| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Pee
|
Geplaatst: 26 Aug 2007 17:19:51 Onderwerp: Duik nabij Zwolle |
|
|
van de week met Frits nabij Zwolle gedoken, in een meertje tegen de Ijsel aan, daar moest volgens horen een Emmerbaggermolen (wrak) onderwater liggen, nou die lag er , een super duik, een prachtig groot wrak vol vis en bijna nog in perfecte staat, je kon er zelfs in, gelukkig hadden we goed zicht en hebben het hele ding van onder tot boven bekeken, stom dat ik me camera niet mee had, dus van de week weer even heen om foto's te maken, voordat het zicht slecht word, word dus vervolgd  _________________ Met een bauer meer mans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 26 Aug 2007 17:19:51 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jeffrey

|
Geplaatst: 27 Aug 2007 12:17:05 Onderwerp: zwolle |
|
|
Wanneer ga je weer duiken in Zwolle, misschien ga ik wel mee.
gr jeff _________________ Ook (knappe) indo's duiken. Sampai bertemu lagi dari Jeff. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Frits

|
Geplaatst: 28 Aug 2007 22:11:23 Onderwerp: |
|
|
Vrijdag staat het in planning. _________________ Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jeffrey

|
Geplaatst: 29 Aug 2007 12:33:39 Onderwerp: zwolle |
|
|
shit, moet ik werken, druk, druk, druk  _________________ Ook (knappe) indo's duiken. Sampai bertemu lagi dari Jeff. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Micwar

Geregistreerd op: 14 Apr 2007 Berichten: 39 Woonplaats: Den(k) Helder
|
Geplaatst: 13 Sep 2007 03:46:30 Onderwerp: Re: Duik nabij Zwolle |
|
|
| Pee schreef: | van de week met Frits nabij Zwolle gedoken, in een meertje tegen de Ijsel aan, daar moest volgens horen een Emmerbaggermolen (wrak) onderwater liggen, nou die lag er , een super duik, een prachtig groot wrak vol vis en bijna nog in perfecte staat, je kon er zelfs in, gelukkig hadden we goed zicht en hebben het hele ding van onder tot boven bekeken, stom dat ik me camera niet mee had, dus van de week weer even heen om foto's te maken, voordat het zicht slecht word, word dus vervolgd  |
Heb je de foto's nog gemaakt, Ben erg benieuwd hoe ze eruit zien. Mischien dat ik er ook maar is een duik moet maken _________________ Het leven is zo slecht nog niet. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Frits

|
Geplaatst: 13 Sep 2007 04:00:48 Onderwerp: |
|
|
Kijk hier maar eens. _________________ Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Micwar

Geregistreerd op: 14 Apr 2007 Berichten: 39 Woonplaats: Den(k) Helder
|
Geplaatst: 14 Sep 2007 01:51:12 Onderwerp: |
|
|
Te gek man. Wist niet dat er nog zoveel leven zat daar. Moet toch maar is een kijkje gaan nemen. Eerst nog maar ff zeeland volgende week. Ben erg nieuwschierig hoe het daar gaat worden . en dan maar is verder kijken wanneer we kunnen en wie er mee wil.
Zie je maandag frits egen de avond. Zit tot 1300 uur op zee  _________________ Het leven is zo slecht nog niet. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|