doorstart 50plusser/ouderenforum
contact en uitwisseling

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Sibine's coffeecorner
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 50, 51, 52

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    doorstart 50plusser/ouderenforum Forumindex -> Grand café
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Henny

BerichtGeplaatst: 20 Jan 2025 10:24:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal. Vandaag is de dag gelukkig niet zo grijs begonnen. Wel min 1 graden en het zal, waarschijnlijk, ook niet warmer worden. Niet erg, als het maar minder grijs is. Hoewel, er zijn weer een paar pareltjes van foto's gemaakt. Vooral, vind ik, de beijzelde spinnenraggen Laughing

Dagmar! IK was je al kwijt! Fijn he, kunnen gaan en staan waar je wilt. Groot gelijk! Very Happy

Iedereen een fijne zondag gehad?
Wij wel. We zijn vroeg naar het zwembad gegaan in verband met de jaarvergadering van de vereniging waar wij lid van zijn en toen het zwembad in.
Het water was lekker op tempratuur. Sauna ook en het bubbelbad. Het bewegen in het water, de bubbels en de warmte van de sauna deed echt goed. Spieren zijn weer een stuk soepeler. Dan 's avonds een verschoont bed in. Nou, dan wil je wel slapen.

Vandaag Blue Monday.
Nog zo'n kreet uit Amerika. Hier geen last van, maar weer aangepraat uit het buitenland. Wij gaan zo boodschappen.

.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 20 Jan 2025 10:24:07    Onderwerp:

Terug naar boven
joke

BerichtGeplaatst: 20 Jan 2025 10:50:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal,

Henny jij hebt je wel vermaakt in het zwembad en sauna en heerlijk een bubbelbad fijn dat ze dat daar hebben zeg en is zeker goed voor je spieren.
Het is hier ook minder mistig gelukkig maar wel motregen en vanmiddag naar de pedicure voor de likdoorn
die weer op gaat spelen zo heb je er een jaar geen last van en nu komt hij steeds terug dat is niet prettig
als je een uurtje gaat wandelen is dat niet aan genaam tja fietsen alleen even vanmiddag en verder niet .
Dagmar leuk om er even tussen uit te gaan het kan nu allemaal .
Deze kennen jullie vast wel hadden wij vroeger ook in huis.

Terug naar boven
sibilla80

BerichtGeplaatst: 20 Jan 2025 12:29:19    Onderwerp: Sibine's coffeecorner Reageren met citaat

Goeiemiddag allemaal.
Dagmar, fijn je weer te lezen. J, heerlijk hè, die vrijheid. Dan kun je nog eens een tripje maken. Goed gedaan, ga zo door zou ik zeggen. Laughing De puzzels heb je weer ingehaald, zeg je. Altijd een leuk tijdverdrijf.

Joke, die frisse neus was een goed idee. Vervelend voor je, die likdoorn, loopt niet lekker. Hopelijk kan de pedicure er wat aan doen, het zit pijnlijk ook in je schoen.
Je reiger is mooi zo in de mist. Goeie foto! En de Singernaaimachine is me bekend. Mijn moeder had er ook zo een. Ik kon er zelf niet mee overweg, mijn zussen wel. Daarom kocht ik in 1966 een elektrische Singer. Dat ging prima, hij heeft het tot 3 jaar geleden heel goed gedaan.

Henny, dat warme water, heerlijk is dat. Wij hebben dan op woensdag ook, niet te warm, wel aangenaam. Zo ook de sauna, goed voor je spieren. Geniet er maar vaak van, pijnlijke spieren is ook niet fijn.

Blue Monday, idd een kreet uit Amerika. Wij doen er niet aan, die dag gaat gewoon weer voorbij. Straks komt onze jongste dochter een boterham eten, ze ging lekkere broodjes halen. Wil kijkt nu naar een film: Bak to the future II. Hij is nu afgelopen, geloof ik. Ikke blij. Laughing
De was draait, het bed moet vandaag verschoond. Dat doen we straks samen.
Als de dochter er is gaan we lunchen.
En vanavond ga ik weer naar het koor, we oefenen de Johannes Passion voor de Goede Week.
Terug naar boven
Greet.W

BerichtGeplaatst: 20 Jan 2025 12:49:03    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Henny
Hier is de dag wel grijs begonnen en het is nu nog zo , de mist vind het hier blijkbaar nog steeds leuk om te zijn tot verdriet van mij en met mij velen .

