Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Henny

|
Geplaatst: 18 Apr 2025 08:20:17 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal!
Ook zo genoten van de Passion. Veel moderner, maar zeker niet verkeerd. Het was zeker de moeite waard om naar te kijken.
Joke, die Pulles. Zo leuk om naar te kijken! Hier word je vrolijk van. Ook van de foto's van Greet trouwens.
Sibille, gecondoleerd met het heen gaan van je schoonzus. Het zal jullie zeker nu raken, maar juist de Paasdagen kunnen nu ook troosten.
Sibille, jammer dat mijn tuinman niet geslaagd is, maar het is geen jonge knul, maar de asielzoeker en ondertussen statushouder die met zijn gezin uit Afghanistan gevlucht was. Dus een beginneling van een jaar of 35
Hij wil te graag vooruit en met een rijbewijs heeft hij meer kansen tussen banen en mogelijkheden. Het komt wel goed.
Nu gaan we aan de slag in huis.
O ja, Wij gaan met Paasdagen brunchen bij een van mijn broers. Dat is ook wel gezellig.
Voor nu
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 18 Apr 2025 08:20:17 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Henny

|
|
Terug naar boven |
|
 |
Dagmar57

|
Geplaatst: 18 Apr 2025 10:59:58 Onderwerp: |
|
|
Puzzel linkje ontbreekt Henny  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Henny

|
Geplaatst: 18 Apr 2025 11:57:07 Onderwerp: |
|
|
Dagmar. Nu doet ie het wel.
Heb fijne dagen! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Dagmar57

|
Geplaatst: 18 Apr 2025 12:26:01 Onderwerp: |
|
|
Henny schreef: | Dagmar. Nu doet ie het wel.
Heb fijne dagen! |
Yessss...................gemaakt
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Henny

|
Geplaatst: 19 Apr 2025 08:08:26 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal op deze 'stille zaterdag'. Tenminste, ik dacht dat de zaterdag voor Pasen zo genoemd wordt.
Zelf zo goed als geen boodschappen nodig, maar we gaan toch even op boodschappenjacht voor die vriendin een huizenblok verder dan waar wij wonen. Dat doen we al vaker omdat zij aan haar knie geopereerd moet worden.
De grote boodschappen worden een keer per week voor haar gedaan, maar ja. Die kleine boodschapjes die vergeten zijn, of gewoon enorme trek in iets hebben. Die doen wij dan wel tegelijk met onze eigen boodschappen.
Vandaag is dat ook zo.
Ach, het gaat dan toch in een moeite door.
De zon schijnt. Dat maakt alles vrolijker
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Greet.W

|
Geplaatst: 19 Apr 2025 13:58:16 Onderwerp: |
|
|
Deze drie paashaasjes gaan morgen de eitjes verstoppen
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
sibilla80

|
Geplaatst: 19 Apr 2025 14:34:31 Onderwerp: |
|
|
Goeiemiddag op deze stille zaterdag. ja, zo noemen ze die dag voor Pasen.
Protestanten spreken ook van de Stille Week. katholieken hebben het over de Goede Week. Miniem verschil, betekent hetzelfde.
Leuke paashaasjes, Greet. Die kun je goed verstoppen.
Ja, asielzoekers met een status willen graag werken, zo jammer dat hun diploma's hier niet geldig zijn. Dat is voor Oekraïners beter geregeld, merk ik.
Die kunnen meteen aan het werk, ook al hebben ze geen asiel aangevraagd.
Fijn dat jullie voor je vriendin ook boodschappen mee nemen, Henny. Zo hoort het ook in een vriendschap, je neemt meteen mee als je zelf ook boodschappen nodig hebt. Gezellig om te brunchen bij je broer, wij gaan naar mijn dochter. hebben daarvoor ook wat extra dingen gehaald, je wil toch niet met niks aan komen.
Dagmar, je hebt de puzzel al wel gemaakt, zie ik. ik ga straks je voorbeeld volgen, nu eerst nog twee belastingaangiften.
Mensen, ik wens jullie allemaal fijne paasdagen, veel mooi weer en alle goeds.
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
joke
|
Geplaatst: 19 Apr 2025 15:33:20 Onderwerp: |
|
|
Wat leuk die drie paashaasjes op een rij Greet.
Henny goed idee om voor je vriendin wat boodschappen mee te nemen.
Sibilla geniet ook van het mooie weer en de brunch bij dochter.
Wij waren vanmorgen bij onze dochter en ook de kleinkinderen nog gezien schoonzoon was aan het werk
Fijne Paasdagen allemaal.
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Henny

