50plusser/ouderenforum doorstart
contact en uitwisseling

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Sibine's coffeecorner
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 125, 126, 127, 128, 129  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    50plusser/ouderenforum doorstart Forumindex -> Grand café
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Henny

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2025 09:16:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal
Bij mij zijn de nieuwe kousen al aangemeten en omdat we er toch waren namen ze de maten van Peter ook op. Gaat in een moeite door, want hij zou binninkort opgeroepen worden voor het aanmeten van nieuwe kousen Very Happy
Kan maar gedaan zijn.

Kees, wij zijn gisteren meteen goed geslaagd. Zowel voor de puzzelboeken als de cadeautjes. Very Happy

De podoloog was gisteren ook tevreden over mijn teen, maar het zal nog wel een maand of meer duren voordat ik er helemaal geen last meer van heb.
De voetjes kunnen er weer tegen.

Vanmiddag nog even naar mijn andere vriendin. Dat ging vorige week niet door omdat ze onverhoopt naar het ziekenhuis terug moest voor haar ongestoken vinger. Dat zal nu wel in orde zijn, of in ieder geval beter.

Joke, Sibille en Greet. voor jullie weet ik nog niet zoveel te vertellen. Alleen wat ik ook aan Dagmar kan srijven. De puzzel komt er aan!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 22 Aug 2025 09:16:20    Onderwerp:

Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2025 09:18:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Slager, de bestelling.

https://www.jigidi.com/nl/solve/zpgpj5mh/img-9145-slager-hier-is-mijn-bestelling/
Terug naar boven
Greet.W

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2025 10:18:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal .
Ik heb het nog effe druk dus nogmaals een kort berichtje hier .

Ik wens jullie allen een fijn weekend

Terug naar boven
joke

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2025 12:08:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb ook niet altijd wat te vertellen en hou het ook kort vandaag.
bezig met van alles wat soms op je pad kom.

Fijn weekend
Terug naar boven
sibilla80

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2025 15:16:39    Onderwerp: Sibine's coffeecorner Reageren met citaat

Gisteren was een drukke dag, woensdag ook.
Het is vandaag niet anders. Mijn zwager ligt in het ziekenhuis, sinds woensdagmiddag. Hij heeft een buik-aneurysma, is onmiddellijk geopereerd, dat is wel goed gegaan. Maar de nieren wille niet werken, dat is minder. Mijn zus is behoorlijk van lag natuurlijk, dat is logisch. Wij zouden met z'n vieren met vakantie gaan naar KOS, dat gaat natuurlijk niet door. Het is nog maar de vraag of hij er door komt, de ene nier werkt niet meer, hij krijgt nu antibiotica vanwege een ontsteking in de buik. Vandaar dat ik er even niet ben, onze gedachten zijn steeds bij mijn zus en zwager. We houden ook de rest van de familie op de hoogte, dan hoeft zij dat niet te doen.

Ik zie een prachtige surrealistische foto van Greet van een spinnenweb. En andere mooie foto's.
Ik lees de verhalen van Kees en Henny, over de oorlog in Indiè en de podoloog.
Haal alles een beetje door elkaar nu, zie ik.
Ik heb nu wel even tijd om de puzzel te maken. Die van de fiets heb ik woensdag al gedaan.
Sorry mensen, ik ben er even niet bij met mijn gedachten.
heb het goed, een fijn weekend allemaal.
Terug naar boven
Greet.W

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2025 15:56:39    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Sibilla

Dat je gedachten elders zijn dat begrijp ik heel goed .

Ik wens je / jullie heel veel sterkte in deze onzekere tijd .

Terug naar boven
Dagmar57

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2025 15:57:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo allemaal

Sybilla, wat een naar nieuws, heel veel sterkte voor jou en je familie.

Was ff druk met andere zaken deze week.
Heb een nieuwe iphone nadat ik problemen had met oude Apple id, die werkte niet meer om de 1 of andere reden (wsl heb ik zelf iets verkeerd gedaan, maar wat een gedoe, ik weet nu wel dat de beveiliging van Apple helemaal top is, maar dat werkt in je nadeel als er iets is met je apple id.
Ben bij de telecomwinkel geweest, heb meerdere malen gebeld met Apple Support, maar uiteindelijk heb ik een ander nummer genomen en een andere Apple id op mijn nieuwe telefoon gezet.
dan moet je wel alles weer opnieuw installeren want je kan niks overzetten.
Je kan er maar druk mee zijn Very Happy (werd er trouwens ook flink chacherijnig van haha.)
Maargoed, het werkt allemaal weer en ik ben blij met mijn nieuwe telefoon en een andere nummer is misschien ook wel eens niet verkeerd na tig jaren.

Loop ook hopelijks achter met de puzzels maar daar ga ik nu wat aan doen, heb er al een aantal gemaakt en nu ga nu zo de laatste 2 nog even doen, dan ben ik weer helemaal bij.

Ben ook niet aan foto's maken toe gekomen, maar dat komt wel weer.
Terug naar boven
joke

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2025 17:58:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Sibilla dat is schrikken en heel veel sterkte voor jullie en de familie 🧚
Terug naar boven
joke

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2025 06:44:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen,

Greet is jarig vandaag en weer een jaartje erbij
Een gezellige dag geniet ervan.

Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2025 08:17:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal!
Eerst Greet. Van harte gefeliciteerd!

