hoe is het met iedereen? _________________ Pearl |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|