| Auteur |
Bericht |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Anky
Antwoorden: 3766
Bekeken: 308977
|
Forum: Grand café Geplaatst: 26 Jun 2026 18:12:18 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Buiten 40 graden, binnen 30 graden.
Het is overal heet.
Onze slaapkamer is gelukkig zo' 5 graden koeler.
Vandaag waren hier alle scholen dicht.
Heel fijn want het was niet om te doen.
Voor de k ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Anky
Antwoorden: 3766
Bekeken: 308977
|
Forum: Grand café Geplaatst: 24 Jun 2026 20:22:46 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Gelukkig hebben de scholen hier het tropenrooster ingesteld!
Dat betekent dat de kinderen om 12 uur naar huis kunnen.
Voor de kleuters veel met water onder de bomen en parasols spelen.
Er zijn ook ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Anky
Antwoorden: 3766
Bekeken: 308977
|
Forum: Grand café Geplaatst: 19 Jun 2026 19:46:30 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
De natte speeldag achter de rug! 😆
Het was weer loeiheet.
Op de speelplaats met behulp van ouders badjes neergezet. We hebben gelukkig een paar grote bomen.
Het was dolle pret en iedereen was d ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Anky
Antwoorden: 3766
Bekeken: 308977
|
Forum: Grand café Geplaatst: 18 Jun 2026 19:56:34 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Het was loeiheet vandaag en morgen wordt het nog heter.
Spelletjes met water zal het wel weer worden. 😁😄
Er valt nu wat regen, het is buiten wel wat afgekoeld.
Verder even geen puf meer om t ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Anky
Antwoorden: 3766
Bekeken: 308977
|
Forum: Grand café Geplaatst: 16 Jun 2026 20:16:45 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Er kwam weer van alles voorbij zag ik.
Teveel om overal op te reageren.
Sibilla terug van vakantie en Henny weer problemen met de computer.
Mijn laptop is 10 jaar oud en kon niet meer updaten.
... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Anky
Antwoorden: 3766
Bekeken: 308977
|
Forum: Grand café Geplaatst: 13 Jun 2026 09:39:27 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Wat vervelend Henny, ik kan me voorstellen dat je boos was!
Hopelijk komt het weer snel goed.
Grappig die snijbonenmolen.
Die hadden we vroeger thuis ook.
We hadden ook allerlei groenten in de ... |
Onderwerp: Foto van de dag |
Anky
Antwoorden: 2298
Bekeken: 197841
|
Forum: Liefhebberijen/interesses/hobby's Geplaatst: 9 Jun 2026 17:16:09 Onderwerp: Foto van de dag |
Wat lief!
Maar één jonkie? |
Onderwerp: Foto van de dag |
Anky
Antwoorden: 2298
Bekeken: 197841
|
Forum: Liefhebberijen/interesses/hobby's Geplaatst: 8 Jun 2026 17:13:59 Onderwerp: Foto van de dag |
https://i.postimg.cc/SNgcRX6m/Screenshot-20260608-093013-Facebook.jpg
Dit zijn niet de aardhommels uit mijn tuin.
Die zitten geen moment stil
Deze bijen genoten wat rustiger van de bramenbloemetj ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Anky
Antwoorden: 3766
Bekeken: 308977
|
Forum: Grand café Geplaatst: 8 Jun 2026 16:08:02 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Mooi die weilanden met koeien en geitjes.
Die zie je hier steeds minder.
Alles wordt volgebouwd!
Zo jammer!
Ik fietste ook altijd graag tussen de weilanden, weids uitzicht.
Bos is mooi, maar ik h ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Anky
Antwoorden: 3766
Bekeken: 308977
|
Forum: Grand café Geplaatst: 7 Jun 2026 10:29:27 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Fijn Henny dat de meeting zo geslaagd was.
Daar kun je met plezier op terug kijken.
En het eten is op die manier ook niet duur.
Kees wat eten betreft krijg ik trek als lees over wat je van plan b ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Anky
Antwoorden: 3766
Bekeken: 308977
|
Forum: Grand café Geplaatst: 6 Jun 2026 14:05:29 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Wat een mooie vlinder Greet.
Die zie ik bij ons in de tuin ook wel.
We hebben veel bloeiende planten, dus best veel bijen en vlinders te zien.
Het is hier lekker weer, niet veel zon, maar ook ni ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Anky
Antwoorden: 3766
Bekeken: 308977
|
Forum: Grand café Geplaatst: 5 Jun 2026 18:27:17 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
https://i.postimg.cc/rFHySSyh/Screenshot-20260605-191202-Gallery.jpg
Er zit een nest aardhommels in onze tuin.
Ze zijn dol op de bloemen van de rododendron.
Het is best moeilijk om daar een fot ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Anky
Antwoorden: 3766
Bekeken: 308977
|
Forum: Grand café Geplaatst: 3 Jun 2026 18:39:00 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Het zijn weer prachtige foto's die voorbij komen!
Ik maak zelf de foto's met mijn mobiel.
Sinds een half jaar heb ik een nieuwe telefoon, met deze kan ik hele scherpe foto's maken.
Bij mijn vorige ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Anky
Antwoorden: 3766
Bekeken: 308977
|
Forum: Grand café Geplaatst: 31 Mei 2026 20:52:13 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Even rustig aangedaan dit weekend.
Het was goed weer om een wandeling te maken.
Ik zag heel veel klaprozen, prachtig!
Gelukkig niet meer zo heet.
Ik kan er best aardig tegen, maar ik vond het toc ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Anky
Antwoorden: 3766
Bekeken: 308977
|
Forum: Grand café Geplaatst: 26 Mei 2026 19:11:38 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Het is hier ook ontzettend heet.
Geen puf meer voor iets na zo'n warme dag.
We hebben wel waaiers in de klassen maar het blijft heet.
Fijne avond allemaal, ik blijf buiten in de schaduw. 🤗 |
| |