doorstart 50plusser/ouderenforum
contact en uitwisseling

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Sibine's coffeecorner
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 36, 37, 38  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    doorstart 50plusser/ouderenforum Forumindex -> Grand café
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
joke

BerichtGeplaatst: 6 Nov 2024 15:42:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Prachtige foto van die koe en de omgeving Greet.
Hoop dat het snel is opgelost voor jou.
Sibilla jij hebt denk ook nog een externe harde schijf. 
Die heb ik niet alleen een laptop maar daar kan ook veel op
En maak mapjes voor de foto,s en van elk jaar maar nog niet alles op de rit🤣
Hehety ga eens even kijken bij de link denk een puzzel.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 6 Nov 2024 15:42:59    Onderwerp:

Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 7 Nov 2024 10:16:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal
Amerika heeft gekozen en er komt een nieuwe president. We zullen het avonturen. Confused
Ik heb eigenlijk nog helemaal niks te vertellen wat bijzonder is. Goed, ik heb gisteren een afspraak gemaakt met de kapster voor volgende week woensdag, maar dat kan ik geen wereldnieuws noemen.
Laten we gewoon maar de dag beginnen met een bakkie koffie Very Happy
Terug naar boven
sibilla80

BerichtGeplaatst: 7 Nov 2024 11:42:03    Onderwerp: Sibine's coffeecorner Reageren met citaat

Goeiemorgen ook van mij. Ja, Amerika heeft gekozen. We zullen zien hoe dit afloopt, ik ben er niet blij mee, maar ja, wie ben ik? Very Happy
Geen nieuws is ook nieuws hoor Hehety. Jij hebt in ieder geval weer een afspraak bij de kapper, die maakt je weer tiptop. Al was je dat natuurlijk al.Laughing

Op mijn laptop kunnen ook veel foto's Joke, maar ik haal ze er toch maar af en zet ze op mijn externe schijf. Ook maak ik fotoboeken, meestal van Albelli. Ik heb eigenlijk geen gewone foto's meer, alles staat tegenwoordig op de telefoon of de laptop.

Wil gaat vanavond trakteren, nog voor zijn verjaardag. we gaan dus even boodschappen doen. Vanmorgen hebben we weer stevig gesport, dat houden we wel bij.
Vanmiddag gaan we naar de verjaardag van onze een na jongste kleinzoon. Hij is vandaag 18 geworden, dus volwassen. Zijn moeder heeft de taart al in huis.
Fijne dag verder.
Terug naar boven
joke

BerichtGeplaatst: 7 Nov 2024 11:55:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen,

Hehety die puzzel was leuk om te maken die foto Peter
gemaakt heeft en al een afspraak bij de kapster.
Sibilla ja kleintjes worden groot ook 18 jaar 🥳🍰geworden.
Gefeliciteerd.
Is koud buiten even op de fiets naar de jumbo en gelijk maar naaar huis tijd voor de lunch.

Terug naar boven
Greet.W

BerichtGeplaatst: 8 Nov 2024 08:42:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal

Ik heb alles wat jullie hebben geschreven de laatste dagen gelezen en weer héle mooie foto's mogen bewonderen .
Na 54 uur was het probleem met de verbinding met Internet verholpen en deed alles het weer , ik kon via mijn mobiele telefoon op de pc en zo ook tv kijken maar tv kijken op een klein scherm vind ik waardeloos .
'k Snap nu wel waarom er mensen zijn die 80 tot 100 euro of meer kwijt zijn aan hun mobiele telefoon kosten per maand , filmpjes kijken , tv kijken etc.etc , het vreet Mb's ..

Ik wens jullie een fijne dag
en
Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 8 Nov 2024 10:24:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal!
Greet, blij dat alles weer werkt naar behoren. Ik heb je toch wel gemist al is het voor een dag.
Vooral je prachtige herfstfoto's. Very Happy
De mobiel gebruik ik vooral om te bellen en te appen. Voor ons alleen een vast abonnement en we hoeven nooit bij te betalen dan alleen het standaard maandbedrag.
Internet en tv ook standaard. Alleen wel Netflix omdat er tegenwoordig bijna alleen praatprogramma's op tv zijn met allemaal hetzelfde onderwerp Surprised
Ik hou van middeleeuwse series en historische series en dat biedt Netflix volop.

