Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Henny
|
Geplaatst: 10 Nov 2024 11:05:34 Onderwerp: |
|
|
Geniet van de puzzels, Dagmar, en nog even en dan ben je op pensioen. Dan zal ik zeker nog meer puzzels voor je moeten maken |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 10 Nov 2024 11:05:34 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Dagmar57
|
Geplaatst: 10 Nov 2024 11:33:58 Onderwerp: |
|
|
Henny schreef: | Dan zal ik zeker nog meer puzzels voor je moeten maken |
Goed plan |
|
Terug naar boven |
|
|
Henny
|
Geplaatst: 10 Nov 2024 12:04:36 Onderwerp: |
|
|
Ja ja!
|
|
Terug naar boven |
|
|
joke
|
Geplaatst: 10 Nov 2024 13:05:42 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag,
Twee mooie puzzels om te maken van Greet met de bal en het coal
de foto van Douwe is ook echt prachtig om te maken.
Vandaag geen zwemmen Hehety dus Peter zijn groote teen bezeerd.
ja een ongelukje zit in een klein hoekje en te hopen dat het mee valt voor hem.van morgen een wandeling gemaakt is aardig weer dus hup even naar buiten.
Paar foto's van een kerk.
|
|
Terug naar boven |
|
|
Greet.W
|
Geplaatst: 11 Nov 2024 08:44:17 Onderwerp: |
|
|
Goodmorning .
Wat een mooi beeld op de foto Henny waarvan jij een puzeel hebt gemaakt . Prachtig om te zien Joke de gebrandschilderde ramen en het altaar in de kerk .
Ik heb verder niet veel te vertellen , ga nu even genieten van de zon die ik eindelijk na dagen afwezigheid nu weer zie .
Ik wens jullie een fijne dag
Een kleurrijk geheel
|
|
Terug naar boven |
|
|
Henny
|
Geplaatst: 11 Nov 2024 09:10:40 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal!
Dadelijk word ik geprikt en vanmiddag moet Peter weer naar zijn grote teen laten kijken. Ik ben benieuwd,
Joke, wat een mooie foto's van dat glas-in-lood ramen en dat altaar is ook een kunstwerk te noemen. Ik denk dat het een katholieke kerk is. Die zijn meestal rijker versiert.
Greet, ik heb gistenmiddag ook even kunnen genieten van de zon. Wel kort, maar hij was er wel.
De was draait,
De week is weer begonnen,
|
|
Terug naar boven |
|
|
joke
|
Geplaatst: 11 Nov 2024 09:59:26 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen luitjes,
Greet wat een fleurig spring kussen en ja het zonnetje komt ook hier erdoor.
Hehety jij al vroeg geprikt en Peter zijn teen na laten kijken wel belangrijk.
Is weer een nieuwe week en nog wat klusjes doen maar eerst een een lekker bakkie koffie.
Een deur met een roodborstje kwam die tegen onderweg.
|
|
Terug naar boven |
|
|
sibilla80
|
Geplaatst: 11 Nov 2024 11:45:40 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
|
|
Goeiemorgen allemaal.
Sommige puzzels heb ik gemaakt. de laatste nog niet.
Het gaat wat moeizaam allemaal. Ik ben gevallen zaterdagavond.
Niks gebroken gelukkig, wel wat gebutst en mijn neus ziet er niet uit.
De linkerkant van mijn schouder en mijn linkerknie zijn wat gekneusd. De knie komt omdat ik niet alleen meer overeind kan. Wil krijgt me ook niet meer overeind, dus moet ik op mijn knieën. Dat is behoorlijk pijnlijk en waarschijnlijk was hij toch al beschadigd. De broek was heel, maar de knie geschaafd. Enfin, ik doe het nu even makkie an, vaders schrok zich natuurlijk weer een hoedje.
ZH, het zwemmen en de zang heb ik even afgezegd, alles moet toch eerst goed genezen. Bovendien zie ik er niet uit met die neus. De bril was nog heel, dat scheelde weer.
Ik lees dat Peter zijn teen behoorlijk heeft gestoten, Hehety. Dat is ook nogal pijnlijk, lijkt me. Vooral met die suiker is dat toch uitkijken.
Die meubels, ja, daar doe je goed aan. Geen rollers onder de stoelen. Dat heeft mijn dochter ook onder alle stoelen rondom de eettafel. Niks voor mij, ik vind dat eng. Zij niet, de kinderen ook niet.
Verder hebben we een sta-op stoel gekocht bij de Kringkoop, ik schreef er al over. We zijn daar nog steeds blij mee.
Joke, die deur is leuk zeg, met dat roodborstje erin. Ik hou wel van die deuren, soms zie je ze hier ook, met een bloem in het midden.
Het is hier ook heerlijk weer, de zon schijnt, we hebben even wat boodschappen gedaan. Want vandaag is het 11 november, vanavond komen er weer kinderen langs de deur met lampions. Dan wordt er verwacht dat we snoep uitdelen. Maar dat hebben we normaal niet in huis. Ik mag niet alleen over straat van vaders, tenzij met een stok. Ja zeg, doe normaal! Dus liep vaders met me mee.
Greet dat springkussen, geinig zeg. En eindelijk zon bij jou. Geniet er maar van.
Dagmar, de puzzels zijn er weer, ik doe met je mee, want iets anders kan/mag ik even niet. Van vaders natuurlijk, die is overbezorgd. Nou ik ben niet van suikergoed hoor, maar luister wel naar goede raad.
