50plusser/ouderenforum doorstart
contact en uitwisseling
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


171 resultaten gevonden
50plusser/ouderenforum doorstart Forumindex
Auteur Bericht
  Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Anky

Antwoorden: 3766
Bekeken: 308977

BerichtForum: Grand café   Geplaatst: 26 Jun 2026 18:12:18   Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Buiten 40 graden, binnen 30 graden.
Het is overal heet.
Onze slaapkamer is gelukkig zo' 5 graden koeler.
Vandaag waren hier alle scholen dicht.
Heel fijn want het was niet om te doen.
Voor de k ...
  Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Anky

Antwoorden: 3766
Bekeken: 308977

BerichtForum: Grand café   Geplaatst: 24 Jun 2026 20:22:46   Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Gelukkig hebben de scholen hier het tropenrooster ingesteld!
Dat betekent dat de kinderen om 12 uur naar huis kunnen.
Voor de kleuters veel met water onder de bomen en parasols spelen.
Er zijn ook ...
  Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Anky

Antwoorden: 3766
Bekeken: 308977

BerichtForum: Grand café   Geplaatst: 19 Jun 2026 19:46:30   Onderwerp: Sibine's coffeecorner
De natte speeldag achter de rug! 😆
Het was weer loeiheet.
Op de speelplaats met behulp van ouders badjes neergezet. We hebben gelukkig een paar grote bomen.
Het was dolle pret en iedereen was d ...
  Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Anky

Antwoorden: 3766
Bekeken: 308977

BerichtForum: Grand café   Geplaatst: 18 Jun 2026 19:56:34   Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Het was loeiheet vandaag en morgen wordt het nog heter.
Spelletjes met water zal het wel weer worden. 😁😄
Er valt nu wat regen, het is buiten wel wat afgekoeld.
Verder even geen puf meer om t ...
  Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Anky

Antwoorden: 3766
Bekeken: 308977

BerichtForum: Grand café   Geplaatst: 16 Jun 2026 20:16:45   Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Er kwam weer van alles voorbij zag ik.
Teveel om overal op te reageren.
Sibilla terug van vakantie en Henny weer problemen met de computer.
Mijn laptop is 10 jaar oud en kon niet meer updaten.
...
  Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Anky

Antwoorden: 3766
Bekeken: 308977

BerichtForum: Grand café   Geplaatst: 13 Jun 2026 09:39:27   Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Wat vervelend Henny, ik kan me voorstellen dat je boos was!
Hopelijk komt het weer snel goed.

Grappig die snijbonenmolen.
Die hadden we vroeger thuis ook.
We hadden ook allerlei groenten in de ...
  Onderwerp: Foto van de dag
Anky

Antwoorden: 2298
Bekeken: 197841

BerichtForum: Liefhebberijen/interesses/hobby's   Geplaatst: 9 Jun 2026 17:16:09   Onderwerp: Foto van de dag
Wat lief!
Maar één jonkie?
  Onderwerp: Foto van de dag
Anky

Antwoorden: 2298
Bekeken: 197841

BerichtForum: Liefhebberijen/interesses/hobby's   Geplaatst: 8 Jun 2026 17:13:59   Onderwerp: Foto van de dag
https://i.postimg.cc/SNgcRX6m/Screenshot-20260608-093013-Facebook.jpg

Dit zijn niet de aardhommels uit mijn tuin.
Die zitten geen moment stil
Deze bijen genoten wat rustiger van de bramenbloemetj ...
  Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Anky

Antwoorden: 3766
Bekeken: 308977

BerichtForum: Grand café   Geplaatst: 8 Jun 2026 16:08:02   Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Mooi die weilanden met koeien en geitjes.
Die zie je hier steeds minder.
Alles wordt volgebouwd!
Zo jammer!
Ik fietste ook altijd graag tussen de weilanden, weids uitzicht.
Bos is mooi, maar ik h ...
  Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Anky

Antwoorden: 3766
Bekeken: 308977

BerichtForum: Grand café   Geplaatst: 7 Jun 2026 10:29:27   Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Fijn Henny dat de meeting zo geslaagd was.
Daar kun je met plezier op terug kijken.
En het eten is op die manier ook niet duur.
Kees wat eten betreft krijg ik trek als lees over wat je van plan b ...
  Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Anky

Antwoorden: 3766
Bekeken: 308977

BerichtForum: Grand café   Geplaatst: 6 Jun 2026 14:05:29   Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Wat een mooie vlinder Greet.
Die zie ik bij ons in de tuin ook wel.
We hebben veel bloeiende planten, dus best veel bijen en vlinders te zien.

Het is hier lekker weer, niet veel zon, maar ook ni ...
  Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Anky

Antwoorden: 3766
Bekeken: 308977

BerichtForum: Grand café   Geplaatst: 5 Jun 2026 18:27:17   Onderwerp: Sibine's coffeecorner
https://i.postimg.cc/rFHySSyh/Screenshot-20260605-191202-Gallery.jpg


Er zit een nest aardhommels in onze tuin.
Ze zijn dol op de bloemen van de rododendron.
Het is best moeilijk om daar een fot ...
  Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Anky

Antwoorden: 3766
Bekeken: 308977

BerichtForum: Grand café   Geplaatst: 3 Jun 2026 18:39:00   Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Het zijn weer prachtige foto's die voorbij komen!
Ik maak zelf de foto's met mijn mobiel.
Sinds een half jaar heb ik een nieuwe telefoon, met deze kan ik hele scherpe foto's maken.
Bij mijn vorige ...
  Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Anky

Antwoorden: 3766
Bekeken: 308977

BerichtForum: Grand café   Geplaatst: 31 Mei 2026 20:52:13   Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Even rustig aangedaan dit weekend.
Het was goed weer om een wandeling te maken.
Ik zag heel veel klaprozen, prachtig!
Gelukkig niet meer zo heet.
Ik kan er best aardig tegen, maar ik vond het toc ...
  Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Anky

Antwoorden: 3766
Bekeken: 308977

BerichtForum: Grand café   Geplaatst: 26 Mei 2026 19:11:38   Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Het is hier ook ontzettend heet.
Geen puf meer voor iets na zo'n warme dag.
We hebben wel waaiers in de klassen maar het blijft heet.
Fijne avond allemaal, ik blijf buiten in de schaduw. 🤗
 
Pagina 1 van 12 Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar:  


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.