Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
joke
|
Geplaatst: 4 Okt 2024 14:43:38 Onderwerp: |
|
|
Wouw twee prachtige opname Greet jij woon echt met een prachtig uitzicht.😊en net terug van een fietstochtje.
Hehety leuk deze puzzel om te maken hoor en inderdaad je eigen gebit is het wel waard.
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 4 Okt 2024 14:43:38 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
sibilla80
|
Geplaatst: 4 Okt 2024 15:33:06 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
|
|
Hallo luitjes wat een prachtige dag is het vandaag. Wij hoeven niet veel, ik heb in Uithoorn alleen mijn hoorapparaatje rechts even opgehaald. Scheelt wel een slok op ene borrel hoor. Verder nog wat boodschappen gedaan, fruit enz.
Greet wat woon je toch prachtig, wat een uitzicht!.
Goed besteed die postcodeprijs, Hehety. Wij wonnen ooit eens 2400 gulden in de (toen nog0 lotto. Ook daar ging 600 gulden kansspelbelasting vanaf, we hielden 1800 gulden over. hebben we dubbeglas voor gekocht en nieuwe eetkamerstoelen. Wel 44 jaar geleden hoor. Daarna vielen we nooit meer echt in de prijzen, alleen van die kleine flutprijsjes, ontbijtkoek of Rituals of zoiets. Daar heb ik nog een tig aantal doosjes van liggen. Cadeau doen hoeft ook al niet, want bijna iedereen krijgt die dingen wel eens een keer. Nou ja, jij bent in ieder geval goed af e die omvormer komt er ook wel.
Ik heb de rollingstones puzzel gemaakt, was best nog wel moeilijk met die gezichten. De puzzel van Waverhoek was zo klaar, maar ja, dat was ook makkelijk zat.
Devolgende puzzel maak ik straks.
Nu heb ik appelmoes gekookt en ga ik vast karbonades aanbraden. Morgen krijgen we logees, dan wil ik een en ander klaar hebben.
Joke, je eigen gebit is goud waard, wees er maar zuinig op. Ondanks de verzekering moet je toch bij betalen, heftig hoor. Gaat dat niet van je eigen bijdrage af?
We kchten bij Terstal in Uithoorn nog twee overhemden voor Wik. 2 voor 20 euro. Ze passen hem goed, vooral omdat hij is afgevallen. Scheelt 2 maten, dat wel.
Lieve mensen ik wens jullie een fijn en zonnig weekend Lekker om te fietsen of te wandelen.
|
|
Terug naar boven |
|
|
Greet.W
|
Geplaatst: 5 Okt 2024 08:09:58 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal .
Ik wens jullie een mooie dag .
Zo ( zie foto's ) is de dag hier begonnen
een half uurtje later , dicht van de mist.
|
|
Terug naar boven |
|
|
Henny
|
Geplaatst: 5 Okt 2024 08:37:03 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal.
Sibille, dat is een koopje. Daar kan Wil mooi mee vooruit.
Greet geniet weer van je uitzicht.
Ik heb ook nog niks te melden. We beginnen met een vrolijk zonnetje en voor de rest moeten we nog avonturen
|
|
Terug naar boven |
|
|
Henny
|
|
Terug naar boven |
|
|
Henny
|
|
Terug naar boven |
|
|
Greet.W
|
Geplaatst: 6 Okt 2024 09:44:58 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal .
@ Hehety
Ik heb de link van www. gulbergen hier even goed neer gezet .
https://www.gulbergen.nl/nieuws
Een link zet je tussen URL je hebt het waarschijnlijk per ongeluk tussen IMG geplaatst .
Ziet er heel mooi uit daar waar jullie heen gaan , ik heb de website even bekeken , veel plezier !!
Mooie puzzelfoto .
Ik wens jullie een mooie zondag .
Foto's , de eerste ...... een grote zilverreiger op weg naar ......
een blauwe reiger , nog een jonkie .
|
|
Terug naar boven |
|
|
Dagmar57
|
Geplaatst: 6 Okt 2024 16:24:21 Onderwerp: |
|
|
Is weer gemaakt. |
|
Terug naar boven |
|
|
joke
|
Geplaatst: 6 Okt 2024 17:49:59 Onderwerp: |
|
|
Goedeavond.
Hehety en vast wel gelukt om daar dichtbij te komen en leuk die link even bekeken is toch even afwachten is er wel mooi weer voor en leuke puzzel.
