Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Greet.W
|
Geplaatst: 14 Nov 2024 15:22:30 Onderwerp: |
|
|
@ Joke
Proficiat met je prijs 🌷🌹🌷🌹💐 . Altijd leuk als je een keer iets wint met een puzzel . |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 14 Nov 2024 15:22:30 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
sibilla80
|
Geplaatst: 14 Nov 2024 16:10:26 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
|
|
Leuk Joke, gefeliciteerd met je prijs. Altijd leuk om iets te winnen. Ik stuur ze ook vaak op, sms een prijsje, vaak niet. Nou ja, puzzelen is goed voor de hersentjes, zowel jig saw als denksport.
Mooie reiger Greet, die zit hoog en droog. ja, dat verhaal van Douwe kan ik me ook nog wel herinneren.
Je voetjes weer verwend, Hehety, en de teen van Peter geneest ook goed, lees ik.
Vanmorgen waren we naar de begrafenis van een oud-collega. Een mooi afscheid in de kerk van Abcoude. Er waren nog 5 andere oud-collega's, ik heb ook met hen samengewerkt. Een haalde herinneringen op, daar had Pauline het langst mee samengewerkt. Het was goed elkaar weer even te zien. Zij gingen mee naar het kerkhof in Amstelveen, wij niet. We hadden nog andere afspraken.
We hebben ook meteen maar boodschappen gedaan. Bij thuiskomst zaten we net aan een verlate lunch toen we bezoek kregen van mijn zus en zwager. meteen thee gedronken en bijgekletst. Er hoeft vandaag verder niks, het is hier heerlijk rustig. Morgenmiddag ga ik mee met de vrijwilligers van ZH naar Mijdrecht. We gaan bowlen en daarna steengrillen, geloof ik.
Voor nu: smakelijk eten en tot morgen.
in landgoed Amerongen, aantal jaren terug |
|
Terug naar boven |
|
|
Henny
|
Geplaatst: 15 Nov 2024 09:47:52 Onderwerp: |
|
|
Goedmorgen allemaal!
Joke, gefeliciteerd. Ik ben benieuwd naar je tablet. Dat zijn wel leuke prijzen om te winnen.
Sibille, al weer een goede kennis/vriend weg kunnen brengen. Dat gebeurt steeds vaker als je ouder wordt.
Maar tegenwoordig is het ook meer een reünie omdat je weer zoveel mensen tegen komt die je lang niet meer gezien heb.
Later boodschappen. Ja, het leven gaat door en die dingen moeten ook gebeuren. Nu maar hopen dat het even rustig is met de begrafenissen.
Vandaag wel iets leuks in het verschiet en dat is weer leuk.
Greet ook nog plannen?
Net is de monteur van de omvormer geweest en heeft keurig een nieuwe omvormer geplaatst.
De rekening krijgen wel later, maar we kunnen er nu ook weer 10/12 jaar weer tegen.
|
|
Terug naar boven |
|
|
Henny
|
|
Terug naar boven |
|
|
Greet.W
|
Geplaatst: 15 Nov 2024 12:51:13 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag allemaal .
@ Sibilla
Begrafenissen . ja hoort ook bij het leven , fijn voor je om daar oud collega's te zien .
Ik hoop dat je een mooie middag hebt of gehad hebt met de bewoners en het bowlen en steengrillen .
@ Henny
Mooi dat jullie eerst weer jaren vooruit kunnen met de omvormer. Heel mooi het beeld Eva .
Nee ik heb geen plannen , ik heb last van mijn arm na de RS vaccinatie die ik gisteren heb gekregen en die "pijn "belemmert mij in mijn doen en laten 😥
Ik wens jullie allemaal een fijne voortzetteing van de
dag en een heel fijn weekend
Alle eendjes zwemmen in het water
Valderalderiere, valderalderare
Alle eendjes zwemmen in het water
Valde- valderaldera
|
|
Terug naar boven |
|
|
joke
|
Geplaatst: 15 Nov 2024 13:11:13 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag allemaal.
Sibilla ja al weer een begrafenis en ook nog oud collega,s
tegen gekomen en vanmiddag genieten met bewoners met bowlen en steen grillen geniet er maar van.
Hehety een mooi beeld van Eva en ga die zo maken.
Fijn dat de omvormer geplaats is en kunnen jullie weer er jaren mee vooruit.
Greet last van je arm naar de prik die je gehad heb
Is de arm bij jou ook blauw en stijf !
Mooie foto van die eenden best veel bij elkaar🤗
Morgen gaan met Zwager en Schoonzus naar de broer van mijn man in de achterhoek engaan ook samen uit eten we hebben hem al een tijd niet gezien .
Wens jullie alvast een goed weekend.
Foto vanuit de Scheepjeshof leuk voor de kleine kinderen.
|
|
Terug naar boven |
|
|
Greet.W
|
Geplaatst: 15 Nov 2024 14:16:41 Onderwerp: |
|
|
@ Joke
Wat een leuke foto Joke van het tuf tuf tuf 🚂 treintje die al helemaal in decembersfeer is .
Ik wens je een hele mooie gezellige dag voor morgen.