|
|
Terug naar boven |
|
 |
Henny

|
Geplaatst: 21 Apr 2025 09:36:19 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal op deze tweede Paasdag.
Wij hebben een fijne paasdag gehad. Heerlijk wezen brunchen bij een broer van mij. Hij en zijn vrouw hebben ingevoerd dat we op paasdag samen komen. bij hem en zijn vrouw in België.
Vroeger was vooral de Kerst, maar omdat hun in vooral Portugal wonen en in de zomer in België En iedere broer of zus hun eigen gezin heeft komt dat niet zo goed uit.
Besloten werd om Pasen familiebijeenkomst te maken.
En ook de zus en man van zijn vrouw. Dat bevalt erg goed.
De paus is overleden, juist op de eerste Paasdag. Je kunt wel zeggen dat hij in het harnas gestorven is.
Rust zacht.
Vandaag zien we wel.
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
sibilla80

|
Geplaatst: 21 Apr 2025 12:11:24 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
|
|
Een goedemorgen vandaag op deze 2e paasdag.
Ja, de paus is vanmorgen overleden. Gisteren bleek al wel hoe zwak hij was, het was eigenlijk niet verantwoord. Maar ja, deze mens wilde het zelf.
We wachten maar af welke paus we nu krijgen. Het duurde trouwens wel lang voor de NPO, zowel op 1 als op 2, dit bericht bracht. Op SBS6 was het al een uur bekend en werd er ook aandacht aan besteed, net als op Duitse, Belgische, Engelse en allerlei andere Europese zenders. Wij vonden dit heel raar, op NPO1 was er een musical bezig, die ging gewoon door, zeker tot kwart voor elf. Zo zie je maar weer hoe ons Nederlandse tv bestel er tegenwoordig uit ziet.
Henny, je puzzel ga ik zo maken, we hoeven vandaag toch nergens heen. Goed idee om van Pasen een familiebijeenkomst te maken, anders verzandt dit toch. Leuk dat jullie hebben kunnen brunchen, net als wij bij onze dochter. De moeder van onze schoonzoon was er ook.
Joke, jij hebt ook je dochter en de kleinkinderen weer gezien. Ja, je schoonzoon zal het wel druk hebben, hij heeft niet altijd vrij. Dat herkennen we wel van onze schoonzoon, we moeten ook bij hem dingen plannen als hij vrij is. Maar het was toch gezellig, lees ik.
Vandaag doen we niet veel. We waren heel erg laat uit bed, hadden ons verslapen.
Ik heb en belastingaangifte verstuurd, de laatste deze keer. We hebben koffie gedronken en intussen tv gekeken, het overlijden van de paus.
Nu ga ik de puzzel even maken en gaan we een potje rummycubben. Voor de broodnodige variatie.
Fijne dag allemaal.
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Greet.W

|
Geplaatst: 21 Apr 2025 13:59:00 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag allemaal
@ Joke
Mooi dat jullie bij je dochter geweest zijn en dat de kleinkinderen thuis waren , ja voor sommige mensen gaat het werk gewoon door he zoals nu ook het geval was met jullie schoonzoon .
@ Henny
Gezellige familie bijeenkomst gehad , zal qua gezelligheid geen verschil uitmaken toch of de samenkomst met Kerst of Pasen is .
@ Sibilla
Fijn dat de Paus gisteren nog wel de Paaszegen uitgesproken heeft .
En gewonnen met rummycub ?
Foto : Pinksterbloemen
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
joke
|
Geplaatst: 21 Apr 2025 17:09:49 Onderwerp: |
|
|
Goedeavond allemaal,
Henny gezellig met de familie samen wezen brunchen is altijd leuk omdat te doen.
Sibilla ja de paus vandaag overleden en was al heel vroeg op teletekst te lezen.
en samen een spelletje gedaan rummycubben.
Greet een prachtige foto van de Pinsterbloemen zie je nu veel langs de kanten.
Heerlijk wezen fietsen was aardig weer genieten in de natuur en ook nog droog gebleven.
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Henny

|
Geplaatst: 22 Apr 2025 09:22:24 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal op deze normale dinsdag. Vandaag hebben we een heel erg rommelige dag, dus genoeg te doen.
Heb allen een fijne dag!
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 22 Apr 2025 09:22:24 Onderwerp: |
|
|
|
|