Maak er een leuke dag van. Laughing
Terug naar boven
Kees

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2025 08:17:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Greet, van harte gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van.

Sibilla, heel begrijpelijk dat je moeite hebt om het overzicht te bewaren. Zorg in ieder geval goed voor jezelf en sterkte!

Inmiddels heb ik het materiaal (gordijnhaakjes, raamfolie, gordijnband, en dus die zuignappen en de zeilringen) binnen voor de raambedekking en het cabine-afschedingsgordijn van de Caddy. Daar kan ik dus lekker mee aan de slag de komende dagen. Ik heb ook een powerstation besteld, waarmee ik een stroomvoorraad kan genereren voor verlichting, koeling en laptop/tablet/telefoon en evt. verwarming. Zo'n ding kan opgeladen worden via de sigarettenaansteker, met 230 volt, waar een voorziening voor nodig is op een camping of camperplek, of met een zonnepaneel, meteen er maar bij besteld. Dat vergroot enorm de mogelijkheden om off grid, dus onafhankelijk te kamperen. Zo'n powerstation kan evt. ook in huis als noodstroomvoorziening gebruikt worden en je kunt er zonodig ook de auto mee starten. Voor de achterste zijruiten ook een paar raamtassen besteld omdat ik die bergruimte goed kan gebruiken. Het is echt woekeren met de ruimte in zo'n minicampertje en mogelijk ontkom ik er niet aan om de achterstoelen te verwijderen, maar dat zien we dan wel weer. Ondertussen moet ik terug naar de verkoper omdat de brandstofmeter blijft hangen. Het valt nog onder de garantie. De Caddy rijdt prima maar als je niet weet hoeveel benzine je nog hebt is dat toch knap lastig. Helaas kan ik pas 15 sept. terecht, dus maar even kijken of dat een belemmering is om op stap te gaan. Ondertussen de dagteller maar goed in de gaten houden tussen de tankbeurten door. Ik moet toch eerst die voorzieningen installeren voordat ik er met goed fatsoen in kan kamperen.

Gistermiddag/avond flink wat tijd in de keuken doorgebracht. Met een pond gehakt Indische gehaktballetjes, ketjapsaus, en een grote quiche gebakken met ham, ui en prei. Flinke belasting van mijn krakkemikkige onderstel maar met die investering kunnen we dagen vooruit. Een paar aardappels, wat patat of rijst en wat salade van (veld)sla of witlof is allemaal zo klaar om er volwaardige maaltijden van te maken en er gaan uiteraard een paar porties de vriezer in voor de broodnodige afwisseling. We zijn geen van beiden grote eters. De tijd dat ik bij de lokale Italiaan met smaak twee pizza's kon verorberen (en er ook nog slank bij bleef...) is al geruime tijd voorbij. Ik moet er niet meer aan denken...

Laatst aangepast door Kees op 23 Aug 2025 12:09:09; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2025 08:23:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Sibille. Wat een heftig verhaal, zeg! Shocked
Wens ze maar veel sterkte toe van ons allemaal. Ja dat kan opeens gebeuren, maar dat hakt er wel in.
Eerst nu tijd nemen voor je familie.

hier is nu de tuinman bezig. Verder ben ik nu even stil.

Terug naar boven
sibilla80

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2025 09:57:24    Onderwerp: Sibine's coffeecorner Reageren met citaat

Go3iemorgen allemaal.
Allereerst Greet: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er ene gezellige dag van. En je bent natuurlijk weer een jaartje ouder. maar dat mag de pret niet drukken, toch?

Dank voor jullie begrip en reacties. Het gaat niet goed met mijn zwagertje. Gisteren zijn we even bij mijn zus geweest, ze belde op en huilde. Wij er naar toe. Ze is verder heel realistisch hoor, maar ja, het blijft spannend.

Kees, je caddy wordt al een echte camper, zo te lezen. Goed dat je de brandstofmeter in de gaten houdt. het kan toch niet zo zijn dat je straks zonder benzine staat. Wel leuk zo'n hobby, je doet er veel voor. Vindt je vrouw het ook leuk dat je zo bezig bent? Ze gaat immers niet mee, heb ik begrepen? Of zie ik dat verkeerd?

Dagmar, veel plezier van je nieuwe iphone. Ja, dat overzetten is ook wat. Dat gaat dus niet met een Apple. Ik heb een Android, een Samsung, dat is iets makkelijker geloof ik.

Mijn broer belde net of ik al iets meer wist over onze zwager. heb hem even bijgepraat, maar straks meer. De hele familie is er mee bezig, tja..

Voor nu hou ik het hier bij.
Fijne zaterdag allemaal en Greet: geniet van je verjaardag.
Terug naar boven
Dagmar57

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2025 10:11:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Van harte gefeliciteerd Greet en een fijne verjaardag.

Terug naar boven
Greet.W

BerichtGeplaatst: 24 Aug 2025 07:49:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal .

Mijn hartelijke dank voor de felicitaties die ik hier gekregen heb van jullie .
Ik heb een hele fijne en gezellige dag gehad met mijn zussen en broers en schoonzussen en zwagers . We hebben met elkaar genoten van een Hightea .

Ik wens jullie een fijne zondag .
Terug naar boven

Geplaatst: 24 Aug 2025 07:49:31    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    50plusser/ouderenforum doorstart Forumindex -> Grand café Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 125, 126, 127, 128, 129  Volgende
Pagina 126 van 129

Ga naar: