Het ijs in de Eems begint al weer aan te groeien . Nog even en de dikkere schotsen zullen er weer zijn .
De foto in de schemering gemaakt , het wit wat er op te zien is is ijs .
Interessante runderen op je foto in Rhenen Joke, lekkere ruige vacht, hebben ze de oeros weer terug gefokt misschien?
Prachtige Amaryllis Greet.
Deze Teleac-cursus is misschien wat voor de mensen die straks weer thuis moeten blijven vanwege de ijzel
Gaat ver terug in de tijd die Teleac cassettes, maar bracht mij Walter&Connie in herinnering, weten jullie dáár nog van? Was de allereerste taalcursus op TV
Ik ga er nu niet op uit vanwege het winterse weer , het heeft hier geijzeld , het vriest nog , en er wordt nog sneeuw verwacht voor vandaag .
Maar ik ga me toch maar niet bezig houden met een cursus Chinees . Leuk dat je dit zag , hele mooie opname.
Leuke manier om Engels te leren zoals er op het filmpje te zien is , niet te vergelijken met de saaie Engelse les die ik gehad heb op de middelbare school . De taalcursus Walter & Connie , kende ik niet , wij hadden thuis in die tijd nog geen tv.
Geplaatst: 24 Jan 2026 12:51:19 Onderwerp:
Klaas die chineese woorden boeken best apart en leuk dat filmpje over engels leren😊
Dat is een oud filmpje en was toen 8jaar toen zag je zulke dingen nog niet😅
Galloway-runderen zijn dit op de foto lopen vrij rond.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wil je ook een eigen gratis forum?
- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!