doorstart 50plusser/ouderenforum
contact en uitwisseling

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Sibine's coffeecorner
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35, 36, 37  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    doorstart 50plusser/ouderenforum Forumindex -> Grand café
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Greet.W

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2024 09:41:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal .

@ Sibilla

Je hebt best veel gedaan gisteren , ook al gaat het niet allemaal even soepel , en lekker gegeten buiten de deur ?

@ Joke
Je schrijft : ben wel wezen fietsen net terug maar zie niet veel bijzonders onderweg . de foto die je hier laat zien vind ik wel bijzonder , mooi de bomen in verschillende kleuren , de rode springt er wel uit maar samen met de anderen er omheen maakt het een prachtige foto .

Ik wens jullie een mooie dag

Gisteren bijna de hele dag de zon niet gezien , toen het onderging kwam het nog even om het hoekje kijken .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 13 Nov 2024 09:41:34    Onderwerp:

Terug naar boven
joke

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2024 10:33:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal,

Sibilla je lijf zal best wel zeer doen van die val maar ondanks dat
gewoon doorgaan knap hoor en gisteren best veel gedaan.
Greet een prachtige foto van de zon die onder ging en levert een mooi beeld op.
Henny nog op bezoek geweest gisteren bij je vriendin en er komt vast nog wel een puzzel deze kant op van de week.
Was al vroeg op en wat dingen gedaan vanmiddag op bezoek en verder een rustig dagje.
Tijdje geleden naar Doesburg geweest en ook museum bezocht.

En deze is wel heel oud.

Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2024 10:40:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal!
Sibille, dus je bent overal gewoon mee naar toe geweest. Groot gelijk en al heb je een bont en blauw gezicht. Vooral je ogen. Dan zeg je gewoon dat je een indianenlook hebt uitgekozen Very Happy
Is een keer wat anders.

Joke, ik denk dat het een garagepoort is waar dat kunstwerk op geschilderd is. Nu komen de kleuren zeker zo goed uit. Very Happy

Greet, bij jou zal het zeker sneller mistig zijn, zo dicht bij het water, of valt dat wel mee?

Gisteren zijn Peter en ik op controle geweest in het ziekenhuis.
Een half jaar geleden hebben ze een plekje uit zijn arm gesneden omdat het huidkanker was. Wel een heel milde vorm, maar toch. Dat was allemaal prima
Afgelopen tijd heeft hij ook een plekje op zijn hoofd dat elke keer open gaat. De dokter heeft er ook naar gekeken. Het was wel nog zo klein dat hij het zelf niet zo snel gezien had. Het was dat ik het zei. Ook een heel klein goedaardig plekje kanker was aan het ontstaan en dat gaat over vijf weken er uit.
Voor de zekerheid heeft de arts heel zijn lichaam nagekeken, maar gelukkig, geen plekje meer gevonden. Very Happy

Zo naar de kapper. Dan hebben we dat ook weer achter de rug.

Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2024 10:41:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Nog even de puzzel. Very Happy

onderweg
https://www.jigidi.com/nl/solve/6nwabb92/dscf5413-jpg-1-onderweg/

Terug naar boven
sibilla80

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2024 11:26:47    Onderwerp: Sibine's coffeecorner Reageren met citaat

Goeiemorgen allemaal. Het gaat al een stuk beter met alles. Ik zie wel dat onder mijn knieën blauwe plekken zitten. En boven mijn rechteroog is het ook gevoelig. Nou ja, het gaat wel weer over. Laughing

Hehety, goed van je dat je dat plekje zag bij Peter. Je kunt er beter even n aar laten kijken, huidkanker is net zo link als andersoortige kanker. Gelukkig dat het nu meevalt.

Mooie foto Greet, die luchten bij jou in het Noorden zijn altijd de moeite waard om te fotograferen. Je kunt ze wel eens opsturen naar het journaal, lijkt me. Daar mogen veel meer mensen van genieten.

Joke, dat zijn mooie foto's van Doesburg. Wij waren ook destijds in dat museum, ik herken het. Jullie komen ook op leuke, interessante plekken, dat zie ik wel. Wij doen dat ook als we ergens op vakantie zijn. We gaan niet zo vaak meer op stap, maar vroeger deden we dat wel.

Hehety, ik ga je puzzel maken. Aardig tijd verdrijf. ik heb ook nog ene grote diamond painting, waar ik aan begonnen ben. Maar de ribben doen nog een beetje zeer, dat lukt nog niet erg. Komt wel weer.

Eens kijken of ik nog een plaatje van Doesburg kan vinden. Ik denk dat ze al op de externe harde schijf zitten, want in de Albelli-albums die ik heb gemaakt.

Mensen, heb he goed vandaag.

nee dus, maar wel deze van een herfstdag
Terug naar boven
sibilla80

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2024 11:58:00    Onderwerp: Sibine's coffeecorner Reageren met citaat

De laatste puzzel kostte toch wat meer tijd, was wel leuk. Very Happy

Naar de kapper, zie je er weer pront uit. Het oog wil ook wat. Laughing
Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2024 12:23:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Sibille
Naar de kapper, zie je er weer pront uit. Het oog wil ook wat. Laughing

Hahaha! Zeker de jouwe

Greet, mooie foto's van Doesburg. Ik begrijp dat daar ook een mooi museum is. Nog genoeg plaatsen die we kunnen bezoeken

Gelukkig dat het weer wat beter gaat. Ribben blijven lang gevoelig. Zorg dat je die pastilletjes Van Potter onder handbereik hebt. Die helpen goed tegen dehoest, want hoesten kun je niet gebruiken bij gekneusde ribben. Very Happy
Terug naar boven
Dagmar57