De omvormer is binnen en volgende vrijdag komen ze de omvormer plaatsen. Dan werken de zonnepanelen weer, als het goed is. Very Happy

Gisteren zijn we voor meubels wezen kijken. Een beetje oriënteren wat we volgend jaar gaan nemen. Volgend jaar. Tegen de zomer willen we nieuwe vloerbedekking. Die is echt versleten. Een nieuwe kast en eethoek. Plus nog een klein bureau.
Dan kan alles in een keer door Het Goed opgehaald worden en het nieuwe er in. Er is over nagedacht. Very Happy

Nu is het tijd voor de puzzel!

https://www.jigidi.com/nl/solve/rxhpe11t/20240915-142245-bakstenen-maken/

Heb allen nog een fijne dag Very Happy
Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 8 Nov 2024 11:54:55    Onderwerp: Reageren met citaat

O ja, in de meubelzak zagen we een mok koffie omgevallen op een bank liggen.
Onthutst omdat de dader gewoon doorgelopen was zonder iets tegen het personeel te zeggen gaf ik het door aan een personeelslid. De bellen en de confetti gingen net niet af omdat ik attent was en het door gaf, want het was een nepkoffiemok met nepkoffie Laughing Om te illustreren dat koffie en andere dranken makkelijk te verwijderen waren.

Terug naar boven
joke

BerichtGeplaatst: 8 Nov 2024 13:49:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag luitjes,

Greet fijn dat alles het nu weer goed doet en de storing is opgelost je ook tv kan kijken op zo'n klein scherm is geen doen.
Een prachtige herfst foto met omlijsting gemaakt.

Heb al jaren kpn tv en internet en een abonnement voor de mobiel.
en heb er veel schrik mee.

Hehety heel bekend dat kopje koffie op de bank hebben veel meubelzaken.
en altijd leuk om alvast een kijkje te nemen naar meubels.
Wij hebben alles nieuw gekocht toen we gingen verhuizen dus geen omkijken meer naar voorlopig.
Sibilla nog meer verjaardagen of een rustig weekend zit er vaak niet in 😊

Terug naar boven
sibilla80

BerichtGeplaatst: 8 Nov 2024 15:52:57    Onderwerp: Sibine's coffeecorner Reageren met citaat

Fijn Greet dat alles het weer doet, is toch altijd vervelend dat uitvallen.
Wij hebben een wifi-abonnement: tv/telefoon/internet en een apart abonnement voor mijn mobiel. Soms moeten we iets bijbetalen, een paar dubbeltjes. Ik zou wel alleen mijn mobiel willen gebruiken, maar ons vaste telefoonnummer is zo bekend bij iedereen en Wil heeft geen mobiel. Dus laten we het maar zo. He wifi-abonnement is niet echt goedkoop, zelfs niet bij KPN, maar ja, ik wil ook weer niet alles omzetten, dat is zo'n gedoe. Dan moet ik al mijn contacten laten weten dat ik een ander emailadres heb, alles moet veranderd worden, geen zin in.

Leuk vooruitzicht Hehety: nieuwe meubels etc. Alsof je opnieuw begint. Net als Joke, maar die ging verhuizen. Wij hebben alleen een nieuwe sta-op stoel gekocht. Bj de Kringkoop voor 85,00 euro. En we wachten op ons nieuwe raam met kunststof kozijn voor de voorkant. Dat zal ook een dezer dagen wel gaan gebeuren. Verder doen we niks, ons bankstel is nog niet zo oud, een jaar of 6.

Ik ga de puzzel maken, die ziet er weer uitnodigend uit.
Fijn weekend allemaal.
Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 9 Nov 2024 09:59:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal!
Joke, wij hebben ook KPN met telefoonabonnementen. Zolang ik mij kan heugen pas twee keer een storing gehad en dat was door blikseminslag. Toen lag ook heel de wijk plat en het maakte niet uit welke provider je had.
Verder nooit storingen zoals over Ziggo vaak hoort. Oke, niet de goedkoopste, maar goede kwaliteit en betrouwbaarheid is mij ook wat waard. Smile

Inderdaad, alles vernieuwen en ook wat aanpassen naar een-dagje-ouder.
Ronde tafels zodat je niet tegen punten aan kunt vallen Stoelen met een comfortabelere zit gestoffeerd, zodat de zitknoken minder belast worden en lichtere stoelen zodat ze makkelijkere schuiven. Peter wil met wieltjes en ik niet. Ze moeten niet onder mijn kont uit rollen als ik wil zitten, maar dat is geen punt. Kopen we gewoon twee stoelen met wieltjes en twee niet. Dat kan allemaal
De bank en leesstoel zijn al vernieuwd. 3 jaar geleden gekocht bij Leen Bakker en daar zagen we geen omgevallen mokken of glazen. Die bank heeft ook standen zodat je lekker lunt zitten met je benen omhoog. De stoel, mijn leesstoel ook, maar dan moet je zelf even de beensteun onder je klappen met je benen zelf. Dat is even een truckje dat je snel onder de knie hebt.
Laughing
Tijd zat, dus het komt wel goed.

