Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
joke
|
Geplaatst: 18 Nov 2024 13:05:10 Onderwerp: |
|
|
Dubbel🙃
Laatst aangepast door joke op 18 Nov 2024 13:06:46; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 18 Nov 2024 13:05:10 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
joke
|
Geplaatst: 18 Nov 2024 13:05:53 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag allemaal,
Greet wat een prachtige foto en uitzicht bij jou.
Is elke keer weer anders en dus ook veel regen buien.
Hehety jij een top matras besteld voor Peter zijn verjaardag .
Oei twee liesbreuken nou zal hij niet zo makkelijk lopen naar zo,n operatie .
Hier is het zonnetje en ga zo even bij Blokker kijken de winkel gaat sluiten na zoveel jaar en heb nog een kleine tefal koekenpan nodig .
Er verdwijnen steeds meer winkels die het niet meer kunnen opbrergen
en ja de action is natuurlijk veel goedkoper maar kwaliteit is ook belangrijk vooral met koken.
|
|
Terug naar boven |
|
|
sibilla80
|
Geplaatst: 18 Nov 2024 15:22:19 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
|
|
Goeiemiddag allemaal.
Ik kom even buurten, heb alles teruggelezen. Het is teveel om op alles te reageren.
Ik lees dat Greet op de IC heeft gelegen met een RS virus. Niet te kort zeg!
En Hehety mag geen coronaprik of andere prik krijgen in verband met een aanval van leukemie. Dat is ook heftig hoor.
Joke heeft een leuk uitje gehad, ik zie en nieuwe puzzel van Douwe, gemaakt door Hehety.
Vrijdagavond ben ik gaan bowlen met de vrijwilligers en wat personeel van ZH. Daarna gingen we steengrillen. Was erg gezellig allemaal. Zaterdagochtend hadden we een zangrepetitie in Uithoorn tot vroeg in de middag. Zondag waren we een groot deel van de dag in Mijdrecht, de Turfschippers moesten daar optreden tijdens de marathon van De Ronde Venen. het was gelukkig droog en redelijk zonnig.
Ik geniet van jullie bijdragen, heb even geen tijd om overal op te reageren.
De was heeft gedraaid vanochtend, die ga ik nu in de droogtrommel doen. Buiten drogen heeft weinig zin. Daarna maak ik de puzzel.
Kijken jullie ook wel eens naar BBC First? Leuke zender vinden wij.
Fijne middag allemaal.
naaktslak in de tuin |
|
Terug naar boven |
|
|
Dagmar57
|
Geplaatst: 18 Nov 2024 16:13:19 Onderwerp: |
|
|
Laatste 2 beelden puzzles weer gemaakt, Leuke serie die beelden.
benieuwd wat de volgend puzzel weer wordt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Greet.W
|
Geplaatst: 19 Nov 2024 09:05:07 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal
Henny een nieuw topmatras binnenkort , ik hoop dat jij er straks ook zoveel goed over kan zeggen als dat je er nu over hoort . Joke nu een koekepan rijker waarschijnlijk , bij de Hema hebben ze ook goede pannen .
Sibilla , druk met van alles en nog wat . BBC-first is mij bekend en ik kijk er weleens naar .
Ik wens jullie een fijne dag
IK heb hier vanmorgen de eerste sneeuw van dit seizoen gezien , leuk om naar de dwarrelende sneeuwvlokken te kijken .
|
|
Terug naar boven |
|
|
Henny
|
Geplaatst: 19 Nov 2024 10:03:58 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal!
Greet al de eerste sneeuw. Hier ook, maar dan in de vorm van water. Nat, vies druilerig weer.
Je hebt er wel een hele leuk foto van gemaakt
Sibille, nog heel erg druk. Even geen tijd moet kunnen, toch. Komt wel weer,
Joke, het is is wat je zegt. Bij blokker hebben wij ook al ons keukengerief gekocht zoals pannen, magneton, keukenmachine, staafmixer en zo. Of bij de marskramer. Dan weet je dat je echte kwaliteit hebt. Dat kun je van de Action niet zeggen. Prijs naar kwaliteit. Ik zal het ook zeker gaan missen. Wij reden er speciaal voor naar Eindhoven. Jammer.
Om 20.00 werd de Topper gebracht. Daarvoor de hele dag thuis gezeten. Maar goed. Meteen op het bed gelegd. Verbazend hoe klein ze een pakketje kunnen krijgen met vacuüm trekken. Zo heb je een rolletje en even later een hele kamer vol matras
Het slapen viel ons niet tegen. goede steun aan de schouders en heupen. IK moet er wel bij zeggen. Het matras ligt op een gel matras. Dus een matras gevuld met water en daar een poeder in wat het water tot gel maakt. Heel soepel, maar minder warm. Dus zo'n top geeft wel meer warmte.
Ik viel heel snel in slaap. Peter ook.
Opeens is het bed hoger , maar dat vind ik wel een pluspunt bij het in en uitstappen van het bed.
Hoe het van de zomer is, als het warm is. Ik denk wel wat warmer, maar dat moeten we nog avonturen.
Tot nu toe geen slecht aankoop geweest en dat vindt Peter ook. Een geslaagd verjaardagscadeau .
|
|
Terug naar boven |
|
|
joke
|
Geplaatst: 19 Nov 2024 10:59:09 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal.
