Frits

|
Geplaatst: 12 Jul 2007 20:41:17 Onderwerp: Vinkeveen eiland 4 |
|
|
Vandaag stond er een duik in Vinkeveen in de planning. Werd al op tijd op gehaald door Michel. We hadden daar om 10 uur afgesproken met Michiel en Mark. Om 10 uur was iedereen aanwezig. Dus rustig omkleden en maar te water gaan. Ik dook met Michel. We gingen eerst naar de bus toe waar we in de bus een flinke snoek spotte. Na een rondje om de bus heen zijn gegaan zijn we richting de containers gegaan. Waar we natuurlijk ff in moesten gaan. Daarna was Michel moe denk. Want hij ging uitgebreid in een stoeltje zitten. Meteen daarna zijn we ff door de buis heen gegaan. Toen maar ff afkoelen op het 18 meter platvorm. Wat was het daar koud. Dus maar snel naar de wipkippen en het grote wrak toe. Daarna op 7 meter via een paar tonen en kleine wrakjes weer naar de bus toe. De lucht begon al aardig op te raken dus maar naar de kant toe gegaan. Michel spotte daar nog een kreeft. Die ik weer niet zag. Omkleden en weer terug naar huis toe. Eerst nog ff langs de pomp om Michel zijn ijsje te geven die hij had gewonen van me prijsvraag. _________________ Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
 |
|