Nieuwe kozijnen zijn ook een flinke investering, maar ik den wel dat die een stuk beter zullen isoleren.

Langzaam tijd om aan de slag te gaan

Terug naar boven
Greet.W

BerichtGeplaatst: 9 Nov 2024 11:09:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Goidag allemaal .

Ik ben al jaren klant bij de KPN , nu weet ik wat ik heb en bij anderen moet je het maar afwachten , dat geld vor mij ook wat betreft de Energie leverancier en de zorgverzekering .

@ Henny
Mooi vooruitzicht , vernieuwen van een aantal meubels en de vloerbedekking .
Grappig het omgevallen kopje en glas , tsja men bedenkt wat he 😊.

@ Joke
Wat een prachtige bewerkte foto 👍😀

@ Sibilla
Een dezer dagen een nieuw raam ....... dat wordt dan eventje kou lijden 😟 als ze het oude kozijn en raam gaan verwijderen , maar fijn deze vernieuwing .

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

.....Stam mag de penalty nemen Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven
Dagmar57

BerichtGeplaatst: 9 Nov 2024 12:30:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Weer bij met de puzzels, vooral de laatste is een mooie.

Vind het maar koud de afgelopen dagen, vandaag weer werken, het is aftellen geblazen, eind deze maand met pensioen, toch wel een lekker vooruitzicht. Very Happy
Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 9 Nov 2024 12:32:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Dus, Greet. Jij kende die omgevallen glazen en mokken ook niet Laughing
Gelukkig. Dan ben ik niet de enige. Dat doet mij goed.

Greet, ik vond jouw foto zo fascinerend en liet mijn fantasie alle kanten op stuiteren. Van heel droevig tot heel vrolijk en andersom.
Dan moet het een puzzel worden! Smile

https://www.jigidi.com/nl/solve/u8kkl7ed/p1310586n-laat-je-eigen-fantasie-op-z-n-beloop-die-kan-dan-alle-kanten-op-gaan/
Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 10 Nov 2024 10:28:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal!
Wij gaan vandaag niet zwemmen.
Waarom? Nou omdat Peter van de week zijn grote teen open gestoten heeft en dat is wat rood geworden. Hij is suikerpatiënt, dus afgelopen vrijdag toch maar naar de dokter. Goed schoongemaakt en ingepakt en met zo'n grote teen in verband is het niet verstandig om te zwemmen.
Morgen weer terug op controle.
Hij wilde mij wel afzetten en ophalen, maar daar heb ik niet veel zin in. Ik ben nu begonnen met een nieuw boek en dat boeit mij al zeer. Daar ga ik wel lekker mee verder.

https://www.onlinebibliotheek.nl/catalogus/439140447/sneeuwstorm-suzanne-vermeer
Volgende week zie ik wel verder.

Voor de puzzel van de zondag heb ik gekozen voor een beeld wat Douwe geschoten heeft. Hij heeft mij al een tijdje geleden een beeldenreeks gestuurd en dat gebruik ik nu. Een beetje om mijn tegeltjesreeks te onderbreken en afte wisselen.

Nu het beeld, Het Kousenmeisje.
Uitleg en zo staat in een bijlage onder de puzzel zelf.

Geniet van de dag en van de puzzel

[/img]https://www.jigidi.com/nl/solve/2yihknca/dscf5395-jpg-1-kousenmeisje/

Terug naar boven
Dagmar57

BerichtGeplaatst: 10 Nov 2024 11:03:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Heerlijk zeg op de zondagmorgen even 2 puzzels maken.
wat een prachtig beeld is dat kousenmeisje zeg, echt heel mooi.
Fijne zondag allemaal.
Terug naar boven

Geplaatst: 10 Nov 2024 11:03:19    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    doorstart 50plusser/ouderenforum Forumindex -> Grand café Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 32 van 38

Ga naar: