| Auteur |
Bericht |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
sibilla80
Antwoorden: 3740
Bekeken: 307934
|
Forum: Grand café Geplaatst: 22 Jun 2026 13:46:20 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Goeiemiddag allemaal.
Het is weer zeer warm vandaag en morgen wordt het nog ietsje meer. Nou ja, we doen het er maar mee, als het steeds regent hebben we ook weer wat te mopperen. De ventilatoren sta ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
sibilla80
Antwoorden: 3740
Bekeken: 307934
|
Forum: Grand café Geplaatst: 21 Jun 2026 13:32:26 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Joke, alvast gefeliciteerd met jullie 54-jarig huwelijk.
Geniet van de vakantie, het wordt ook daar in Drenthe prachtig weer.
En Drenthe is ontzettend mooi, zeker om vakantie te vieren. Wij deden di ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
sibilla80
Antwoorden: 3740
Bekeken: 307934
|
Forum: Grand café Geplaatst: 21 Jun 2026 08:35:51 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Goeiemorgen allemaal.
Ik ben vroeg vandaag, het is Vaderdag. Nee hoor, gekheid, het is wel Vaderdag maar daar doen we eigenlijk niet aan mee. De kinderen wel, die komen straks. Nou ja, het is ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
sibilla80
Antwoorden: 3740
Bekeken: 307934
|
Forum: Grand café Geplaatst: 20 Jun 2026 10:46:48 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Goeiemorgen allemaal.
Het heeft flink geonweerd vannacht en ook geregend. Maar nu is er niks meer van te zien en het is weer ontzettend warm. Dus staan nu de ventilatoren aan, dat hebben we tot nu to ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
sibilla80
Antwoorden: 3740
Bekeken: 307934
|
Forum: Grand café Geplaatst: 19 Jun 2026 13:00:11 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Goeiemorgen allemaal.
Het is al weer behoorlijk heet, wij blijven binnen vandaag.
Vanmorgen eerst wat boodschappen gedaan, naar de sinaasappelman fruit gehaald.
Henny, de Nettorama, dat is toch i ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
sibilla80
Antwoorden: 3740
Bekeken: 307934
|
Forum: Grand café Geplaatst: 18 Jun 2026 14:43:36 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
| Ja, Dagmr, dat wordt wat met die temperaturen. Zeker met zo'n festival. in Grollo? Daar woont toch Johan Derksen? Niet dat je daar iets mee te maken hebt, het zal best een leuk festival zijn. Veel ple ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
sibilla80
Antwoorden: 3740
Bekeken: 307934
|
Forum: Grand café Geplaatst: 18 Jun 2026 08:57:39 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Goeiemorgen allemaal.
Joke, het wordt inderdaad warm vandaag. We hebben eerst gesport, nu omkleden en aan de koffie. Het is nu nog koel, hoewel je de warmte al voelt.
Nou ja, we zijn nooit tevrede ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
sibilla80
Antwoorden: 3740
Bekeken: 307934
|
Forum: Grand café Geplaatst: 17 Jun 2026 19:42:01 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Halo luiden, ben ik weer even.
Henny, een kleintje geboren bij jullie in de straat, leuk. Ja, zo verjongt de buurt, ik zie dat ook bij ons. We begonnen allemaal in 1968/1969 met kinderen. Dat ging do ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
sibilla80
Antwoorden: 3740
Bekeken: 307934
|
Forum: Grand café Geplaatst: 15 Jun 2026 15:58:39 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Hallo luitjes, we zijn weer in het land.
Ik lees heel veel leuks en moois. Zie mooie foto's en ook een puzzel. Henny heeft het goed gedaan met Webtales,
ik zie mooie foto's van papavers, zwanen, hee ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
sibilla80
Antwoorden: 3740
Bekeken: 307934
|
Forum: Grand café Geplaatst: 4 Jun 2026 11:24:51 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Goeiemorgen dames en heer
De koffer is gepakt, morgen gaan we op stap. Eerst naar Helmond, zaterdag naar Zeeland (in de Peel!). Henny kent dat vast wel, het is in haar buurt. Denk ik. In ieder ge ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
sibilla80
Antwoorden: 3740
Bekeken: 307934
|
Forum: Grand café Geplaatst: 2 Jun 2026 16:02:21 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Hallo, ik zag dat ik vergeten was mijn reactie vanmorgen te versturen. Dan alsnog maar.
Joke, die baltsende futen, altijd een leuk gezicht, we zien ze hier ook wel in de Achterwetering. Een ec ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
sibilla80
Antwoorden: 3740
Bekeken: 307934
|
Forum: Grand café Geplaatst: 2 Jun 2026 09:07:02 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Goeiemorgen allemaal.
Het is hier grijs, maar wel nog steeds droog. Ik gooi de tent vast open, hoewel ik Greet en Henny ook al zie. Die zijn extra vroeg vandaag.
Ja, Greet, je woont er schit ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
sibilla80
Antwoorden: 3740
Bekeken: 307934
|
Forum: Grand café Geplaatst: 1 Jun 2026 14:27:24 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
| O mensen, heb ik mij weer eens vergist? Verkeerde namen bij de foto's gezet? Sorry hoor, het is soms een beetje veel aan moois wat ik hier zie. Geeft niet hoor, plaats het gerust, ik geniet er even go ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
sibilla80
Antwoorden: 3740
Bekeken: 307934
|
Forum: Grand café Geplaatst: 1 Jun 2026 08:21:02 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Goeiemorgen, even snel een blik hierbinnen.
Het is al weer juni, de tijd vliegt. het is hier ook mooi weer, nog wel geloof ik.
Zojuist ene rekening van Infomedics betaald, 1e deel. Ik probeerde ze t ... |
Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
sibilla80
Antwoorden: 3740
Bekeken: 307934
|
Forum: Grand café Geplaatst: 31 Mei 2026 11:46:11 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
Hallo allemaal.
Ha, ik zie Kees ook weer. Ja hoor, we snappen dat helemaal, mannen hebben meer en eerder last van de warmte, de mijne ook. Die zit graag binnen als het warm is, terwijl ik dan nog bui ... |
| |