| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Frits

|
Geplaatst: 3 Dec 2007 20:53:40 Onderwerp: Maar weer eens een verhaaltje over een Zeeland duik. |
|
|
Vandaag wezen duiken in Zeeland. Ondanks dat het weer er niet goed uitzag toch maar gegaan. En daar hadden we zeker geen spijt van. Michiel en ik hebben 2 leuke duiken gemaakt. De eerste duik was bij het Gemaal van Dreischor.Waar het zicht toch wel tegen de 5 meter was. En we veel Kreeft tegen kwamen. De tweede duik deden we bij Zoetersbout. Waar het zicht ook weer prima was. Je snap niet dat er niet meer mensen op een doordeweekse dag duiken. Wat een rust was het weer op de duiksteken. _________________ Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 3 Dec 2007 20:53:40 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jeffrey

|
Geplaatst: 5 Dec 2007 23:06:52 Onderwerp: zeeland |
|
|
Nog steeds aan het duiken zie ik. Ga je 16 december nog? Ik weet er al van 8 man. Niet allemaal duikers, maar de meeste wel. Gaat dus druk worden met ostreanen.  _________________ Ook (knappe) indo's duiken. Sampai bertemu lagi dari Jeff. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Frits

|
Geplaatst: 6 Dec 2007 16:30:27 Onderwerp: |
|
|
Ik duik toch altijd door Jeff. Dat weet je toch. Als ik niet moet werken ben ik ook bij de oudejaars duik. Ben benieuwd hoe oliebollen onderwater smaken.  _________________ Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|