| Auteur |
Bericht |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Dagmar57
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307812
|
Forum: Grand café Geplaatst: 23 Jun 2026 11:26:23 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Goedemiddag allen
Ik was vanmorgen vroeg wakker om 06.30 uur al dacht wat zal ik doen me nog even omdraaien of het huis gaan koelen, heb voor het laatste gekozen, alles ramen en deuren los gezet en ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Dagmar57
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307812
|
Forum: Grand café Geplaatst: 22 Jun 2026 10:44:33 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
goedemorgen
Henny heb mail gestuurd waar de foto's zijn gemaakt.
Nu ga ik lekker je puzzel maken, die heb ik gemist de afgelopen tijd.
Vandaag werken en verder geen bijzonders. |
Onderwerp: Vrouwenrechten: fopfeminisme |
Dagmar57
Antwoorden: 23
Bekeken: 385
|
Forum: Maatschappij/Politiek/Discussie Geplaatst: 21 Jun 2026 14:21:39 Onderwerp: Vrouwenrechten: fopfeminisme |
Ik vind het altijd wel leerzaam om de geschiedenis erbij te betrekken om te achterhalen hoe e.e.a. ontstaan is. Dan pas kun je het probleem bij de wortel aanpakken.
Ik heb niet het idee dat ik iem ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Dagmar57
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307812
|
Forum: Grand café Geplaatst: 21 Jun 2026 13:51:37 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Goedemiddag
Kees: ik drink ook hetliefst drnaken niet ijskoud, vraag heel vaak op ze er geen ijs bij willen doen, vind het gewoon niet lekker zo'n ijsklomp in je maag.
Greeet: wat een mooie foto ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Dagmar57
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307812
|
Forum: Grand café Geplaatst: 20 Jun 2026 13:01:52 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Goedemiddag allen
Het was afzien in Grolloo, tjonge wat was het heet.
Het programma was waardeloos afgezien van 2 acts, Van Morrisson (echt geweldig) en Samantha Fish (blues), de rest was bagger. ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Dagmar57
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307812
|
Forum: Grand café Geplaatst: 18 Jun 2026 16:20:52 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Dagmar, doe Harry Muskee de hartelijke groet van me. Ik ben ook een bluesliefhebber, zeker ook het soort dat Harry speelde.
Dat gaat niet meer Kees, hij is niet meer onder ons  |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Dagmar57
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307812
|
Forum: Grand café Geplaatst: 18 Jun 2026 16:19:01 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
@ Dagmar
Ik wens je heel veel plezier toe voor morgen bij het bluesfestival .
Mooi dat het programma een stuk uitgebreider is dan 10 jaar geleden toen ik daar ben gew ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Dagmar57
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307812
|
Forum: Grand café Geplaatst: 18 Jun 2026 15:31:52 Onderwerp: Re: Sibine's coffeecorner |
| Ja, Dagmr, dat wordt wat met die temperaturen. Zeker met zo'n festival. in Grollo? Daar woont toch Johan Derksen? Niet dat je daar iets mee te maken hebt, het zal best een leuk festival zijn. Veel ple ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Dagmar57
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307812
|
Forum: Grand café Geplaatst: 18 Jun 2026 14:21:02 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Tjonge wat een temperaturen en morgen nog warmer.
Dat doen er hier dus meer een familie/broers/zussendag. Is ook erg leuk, heb genoten gisteren.
Morgen naar bluesfestival in Grolloo, dat wordt n ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Dagmar57
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307812
|
Forum: Grand café Geplaatst: 17 Jun 2026 10:26:42 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Yeahhhhhhhh had alle uitslagen goed van mijn voetbalpoule van gisteren en vannacht. .
We gaan warme dagen tegemoet vanaf morgen, dat wordt nog wat.
Vrijdag ga ik naar bluesfestival in Grollo en ... |
Onderwerp: Vrouwenrechten: fopfeminisme |
Dagmar57
Antwoorden: 23
Bekeken: 385
|
Forum: Maatschappij/Politiek/Discussie Geplaatst: 16 Jun 2026 15:24:33 Onderwerp: Vrouwenrechten: fopfeminisme |
Met je eens, met die restrictie dat ik weinig inzicht heb in het huidige lesmateriaal. Heb jij je daar wel in verdiept? Dan ben ik nieuwsgierig naar wat voorbeelden.
Dat heb ik al aangegeven, vrouwen ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Dagmar57
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307812
|
Forum: Grand café Geplaatst: 16 Jun 2026 14:07:01 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
sibilla fijn dat je van je vakantie hebt genoten.
Ik heb ook ooit een busreis gemaakt en dat was eens maar nooit meer, ik ervaarde het hetzelfde als jou, je zit heel lang in de bus, de helft van de t ... |
Onderwerp: Wim T Schippers overleden |
Dagmar57
Antwoorden: 1
Bekeken: 37
|
Forum: Hoofdzaken Geplaatst: 16 Jun 2026 13:59:16 Onderwerp: Wim T Schippers overleden |
| Nederland neemt afscheid van een van zijn meest eigenzinnige en invloedrijke cultuurmakers. Wim T. Schippers bouwde in ruim zes decennia een indrukwekkend oeuvre op dat zich uitstrekte van beeldende k ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Dagmar57
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307812
|
Forum: Grand café Geplaatst: 15 Jun 2026 11:42:16 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Greet: leuke foto van met de vele eenden.
Henny: fijn dat je genoten hebt van het familiefeest.
Voetbal: Curaçao verloren maar dat was te verwachten, mooiste moment vond ik nog de tranen vooraf ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Dagmar57
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307812
|
Forum: Grand café Geplaatst: 14 Jun 2026 17:27:34 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Veel plezier op het trouwdagfeestje Henny.
Vannacht nog voetbal gekeken was leuke wedstrijd.
Vandaag de sportdag begonnen met de formule 1, Lewus Hamilton heeft de race gewonnen, fantastisch om he ... |
| |