| Auteur |
Bericht |
Onderwerp: Vrouwenrechten: fopfeminisme |
Kees
Antwoorden: 12
Bekeken: 141
|
Forum: Maatschappij/Politiek/Discussie Geplaatst: 9 Jun 2026 16:27:06 Onderwerp: Vrouwenrechten: fopfeminisme |
| Het is zeker wel van belang dat aandacht voor de positie van de vrouw in een verkiezingsprogramma staat, dat betekent nl. dat er nagedacht is over die vrouwenrechten en die partij daar aandacht aan be ... |
Onderwerp: Vrouwenrechten: fopfeminisme |
Kees
Antwoorden: 12
Bekeken: 141
|
Forum: Maatschappij/Politiek/Discussie Geplaatst: 9 Jun 2026 15:32:25 Onderwerp: Vrouwenrechten: fopfeminisme |
| ...goed om in deze discussie nog aan te voeren dat in die landen bv IJsland waar de verschillen tussen man en vrouw in maatschappelijk en politiek opzicht nagenoeg opgeheven zijn dit steeds een buiten ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Kees
Antwoorden: 3664
Bekeken: 299637
|
Forum: Grand café Geplaatst: 9 Jun 2026 14:48:04 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
| Mooi dat je pc weer operationeel is, Henny! Ik word er altijd onrustig van als een van die apparaten, smartphone, computer of tablet, buiten bedrijf zijnie. Wat zit er in dat flesje? Haarwater of zo? ... |
Onderwerp: Vrouwenrechten: fopfeminisme |
Kees
Antwoorden: 12
Bekeken: 141
|
Forum: Maatschappij/Politiek/Discussie Geplaatst: 8 Jun 2026 18:59:28 Onderwerp: Vrouwenrechten: fopfeminisme |
| Tussen beleoven en doen wat er beloofd wordt zit nogal wat lucht en daar is bij D66 zeker sprake van. Zoals bij alle partijen bestaan er levensgrote verschillen tussen het verkiezingsprogramma en het ... |
Onderwerp: Vrouwenrechten: fopfeminisme |
Kees
Antwoorden: 12
Bekeken: 141
|
Forum: Maatschappij/Politiek/Discussie Geplaatst: 8 Jun 2026 06:34:11 Onderwerp: Vrouwenrechten: fopfeminisme |
| Dat Nederland gezakt naar de 43e plaats op die ranglijst vind ik schandalig. Ergens achter in de twintig vind ik al niet om over naar huis te schrijven. Ons wordt vaak voorgehouden dat Nederland het t ... |
Onderwerp: Wie geen kinderen wil is een egoïst |
Kees
Antwoorden: 6
Bekeken: 97
|
Forum: Maatschappij/Politiek/Discussie Geplaatst: 8 Jun 2026 02:06:30 Onderwerp: Wie geen kinderen wil is een egoïst |
| Er wordt al tientallen jaren gewaarschuwd voor de demografische ontwikkeling van veel ontwikkelde landen. De diagrammen die dit laten zien spreken boekdelen. In de naoorlogse jaren leek de bevolking, ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Kees
Antwoorden: 3664
Bekeken: 299637
|
Forum: Grand café Geplaatst: 7 Jun 2026 07:25:53 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Goeiemorgen allemaal. Zojuist wakker geloeid door Zoe, onze bejaarde kat, die het de hoogste tijd voor haar ontbijtje vond.
Greet, mooi die vlinder. Goed voorbeeld ook van wat je met een goeie cam ... |
Onderwerp: Vrouwenrechten: fopfeminisme |
Kees
Antwoorden: 12
Bekeken: 141
|
Forum: Maatschappij/Politiek/Discussie Geplaatst: 6 Jun 2026 04:20:01 Onderwerp: Vrouwenrechten: fopfeminisme |
| Soms verwijt ik mezelf dat ik veel te weinig radio luister want vaak, zo niet meestal, is er veel meer diepgang mogelijk dan op de tv. Ik ben niet zo'n Genee-fan maar met zijn vlotte babbel, brede bel ... |
Onderwerp: De formatie. Kabinet Jetten? |
Kees
Antwoorden: 99
Bekeken: 4446
|
Forum: Maatschappij/Politiek/Discussie Geplaatst: 4 Jun 2026 16:38:22 Onderwerp: De formatie. Kabinet Jetten? |
Ik dacht even dat je eindelijk eens met kritiek op het beleid van het kabinet Jetten zou komen, gezien de topictitel.
Maar ik ben met je ook wel van mening dat Esther Ouwehand over het algemee ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Kees
Antwoorden: 3664
Bekeken: 299637
|
Forum: Grand café Geplaatst: 4 Jun 2026 16:12:27 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
| Dagmar, het ging me inderdaad om het perspectief. Gevolg van de correctie is een stukje linksonder, een scherpe punt wit. Dat krijg je al gauw als je weinig ruimte boven/onder en links/rechts over heb ... |
Onderwerp: Wie geen kinderen wil is een egoïst |
Kees
Antwoorden: 6
Bekeken: 97
|
Forum: Maatschappij/Politiek/Discussie Geplaatst: 4 Jun 2026 07:24:14 Onderwerp: Wie geen kinderen wil is een egoïst |
| Dit is zo'n discussie waarbij zwart-wit wat mij betreft misplaatst is. De discussie op RTL Tonight heb ik nogal geërgerd beluisterd, zo banaal... Alsof je geen volwaardig mens bent als je kinderloos ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Kees
Antwoorden: 3664
Bekeken: 299637
|
Forum: Grand café Geplaatst: 4 Jun 2026 07:22:12 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Goeiemorgen allemaal!
Greet, wt betreft die klaprozen; ik was niet van plan om opium te gaan winnen uit de bollen, laat staan te schuiven, maar dat had je ws. al begrepen.
Fotograferen is toch ... |
Onderwerp: Palliatieve sedatie stijgt |
Kees
Antwoorden: 18
Bekeken: 345
|
Forum: Maatschappij/Politiek/Discussie Geplaatst: 1 Jun 2026 14:49:35 Onderwerp: Palliatieve sedatie stijgt |
| Afbeeldingen behorend bij bovenstaand bericht van Lucia:https://i.postimg.cc/0r1QWmTY/707617450-10232597040211827-1421731462139761813-n.jpghttps://i.postimg.cc/nLXs0vr3/707827677-10232597042691889-592 ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Kees
Antwoorden: 3664
Bekeken: 299637
|
Forum: Grand café Geplaatst: 1 Jun 2026 14:19:56 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Mooi die klaprozen, oftwel papavers, waar ze in het Midden-Oosten opium van winnen. Ik heb geen idee of dat in ons klimaat ook lukt en het schijnt nogal arbeidsintensief te zijn maar er zullen ook ... |
Onderwerp: AZC rellen |
Kees
Antwoorden: 17
Bekeken: 343
|
Forum: Maatschappij/Politiek/Discussie Geplaatst: 30 Mei 2026 21:39:09 Onderwerp: AZC rellen |
Het tegen geluid, hartverwarmende actie vind ik dit.
Elkaar persoonlijk ontmoeten dat is de beste remedie tegen haat tegen asielzoekers.
https://www.rtl.nl/nieuws/video/video/5de73b60-b754-44ff-bbac ... |
| |