@ Joke
Vervelend dat je een likdoorn hebt , daar heb gelukkig tot nu toe nog nooit last van gehad.
Prachtig zijn je foto's van de mist en de vorst .
Op zo'n naaimachine heb ik naaien geleerd en ik heb het nog tot een jaar of tien geleden gebruikt .

@ Sibilla
Gezellig je dochter die komt lunchen en lekkere broodjes mee neemt .
Succes met het zingen .

Fijne dag allemaal .

Nog maar een foto van de winterse omstandigheden hier .
Terug naar boven
sibilla80

BerichtGeplaatst: 20 Jan 2025 14:01:38    Onderwerp: Sibine's coffeecorner Reageren met citaat

De nicht van de buurmannen kwam ook nog langs. Ik kende haar wel, maar aan de telefoon niet. We hebben afspraken gemaakt over de buurmannen, wij willen wel boodschappen mee brengen als we toch gaan.
Met dochter geluncht, dat was gezellig.

Joke, ik vergeet helemaal je mooie foto van de rijp op de takken.

Het is hier ook nog steeds mistig en grijs, Greet, niks aan. We zullen het er mee moeten doen, helaas.

We gaan even ons bed verschonen, dat wil ik maar gedaan hebben.

Het Angelusklokje in de H. Hartkerk te Vinkeveen.
Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 21 Jan 2025 10:21:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal.
Sibille, al met al heb je zo toch veel aanloop gehad. Goed dat het kan bij jullie
Hier is de was nu aan kant alleen de badjassen Draaien nu in de machine. Dat moet ook op z'n tijd gebeuren.
Vandaag nog niet veel te melden. Ja, gisteren naar Trump gekeken. Nou...
We zullen zien.
Vandaag naar mijn vriendin.
Terug naar boven
sibilla80

BerichtGeplaatst: 21 Jan 2025 12:33:08    Onderwerp: Sibine's coffeecorner Reageren met citaat

Goeiemiddag allemaal. Hier is het nog steeds grijs en grauw, bij jullie ook neme ik aan.
Veel te melden heb ik nog niet.
Gisteravond weer gaan zingen, wel fijn hoor.
Vandaag nieuwe Jacob Hooij thee besteld voor Wil, we zijn ana het laatste pakje begonnen. Ik kan dit via de website doen, maar ook telefonisch. Dat laatste ging prima, ik heb via de mail betaald en morgen komen ze de pakjes al brengen. Of overmorgen, dat hangt van tante post af. Laughing

Hier is de was ook al gedaan, gisteren alles gedraaid en vandaag opgevouwen en gestreken. lakens heb ik toch graag gestreken in de kast. meteen op bed mogen er best kreukels in zitten, die komen er vanzelf wel in. Maar in de kast heb ik toch graag alles glad, hebben jullie dat nou ook? Very Happy

Verder niet veel te melden. De koffie is ook al op. Oja, de 1e belastingklant heeft zich al gemeld. Ik heb gezegd dat ik het nog wel doe, maar dat ze het pas half februari hoeft op te sturen. Zelf heb ik ook al een aangiftebrief gekregen. Nou ja, tijd genoeg, toch?
Hopelijk zie je de reiger. Gekiekt in 2022 op een boottocht in Paderborn
Terug naar boven
joke

BerichtGeplaatst: 21 Jan 2025 13:11:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag luitjes,

Sibilla dat is wel vroeg voor de belasting in te vullen kan toch pas in maart
en jij heb dus al aangiftebrief gekregen ook best snel hoor.
En lakens strijken dat doe ik niet en ook de hoeslakens niet en kreukels bijna niet.
Leuke foto van die blauwe reiger en ook dat Angelusklokje mooi zo op de kerk.
Is alltijd wachten op de jaar opgave die komt pas in Februari.
Vanmorgen fruit en kippenvleugeltjes gekocht op de markt bij de polier zijn erg lekker.
Verder ook niet veel te vertellen .
Foto vanuit Rhenen.

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    doorstart 50plusser/ouderenforum Forumindex -> Grand café Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 50, 51, 52
Pagina 52 van 52

Ga naar: