50plusser/ouderenforum doorstart
contact en uitwisseling
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


1122 resultaten gevonden
50plusser/ouderenforum doorstart Forumindex
Auteur Bericht
  Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Dagmar57

Antwoorden: 3739
Bekeken: 307812

BerichtForum: Grand café   Geplaatst: 23 Jun 2026 11:26:23   Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Goedemiddag allen

Ik was vanmorgen vroeg wakker om 06.30 uur al dacht wat zal ik doen me nog even omdraaien of het huis gaan koelen, heb voor het laatste gekozen, alles ramen en deuren los gezet en ...
  Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Dagmar57

Antwoorden: 3739
Bekeken: 307812

BerichtForum: Grand café   Geplaatst: 22 Jun 2026 10:44:33   Onderwerp: Sibine's coffeecorner
goedemorgen

Henny heb mail gestuurd waar de foto's zijn gemaakt.
Nu ga ik lekker je puzzel maken, die heb ik gemist de afgelopen tijd. Very Happy

Vandaag werken en verder geen bijzonders.
  Onderwerp: Vrouwenrechten: fopfeminisme
Dagmar57

Antwoorden: 23
Bekeken: 385

BerichtForum: Maatschappij/Politiek/Discussie   Geplaatst: 21 Jun 2026 14:21:39   Onderwerp: Vrouwenrechten: fopfeminisme
Ik vind het altijd wel leerzaam om de geschiedenis erbij te betrekken om te achterhalen hoe e.e.a. ontstaan is. Dan pas kun je het probleem bij de wortel aanpakken.

Ik heb niet het idee dat ik iem ...
  Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Dagmar57

Antwoorden: 3739
Bekeken: 307812

BerichtForum: Grand café   Geplaatst: 21 Jun 2026 13:51:37   Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Goedemiddag

Kees: ik drink ook hetliefst drnaken niet ijskoud, vraag heel vaak op ze er geen ijs bij willen doen, vind het gewoon niet lekker zo'n ijsklomp in je maag.

Greeet: wat een mooie foto ...
  Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Dagmar57

Antwoorden: 3739
Bekeken: 307812

BerichtForum: Grand café   Geplaatst: 20 Jun 2026 13:01:52   Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Goedemiddag allen

Het was afzien in Grolloo, tjonge wat was het heet.
Het programma was waardeloos afgezien van 2 acts, Van Morrisson (echt geweldig) en Samantha Fish (blues), de rest was bagger. ...
  Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Dagmar57

Antwoorden: 3739
Bekeken: 307812

BerichtForum: Grand café   Geplaatst: 18 Jun 2026 16:20:52   Onderwerp: Sibine's coffeecorner

Dagmar, doe Harry Muskee de hartelijke groet van me. Ik ben ook een bluesliefhebber, zeker ook het soort dat Harry speelde.

Dat gaat niet meer Kees, hij is niet meer onder ons Very Happy
  Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Dagmar57

Antwoorden: 3739
Bekeken: 307812

BerichtForum: Grand café   Geplaatst: 18 Jun 2026 16:19:01   Onderwerp: Sibine's coffeecorner

@ Dagmar
Ik wens je heel veel plezier toe voor morgen bij het bluesfestival .
Mooi dat het programma een stuk uitgebreider is dan 10 jaar geleden toen ik daar ben gew ...
  Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Dagmar57

Antwoorden: 3739
Bekeken: 307812

BerichtForum: Grand café   Geplaatst: 18 Jun 2026 15:31:52   Onderwerp: Re: Sibine's coffeecorner
Ja, Dagmr, dat wordt wat met die temperaturen. Zeker met zo'n festival. in Grollo? Daar woont toch Johan Derksen? Niet dat je daar iets mee te maken hebt, het zal best een leuk festival zijn. Veel ple ...
  Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Dagmar57

Antwoorden: 3739
Bekeken: 307812

BerichtForum: Grand café   Geplaatst: 18 Jun 2026 14:21:02   Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Tjonge wat een temperaturen en morgen nog warmer.

Dat doen er hier dus meer een familie/broers/zussendag. Is ook erg leuk, heb genoten gisteren.

Morgen naar bluesfestival in Grolloo, dat wordt n ...
  Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Dagmar57

Antwoorden: 3739
Bekeken: 307812

BerichtForum: Grand café   Geplaatst: 17 Jun 2026 10:26:42   Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Yeahhhhhhhh had alle uitslagen goed van mijn voetbalpoule van gisteren en vannacht. Very Happy.

We gaan warme dagen tegemoet vanaf morgen, dat wordt nog wat.
Vrijdag ga ik naar bluesfestival in Grollo en ...
  Onderwerp: Vrouwenrechten: fopfeminisme
Dagmar57

Antwoorden: 23
Bekeken: 385

BerichtForum: Maatschappij/Politiek/Discussie   Geplaatst: 16 Jun 2026 15:24:33   Onderwerp: Vrouwenrechten: fopfeminisme
Met je eens, met die restrictie dat ik weinig inzicht heb in het huidige lesmateriaal. Heb jij je daar wel in verdiept? Dan ben ik nieuwsgierig naar wat voorbeelden.
Dat heb ik al aangegeven, vrouwen ...
  Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Dagmar57

Antwoorden: 3739
Bekeken: 307812

BerichtForum: Grand café   Geplaatst: 16 Jun 2026 14:07:01   Onderwerp: Sibine's coffeecorner
sibilla fijn dat je van je vakantie hebt genoten.
Ik heb ook ooit een busreis gemaakt en dat was eens maar nooit meer, ik ervaarde het hetzelfde als jou, je zit heel lang in de bus, de helft van de t ...
  Onderwerp: Wim T Schippers overleden
Dagmar57

Antwoorden: 1
Bekeken: 37

BerichtForum: Hoofdzaken   Geplaatst: 16 Jun 2026 13:59:16   Onderwerp: Wim T Schippers overleden
Nederland neemt afscheid van een van zijn meest eigenzinnige en invloedrijke cultuurmakers. Wim T. Schippers bouwde in ruim zes decennia een indrukwekkend oeuvre op dat zich uitstrekte van beeldende k ...
  Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Dagmar57

Antwoorden: 3739
Bekeken: 307812

BerichtForum: Grand café   Geplaatst: 15 Jun 2026 11:42:16   Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Greet: leuke foto van met de vele eenden.

Henny: fijn dat je genoten hebt van het familiefeest.

Voetbal: Curaçao verloren maar dat was te verwachten, mooiste moment vond ik nog de tranen vooraf ...
  Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Dagmar57

Antwoorden: 3739
Bekeken: 307812

BerichtForum: Grand café   Geplaatst: 14 Jun 2026 17:27:34   Onderwerp: Sibine's coffeecorner
Veel plezier op het trouwdagfeestje Henny.

Vannacht nog voetbal gekeken was leuke wedstrijd.
Vandaag de sportdag begonnen met de formule 1, Lewus Hamilton heeft de race gewonnen, fantastisch om he ...
 
Pagina 1 van 75 Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 73, 74, 75  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar:  


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.