Verder heb ik even nniks te melden, misschien vanmiddag.
|
|
Terug naar boven |
|
|
sibilla80
|
Geplaatst: 11 Nov 2024 12:47:02 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
|
|
Alle twee de puzzels gemaakt, leuk hoor. Vooral dat beeld met de kousen aantrekkende vrouw. |
|
Terug naar boven |
|
|
Greet.W
|
Geplaatst: 11 Nov 2024 12:49:50 Onderwerp: |
|
|
@ Sibilla
Dat je man bezorgd is kan ik me goed voorstellen , ben je ergens over gestruikeld of kwam de val uit het niets ?
Ik wens je sterkte !
@ Joke , wat een mooie en leuke foto van de zo mooi opgefleurde deur waar veel op te zien is . |
|
Terug naar boven |
|
|
joke
|
Geplaatst: 11 Nov 2024 13:26:00 Onderwerp: |
|
|
Oei Sibilla ben je ergers over gestruikeld in huis?
En begrijpelijk dat Willem bezorgd is hoor.
|
|
Terug naar boven |
|
|
Henny
|
Geplaatst: 12 Nov 2024 10:25:30 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal!
Ach, Sibille.
De gevallen vrouw Gelukkig niets gebroken, maar nu zul je zeker blij zijn met je sta-op-stoel. Maar goed dat je die toentertijd voor een prikkie hebt kunnen kopen. Daar heb je nu veel profijt van, denk ik.
Peter moet zijn teen twee keer per week opnieuw laten verbinden bij de huisarts. Waarschijnlijk moet het donderdag de laatste keer zijn. Vooral ik ben er heel alert op. Ik heb al eens een open been gehad en ik weet hoe lang het kan duren voordat dicht was. Peter voelt zo goed als niets in zijn tenen, ik denk door de suiker, en hij loopt zomer en winter op sandalen. Hij wil geen dichte schoenen. Dat zou wel beter zijn, maar ik kan hem niet dwingen.
Gek, alle twee hebben we maar heel licht suiker en toch al zoveel schade aan de voetzenuwen.
Ik heb alleen bovenop mijn voeten minder gevoel. Onder de zool is nog steeds overgevoelig door de Ziekte van Lederhoze waardoor ik zo moeilijk loop. Zo zie je maar, het is nooit goed!
Joke, dat is geen kattenpis, dat kunstwerk! Dat kan ik wel heel erg waarderen
Greet, fijn dat je nog even van de zon hebt profiteren. Ik denk dat we nu het wel gehad hebben. Ik vond het vanmorgen best al wat frisjes
Nog even voor Sibille
|
|
Terug naar boven |
|
|
Greet.W
|
Geplaatst: 12 Nov 2024 14:16:07 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag allemaal .
@ Henny
Goed dat ze bij de huisarts de teen verbinden , je kunt niet voorzichtig genoeg zijn met wondjes bij diabetes patienten . Vroeger in mijn werk rare dingen van gezien.
Ik wens jullie allemaal een fijne voortzetting van de dag .
Op de foto staan Zwerminktzwammen
. |
|
Terug naar boven |
|
|
sibilla80
|
Geplaatst: 12 Nov 2024 14:26:42 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
|
|
Lieve mensen, dank voor jullie beterschapswensen.
Zo, dat rijmt ook nog.
Ik viel vlak voor de huisdeur, op de stoep. Ik denk dat mijn voet gewoon bleef staan, zeker weten doe ik het niet. Maar ja, weet je, als je gaat, dan ga je gewoon, zo simpel is dat. Dan hou je jezelf niet meer tegen. ik slikoverdag en ook 's avonds een paracetamolletje, want mijn arm wil nog niet erg omhoog.
Veel oefenen, in beweging blijven. Ik heb vandaag de koelkast schoongemaakt. Het viel niet mee, maar ik heb het toch gedaan. En een strijkje weggewerkt, wasje opgevouwen, vriezer ontdooit. Niet heel bijzonder, beetje van alles wat met rustpauze tussendoor. ik merk dat mijn ribben links ook een kleine opdoffer hebben gehad. Komt wel weer goed hoor, rustig aan maar.
Ja Hehety, die suiker is een probleem, ik weet het van anderen en van bewoners van ZH. Hou het maar goed in de gaten bij Peter, dat doe je wel.
Van de sta-op stoel heb ik veel plezier, dat is waar. Zo komt splinter door de winter nietwaar.
Zwerminktzwammen, nooit eerder gezien Greet. De vindt je vast bij jou in de buurt.
Joke, is het n iet te fris om te fietsen? Zonnig weer vandaag, wel lekker nu.
Vanavond hoef ik niet te koken, Wil ook niet. Onze huisvriend heeft ons uitgenodigd, we gaan naar het Spoorhuis in Mijdrecht. Zal wel commentaar krijgen over mijn gezicht, nou dat moet dan maar.
dat doen we maar even niet nu. |
|
Terug naar boven |
|
|
joke
|
Geplaatst: 12 Nov 2024 15:52:27 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag,
Ja Hehey dus allebei last van suiker heb er geen idee van,
maar wel belangrijk om het goed in de gaten te houden van zijn teen
en dat ze dat bij de huisarts doen en wat apart ook in de winter sandalen te dragen
Greet zo dat zijn veel Zwerminktzwammen mooie foto.
Sibilla een beetje bij gekomen van de schrik
en geniet vanavond maar met jullie huisvriend bij Spoorhuis in Mijdrecht.
ben wel wezen fietsen net terug maar zie niet veel bijzonders onderweg .
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 12 Nov 2024 15:52:27 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |