| Auteur |
Bericht |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Henny
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307858
|
Forum: Grand café Geplaatst: 23 Jun 2026 10:04:15 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Goedemorgen allemaal.
Ik ben weer blij.
Dagmar heeft weer nieuwe foto gestuurd en ik heb ze in een nieuw aangemaakte Dagmarmap gedaan. Het was weer even een heel gedoe op de weer andere pc, maar we ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Henny
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307858
|
Forum: Grand café Geplaatst: 22 Jun 2026 08:52:18 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
https://i.postimg.cc/SKPC9V6M/20260519-141315.jpg
https://www.jigidi.com/nl/solve/qjq4zeig/20260519-141315-bar-bij-de-grotten-zonneberg-maastricht/
Het restaurant/hotel waar koningin Emma graag ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Henny
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307858
|
Forum: Grand café Geplaatst: 22 Jun 2026 08:46:21 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Goedemorgen allemaal. prachtige graslanden, Greet.
Het gaat vandaag een warme dag worden en verder de week wel 37 graden worden. Lang leve de airco!
Vandaag kan ik de puzzel plaatsen nu ik weer ee ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Henny
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307858
|
Forum: Grand café Geplaatst: 21 Jun 2026 11:16:38 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Goedemiddag allemaal.
Joke al bijna 54 jaar getrouwd. Dat moet je zeker vieren. Een huisje in Drente. Wij kijken nog of wij een huisje in de buurt bij Delft kunnen huren in sept. Daar zijn ook mooie ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Henny
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307858
|
Forum: Grand café Geplaatst: 20 Jun 2026 09:48:48 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Mijn pc terug en de foto's van de meeting staan op Web Tales.
De foto;s
https://www.webtales.org/?menu=meeting/meeting2026
Nog mijn verhaal over de meeting dan snap je de foto's beter.
h ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Henny
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307858
|
Forum: Grand café Geplaatst: 20 Jun 2026 09:08:49 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Goede morgen allemaal
Wat is er weer veel geschreven.
De fotos zijn ook erg mooi en leerzaam omdat Greet er al de namen er bij geschreven heeft. Ook grappig dat jij het nieuws over de waterove ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Henny
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307858
|
Forum: Grand café Geplaatst: 19 Jun 2026 08:44:26 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Goede morgen allemaal
Gisteren naar Nettorama in Geldrop geweest en flink vwat vlees ingeslagen. Met name rundvlees. Wij komen toch regelmatig in Geldrop in het ziekenhuis en dat is vlakbij. Dus met ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Henny
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307858
|
Forum: Grand café Geplaatst: 18 Jun 2026 08:23:22 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Goedemorgen allemaal
Sibilla weer een beetje geland en de schone was weer in de kast.
Ik vind ook dat je altijd even moet bijkomen van de vakantie.
Wat een mooie planten en reetjes weer. Ja, ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Henny
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307858
|
Forum: Grand café Geplaatst: 17 Jun 2026 12:09:15 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Veel plezier, Dagmar.
Zo'n zussendag moet je in ere houden. Het kan zomaar de laatste keer zijn dat jullie met z'n drieën op stap gaan. Geniet er van en doe gek  |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Henny
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307858
|
Forum: Grand café Geplaatst: 17 Jun 2026 08:24:53 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Goede morgen allemaal.
Een boekenlegger voor vaderdag is een leuk idee. Wel hopen dat papa boeken leest anders verdwijnt het in de kast. Of net als ik alleen e books leest, maar een beetje vader gaat ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Henny
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307858
|
Forum: Grand café Geplaatst: 16 Jun 2026 09:06:19 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Goedemorgen allemaal Sibilla, terug van vakantie. Ik hoop dat jullie genoten hebben. Vast wel
Kees je gaat de mogelijkheid van je fototoestel wel uitpluizen. Daar heb je het nog even druk mee ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Henny
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307858
|
Forum: Grand café Geplaatst: 15 Jun 2026 08:41:49 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Goedemorgen. Allemaal.
Gisteren was het gezellig bij het 50 jarige huwelijksfeest. Nog lekker buiten kunnen zitten, maar op een gegeven moment vluchten wij toch wel naar binnen
Nooit gedacht dat ik ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Henny
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307858
|
Forum: Grand café Geplaatst: 14 Jun 2026 08:42:58 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Goede morgen koffie genieters.
Amper voetbal gezien. Misschien vanavond omdat Nederland speelt, maar dan moeten ze wel goed en spannend spelen anders zetten we een filmpje op
Straks toch naar er 50j ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Henny
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307858
|
Forum: Grand café Geplaatst: 13 Jun 2026 10:39:29 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Zo, ouderwets gesneden snijbonen in de snijmolen noemde mijn moeder scheermesjes. Soms sneed zo'n randje in je tong of wang en zo.
Onze voorkeur gaat toch uit in zelf in korte partjes snijden.  |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Henny
Antwoorden: 3739
Bekeken: 307858
|
Forum: Grand café Geplaatst: 13 Jun 2026 09:01:18 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Wat een prachtige foto s weer.
Koffie genieteners. Ik ben gisteren heel bood geworden.
Gelukkig al de foto's van de meeting gesorteerd, bewerkt en zo meer. En gelukkig opgestuurd. Daar kan niet ... |
| |