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2024 12:32:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Henny schreef:

https://www.jigidi.com/nl/solve/6nwabb92/dscf5413-jpg-1-onderweg/

Wat een leuke puzzel weer, prachtig beeld.
Terug naar boven
sibilla80

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2024 16:40:26    Onderwerp: Sibine's coffeecorner Reageren met citaat

Oei Hehety, de Doesburgfoto's waren niet van Greet maar van Joke. Foutje, bedankt Laughing

Kun je weer pront over straat? Laughing Laughing De kapper heeft z'n/haar werk weer gedaan. Cool

Gelukkig hoef ik niet veel te hoesten nu, maar idd: de pastilles van Potter liggen binnen handbereik. Very Happy De ribben waren al gevoelig, geen idee waardoor maar nu extra. Misschien heb ik ze ooit eerder gekneusd, geen idee.

Voor vanavond maak ik gebruik van de groenten die ik kocht bij Appie Heijn op mijn postcodecard, witte kool stamppot. Met een bal gehakt erbij, klaar!
twee chinese vazen, ooit gekregen uit een erfenis. Gemeld bij Kunst en Kitsch, nooit iets van gehoord. Zullen wel kitsch zijn, gekocht in Hong Kong of zo.
Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 14 Nov 2024 09:48:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal op de ze grijze dag.
Sibille, namen gooi ik nog wel eens door elkaar of ik schrijf ze niet goed. Dat heb ik altijd regelmatig gedaan en dat zal ook wel zo blijven Confused Maar op een topic als dit zal het me niet zo kwalijk genomen worden. Het is geen opzet en iedereen weet wie of wat ik bedoel. Zolang ik het niet bij foto's van puzzels doe is het nog niet zo erg.
Desalniettemin, toch goed dat je het even zegt. Smile

De waarde van die vazen.. Ik weet wel door kunst en kitsch dat er veel in Nederland zelf geproduceerd zijn voor op de hoeken van een grote kast. Maar, als ze echt uit de Ming periode zijn, dan zijn ze kapitalen waard Very Happy
IK hoop voor je het laatste Smile
Terug naar boven
Greet.W

BerichtGeplaatst: 14 Nov 2024 11:21:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Goededag allemaal .

@ Joke
Wat een prachtige serie uit het museum , leuk om de oude gebruiksvoorwerpen weer een keer te zien en wat mooi de oude letterlap , ik heb de mijne ook nog die ik op de lagere school heb gemaakt .

@ Henny
Mooi het beeld uit Emmen , wat jaren geleden eens van de sokkel is getrokken . En je bent weer een beetje lichter na je bezoek aan de kapper 👩😉😀😀

@ Sibilla

Mooi effect geeft het horgaas aan je herfstfoto
Mooie vazen , bij iemand anders op de kast oid vind ik ze mooi , maar hier bij mezelf ? nee dat maar niet .

Ik wens jullie een mooie dag .
De reiger had het hoger op gezocht , zo vanaf een lantaarnpaal had het een goed zicht op een vijver .
Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 14 Nov 2024 11:29:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Weer terug van de Podoloog. Peter nog eerst terug naar de huisarts. Wond geneest goed, maar het heeft z'n tijd nodig omdat die schaafwond erg diep was. Komt wel goed.
Pootjes kunnen er ook weer tegen. Nageltjes weer kort en de voetjes zacht

Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 14 Nov 2024 11:35:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Greet, nu zie ik je foto van de reiger. Een mooie opname.
Douwe had er eens en als kostganger. Ooit hebben ze die vogel, als net uitgevlogen reiger opgevangen en gevoerd. Tja, dat beviel die vogel goed en is bij hun gebleven, maar Douwe kan dat beter vertellen. Er was zelfs een krantenartikel over, meen ik mij nog te herinneren Very Happy
Terug naar boven
Greet.W

BerichtGeplaatst: 14 Nov 2024 11:47:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Henny schreef:
Greet, nu zie ik je foto van de reiger. Een mooie opname.
Douwe had er eens en als kostganger. Ooit hebben ze die vogel, als net uitgevlogen reiger opgevangen en gevoerd. Tja, dat beviel die vogel goed en is bij hun gebleven, maar Douwe kan dat beter vertellen. Er was zelfs een krantenartikel over, meen ik mij nog te herinneren Very Happy

Dat verhaal is mij bekend , daar heeft RTV Noord toendertijd aandacht aan besteed , een reiger die grootgebracht werd met hondevoer uit blik .
Terug naar boven
joke

BerichtGeplaatst: 14 Nov 2024 13:36:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag luitjes.
Sibilla een mooie herfstfoto zo te zien bij jullie achter.
Ook de twee Chineese vazen zien er mooi uit geen idee wat die waard zijn .
Hehety maak niet uit hoor kan gebeuren die foto,s uit Doesburg.
Ja van die reiger van Douwe weet dat nog stond toen op je 50plus.
Heel bijzonder was dat om te zien.

Greet zo die blauwe reiger zat zeker hoog kan hij alles goed in de gaten houden.🤗

Had een woordzoeker van een puzzel ingezonden bij
de 60+Reizen in gestuurd en heb een tablet gewonnen ben benieuwd
Wordt per post opgestuurd.
Ook nog een van Hoogvliet een woordzoeker en de oplossing
Door gebeld je weet nooit.

Terug naar boven

Geplaatst: 14 Nov 2024 13:36:02    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    doorstart 50plusser/ouderenforum Forumindex -> Grand café Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Pagina 34 van 37

Ga naar: