Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
joke

|
Geplaatst: 14 Okt 2025 10:05:24 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen,
Sibilla gefeliciteerd met Wil.
En ook een dag met een dubbel gevoel sterkte met de uitvaart. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 14 Okt 2025 10:05:24 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Dagmar57

|
Geplaatst: 14 Okt 2025 10:24:52 Onderwerp: |
|
|
Sibilla gefeliciteerd met je man zijn verjaardag.
Het blijft maar een beetje somber weer, zonnetje laat zich al dagen niet zien.
Wat is de herfst zonder paddenstoel met stippen  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Greet.W

|
Geplaatst: 14 Okt 2025 16:20:15 Onderwerp: |
|
|
@ Sibilla
Gefeliciteerd met de verjaardag van je man . Ik wens jullie morgen een fijne dag met de verjaardags visite ,
@ Henny
Weer bijgepraat met je vriendin .
@ Joke
Nu druk met Windows 11 ? succes er mee.
@ Dagmar
Ook zonder paddenstoel met stippen zoals op je mooie foto is het hier ook wel herfst , hier zie ik tot nu toe nog nooit vliegenzwammen .
Foto :
Alleen op reis
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
joke

|
Geplaatst: 14 Okt 2025 17:02:18 Onderwerp: |
|
|
Greet een bijzondere foto van die veer in de lucht mooi gevangen zo
Henny en gezellig bij geklets met je vriendin.
Het gaat goed met de Windows 11 even wennen maar heb het bijna goed.
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Kees

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 571 Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug
|
Geplaatst: 14 Okt 2025 20:16:08 Onderwerp: |
|
|
Even kort. Sibilla gefeliciteerd net de verh=jaardag van Wil. Mijn zusje is ook jarig vandaag.
Even gauw de prachtige foto's bekeken, weer zeer de moeite waard.Misschien dat ik later nog terugkom als ik de afgelopen paar dagen nog eens rustig nalees.
Of het nog van afreizen komt dit jaar betwijfel ik. Het bed moet nog aangepast worden en de gordijntjes zijn nog niet klaar. Motivatie is ook wat minder omdat ik niet al te lang zonder pijn achter het stuur kan zitten en lopen ook al gauw pijnlijk wordt, met name de heup maar ook mijn voeten. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Henny

|
Geplaatst: 15 Okt 2025 09:08:26 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal!
Sibille, al aan het voorbereiden voor het verjaardagsfeest van Wil.
Kees, met de herfst wordt het vochtig en kil. Niet goed voor de knokige botten, sieren en ledematen. Zeker niet als je daar aan wat mankeert. Misschien een dagje weg als het zonnig, mooi weer is. Dan kun je nog even rusten -op een camper parkeerterrein en even op je bed liggen om je benen rust te geven. Later weer verder, of terug naar huis. Ander wachten op het voorjaar. We weet wat je ondertussen dan weer bedacht hebt om er in toe te passen.
Joke 11 went zo. Er is niet veel verschil in.
Greet, die veer in de lucht is zeker een heel bijzonder plaatje . Knap!
Ja, paddenstoelen begin je nu veel te zien. Zeker op de schralere zandgronden zie je de vliegenzwam weer. Vooral onder de berk en dennenboom/spar. Op klei en löss zie je ze zelden
De klussers zijn nog bezig in het halletje beneden. Ze zijn zo zorgvuldig bezig. Echt gewelding. Elk gat -kapot gestoten met spullen naar boven brengen en naar beneden- is gedicht en wel zo dat er dezelfde structuur daar in aangebracht is. Daar zie je letterlijk geen barst of scheur meer van. Ook niet van de gaten van de vorige bewoners. In het witsel zit ook een scheutje grijs gemengd zodat het wit niet ziekhuis wit geworden is. Een klein nuance dat erg groot verschil uit maakt. Ik ben echt tevreden met ze. Nog een paar uur en dan is het klaar!
Dagmar, de puzzel komt er aan  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Henny

|
|
Terug naar boven |
|
 |
Greet.W

|
Geplaatst: 15 Okt 2025 10:03:58 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal .
@ Joke
Mooi dat het goed gaat met Windows 11 , Prachtige foto . Mooi plekje om je bootje af te meren zo achter de begroeiing .
@ Kees
Wat in 't vat zit verzuurt niet ....... lukt het nu niet om af te reizen hopelijk in de toekomst wel .
@ Henny
Fijn dat de klussers zo goed hun werk afleveren , en mooi dat de klus vandaag klaar is . Mooie foto van de "keuze stress " .
Ik wens jullie allemaal een fijne dag
Foto : vers van de pers 😊 zo is het weer hier nu.
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
joke

|
Geplaatst: 15 Okt 2025 10:44:49 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal,
Henny jullie dus goed tevreden met de klussers en fijn dat het vandaag klaar komt.
en een fraaie foto van Douwe om een puzzel van te maken.
Kees nog genoeg te doen dus met de gordijntjes en ja als je klachten hebt met lopen
en in je doen en laten komt het wel op een laag pitje te staan dus maar rustig aan.
Greet zo bij jou is het weer best grijs maar het uitzicht is toch mooi om te zien.
Hier is het ook echt herfst de fietspaden liggen vol bladeren ,
en ook uitkijken door de regen gisteravond is het best glad in de bochten .
Foto vanuit Ede
De sculptuur op de foto is "Point Growth" (Groeipunt), een kunstwerk van de Koreaanse beeldhouwer Lim Dong-Lak.
Het kunstwerk staat in Ede, Nederland, en werd in 2014 geplaatst.
Het beeld is gemaakt van roestvrij staal en is ongeveer 5 meter hoog.
"Point Growth" symboliseert het leven en een zaadje dat openbarst waaruit nieuw leven ontstaat.
De glanzende bol weerspiegelt de omgeving en de seizoenen, wat het beeld onderdeel maakt van tijd en ruimte. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|