Van de griepprik en de corona prik was bij mij alleen de plek van inspuiten een dag gevoelig maar na deze die ik gisteren heb gehad is mijn bovenarm pijnlijk en trekt er een heel vervelend gevoel mijn onderarm en hand in en de prikplek is opgezet en heel warm . Was het bij jou wel blauw en stijf |
|
Terug naar boven |
|
|
joke
|
Geplaatst: 15 Nov 2024 15:03:16 Onderwerp: |
|
|
Greet heb een week van de corona spuit op de plek waar
de spuit kwam een blauwe plek gehad en best stijf ligt er denk ook wel aan wie je prikt want heb het nog nooit eerder gehad.
Voor jou voelt het dus niet aangenaam zo te lezen maar denk ook dat je nog een andere vaccinatie hebt gekregen.
Sibilla een leuke foto vanuit het landgoed in Amerongen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Greet.W
|
Geplaatst: 15 Nov 2024 15:46:20 Onderwerp: |
|
|
🕊🕊🐥🐥
Laatst aangepast door Greet.W op 21 Nov 2024 08:06:36; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Henny
|
Geplaatst: 16 Nov 2024 10:55:23 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal!
Joke geniet van het diner en de gezellige dag
OP doktersadvies laat ik mij niet enten tegen corona. Om de doodeenvoudige reden dat ik daardoor maandenlang klachten krijg of als ik leukemie krijg.
Na, een paar maanden, toen ze een mergpunctie wilden doen werd opeens mijn bloedwaarde normaal. Dat was naar de volgende enting ook zo.
Een keer, vorig jaar Covid gehad en dat was in een heel lichte vorm.
Besloten is dat dat niet tegen elkaar op weegt, dus zo min mogelijk enten. Alleen als het echt nodig is.
Ook in het achterhoofd hebbende dat de zus van mijn moeder. Mijn tante dus, op 27 jarige leeftijd gestorven is aan leukemie. Geen ziektes activeren als het niet moet.
Tja, niet ieder lichaam reageert hetzelfde.
Gisteren de nieuwe omvormer geplaatst. Dat was binnen drie kwartier gedaan. Alleen weten wij/zij nog niet of het werkt, want met mist en bewolking wordt er zo-ie-zo niets opgewekt
Hij heeft ons in een app op zijn telefoon gezet en zo kan hij zien als de zon schijnt onze omvormer ook werkt. Dus we moeten nog even wachten op de zon
Dat komt wel goed
|
|
Terug naar boven |
|
|
Henny
|
Geplaatst: 17 Nov 2024 10:26:22 Onderwerp: |
|
|
Blijkbaar ben ik de eerste
Goedemorgen allemaal!
Ik heb de puzzel al klaar, maar eerst koffie!
De puzzel komt hieronder |
|
Terug naar boven |
|
|
Henny
|
|
Terug naar boven |
|
|
joke
|
Geplaatst: 17 Nov 2024 16:25:01 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag luitjes,
Hehety een leuke puzzel van dat beeld van Douwe.
Heb hem gemaakt blijft een uitdaging om te maken
Ook die andere gemaakt was wel iets moeilijker.
Greet zo dat is niet mis voor die vaccin wat je dan moet betalen
Maar je gezondheid is heel belangrijk en je niet meer zo ziek wordt.
Is het wel waard misschien nog via de belasting het terug kunnen krijgen.
Het was een hele leuke dag gisteren en gezellig bij gekletst en heerlijk gegeten bij de holle bus in Gaanderen.
Het is hier rustig Sibilla nog niet gezien vast druk met van alles.
|
|
Terug naar boven |
|
|
Greet.W
|
Geplaatst: 18 Nov 2024 08:09:31 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal
IK wens jullie een mooie dag en mooie week
Het was hier gisteren een dag met veel buien , ik heb weer prachtige luchten mogen aanschouwen.
|
|
Terug naar boven |
|
|
Henny
|
Geplaatst: 18 Nov 2024 11:26:27 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal!
Genoten van het weekend? Joke heeft heerlijk gegeten. Altijd leuk, zo'n uitje.
Greet, weer een prachtige foto van het weer bij jou. Zo met zee en wolken
Sibille zal het ook wel druk gehad hebben.
Wij zijn naar de oudste zus van Peter geweest. Zij vierde haar verjaardag omdat dinsdag. Op haar verjaardag, haar man geopteerd wordt aan een liesbreuk. Ongelofelijk. Als het goed is, in de ochtend geopereerd aan twee liesbreuken en eind van de middag weer naar huis. Is de planning.
Donderdag is Peter jarig en dan wil hij op bezoek komen. IK ben benieuwd.
De zonnepanelen werken nog niet. De monteur kon het ook niet testen omdat vrijdag nog geen greintje zon geweest is. Ik word teruggebeld
Voor de verjaardag van Peter heb ik een top matras van 9 cm dik voor op het bed besteld. Daar hoor ik zoveel goeds over, dus...
De was draait en de zon schijnt voor even.
We gaan de week beginnen.
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 18 Nov 2024 11:26:27 Onderwerp: |
|
|
|
|