Greet bij jou al de eerste sneeuw gevallen altijd leuk om dat vast te leggen.
Sibilla die zender van BBC first is wel bekend maar kijken er niet na.
Hehety dus het nieuwe matras licht lekker wel belangrijk.
Heb gisteren gekeken bij de blokker maar helaas veel weg.
Maar had ook nog zegeltjes gespaard bij de Hoogvliet en die hadden
Ook een tefal pan en heb er een van 28cm gekocht voor 20 euro met
volle spaarkaart nu nog even een glazendeksel erop voor het spatten
In de corridor stond deze al.
|
|
Terug naar boven |
|
|
Henny
|
|
Terug naar boven |
|
|
Dagmar57
|
Geplaatst: 19 Nov 2024 12:43:28 Onderwerp: |
|
|
Dat was nog niet zo'n makkelijke puzzel met al die grijstinten.
Hier geen sneeuw, alleen regen en heel somber weer. |
|
Terug naar boven |
|
|
sibilla80
|
Geplaatst: 19 Nov 2024 19:12:54 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
|
|
Goeiemiddag alweer. Bijna avond en al helemaal donker ook.
Henny, een nieuwe matras voor Peter. Die liesbreuken zijn niet mis, daar zal hij zeker last van hebben.
Bij jou al sneeuw, Greet? Ik zie het op de foto. Leuk dat Hehety daar een puzzel van heeft gemaakt.
Ja Joke, de Blokker hier gaat ook verdwijnen. Met hier bedoel ik in Mijdrecht, in Vinkeveen is ie allang weg. Ik kocht er laatst nog twee bakvormen voor de verjaardag van mijn oudste dochter. Wel jammer vind ik met jou, de Action heeft ook veel artikelen, maar de kwaliteit is beduidend minder. Dat kan ook niet anders, ze zijn spotgoedkoop. Toch koop ik sommige artikelen toch liever bij Blokker. Dat kan straks niet meer. Ik kan natuurlijk wel online bestellen, maar dat is toch anders. Goed van je dat je een koekenpan van 28 cm. hebt kunnen kopen. Hadden ze daar ook een spaarsysteem voor? Wist ik niet.
Vanmorgen zijn we koffie gaan drinken in het Spoorhuis. Was een vraag van mijn zus en zwager, wij hadden daar wel zin in. Het was er heel druk, half Mijdrecht komt er lunchen. Dat komt natuurlijk ook door het gemeentehuis en grote bedrijven als Walraven. Al die lui komen daar vergaderen en lunchen. Het levert natuurlijk klandizie op, dat is duidelijk.
Ik heb eigenlijk niet zoveel te melden. En wens jullie een fijne avond.
|
|
Terug naar boven |
|
|
sibilla80
|
Geplaatst: 19 Nov 2024 19:49:32 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
|
|
De sneeuwpuzzel was idd wel iets moeilijker door de vele grijstinten. Maar het is toch gelukt, leuk! |
|
Terug naar boven |
|
|
Henny
|
Geplaatst: 20 Nov 2024 10:43:22 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal
Op dit moment valt hier natte sneeuw en is het erg donker. We zitten met de lampen nog aan.
Gelukkig hebben we hier Marskramer nog. Zo lang het nog duurt.
Tja, het een een vicieuze cirkel. Door internet te bestellen gaan de zaken naar de knoppen, maar vaak verwijzen de zaken ook naar internet om bij hun te kopen. Daar hebben ze meer keus, zeggen ze dan. Dus mensen gaan dan rechtstreeks bestellen en door te weinig klandizie vallen de winkels weer om. Er zijn zoveel oorzaken van
Greet, terug te komen op je vraag over de Topper.
Mijn idee is nu dat ze ideaal voor boven op de gewone, gangbare matrassen, maar als je een bed hebt met meerdere matrassen. Zoals een Boxspring of een zevenslaper er zo dat het dan niet echt nodig is.
En als je gewoon een lekker bed hebt waar je prima op slaapt... Gewoon je geld in je zak houden. Het is geen wondermiddel zoals de reclames je voor houden. Het kan wel een uitkomst zijn. Gewoon een keer, als je in de gelegenheid bent, bij een showroom er op gaan liggen en proberen.
Wat mijn zwager betreft:
Operatie is prima gegaan, maar vannacht tuis heeft hij heel slecht geslapen. Het viel hem toch tegen. Het heeft tijd nodig.
Ja, dames. De puzzel was moeilijk en dat wist ik ook
Ik heb hem zelf ook gelegd.
De volgende daarvan weet ik niet meer of ik die al eerder geplaatst heb. Zo ja, dan is hij zo leuk dat het nogmaals uitleggen geen straf is.
|
|
Terug naar boven |
|
|
Henny
|
|
Terug naar boven |
|
|
Dagmar57
|
Geplaatst: 20 Nov 2024 12:23:46 Onderwerp: |
|
|
Weer een hele andere puzzel.
Leuk al die verschillende thema's bij de puzzles.
Ga zo door Hetty |
|
Terug naar boven |
|
|
Henny
|
Geplaatst: 20 Nov 2024 12:41:12 Onderwerp: |
|
|
Dank je Dagmar. Ik doe mijn best
|