Greet wat een prachtige foto's heb je gemaakt.
We waren het weekend aardig veel buiten was heerlijk met het zonnetje erbij.
Waren vandaag hier een mooie plek en al eerder bezocht.
|
|
Terug naar boven |
|
|
Henny
|
Geplaatst: 7 Okt 2024 08:55:32 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal!
Joke, Doesburg. Wat leuk. Web Tales heeft connecties met restaurant de liefde in Doesburg. Elke maand sturen leden van Web Tales gedichten in en dan wordt er een gekozen voor de menukaart. Ik weet niet of je dat restaurant kent.
Even kijken.
Greet heeft mij ondertussen geleerd dat linken ook tussen URL moet.
https://www.webtales.org/?menu=restaurant_de_liefde_overzicht
Wij zijn bij de Gulberg in de buurt geweest. Tenminste: Peter is er een stuk op geweest via een crossweggetje. Een stuk verder was er een breder haarspeltbocht die naar het echte hoge top leidde, maar alleen te voet begaanbaar en er was al een behoorlijk lint mensen op
. Dat zag dit Hennyke niet zitten
Een paar foto's en met telelens genomen
Ik denk dat het via de Geldropse kant beter zal gaan, maar ik vind het best zo .
Voor vandaag.
|
|
Terug naar boven |
|
|
joke
|
Geplaatst: 7 Okt 2024 12:28:39 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag ,
Hehety nee ken dat restaurant niet heb even via de link gekeken.
wat leuk dat ze elke maand dan leden van Web Tales gedichten in sturen en dat er dan een wordt gekozen voor de menukaart met naam erbij.
Zo dat is een flinke steile Gulberg waar je op kan lopen toch knap van Peter dan hij dat gedaan heeft pfff een hele klim.
leuke foto,s zo hebben we een indruk ervan.
Van morgen eerst druk met klussen in huis twee wassen enz.
We waren ook gisteren naar een museum geweest van vroegere dingen.
foto plaatsen lukt niet? |
|
Terug naar boven |
|
|
sibilla80
|
Geplaatst: 7 Okt 2024 12:54:07 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
|
|
goeiemiddag allemaal.
Jullie hebben je wel vermaakt dit weekend, heb ik gezien.
Hehety, leuk die berg, ik heb de link niet opengemaakt, maar wel de foto's gezien. Ook de puzzel heb ik gemaakt, leuk weer.
Joke, Doesburg uis een leuk stadje, wij waren er ook nogal eens. Je hebt genoten van het mooie weer dit weekend. Groot gelijk.
Greet, die reigers he je mooi op de kiek gekregen.
Wij hadden het hele weekend logees, mijn schoonzus en haar dochter uit Helmond. Heel gezelliga allemaal. Zaterdagmiddag nam mijn dochter haar nicht mee uit lunchennaar De Sniep. Dat is een eetcafétje midden in het boerenland. Je kunt er met de fiets wel komen, met de auto moet je een paar honderd meter door het weiland baggeren. Niet geschikt voor rolstoelers dus. Wel met een prachtig uitzicht.
Enfin, wij hebben mijn schoonzus vermaakt.
's Avonds speelden we met z'n vieren ouderwets rummicub.
Gisteren was bij ons in de kerk een concert van het Drents Byzantijns koor. Grandioos! iedereen die daar was (pl.minus 600 man) heeft genoten. Wij hadden een paar bewoners van Zuiderhof mee, die mensen hebben zo genoten. Vanmorgen was ik er heel even en sommige spraken me er nog over aan.
Vanmorgen zin de gasten weer huiswaarts vertrokken. heb ik de tijd om een nieuwe uitvaart voor te bereiden. Die moet ik donderdag doen voor een bekende hier uit het dorp. Die uitvaart zou eerst maandag de 14e zijn, op Wil z'n erjaardag. Dat geeft niet, we vieren het toch zondag. Maar de hele zaak is vervroegd naar a.s. donderdag omdat de overledene al flink aan het ontbinden is. Men wil en kan niet langer wachten. iedereen in paniek: dat is wel snel. Uiteindelijk komt het altijd weer goed, ik heb vanmiddag een afspraak met de familie. En iedereen is gewaarschuwd dat de uitvaart donderdag al is en niet maandag. Gelukkig heb ik vandaag en morgen tijd om het draaiboek en het boekje te maken.
Dadelijk ook even naar Mijdrecht voor mijn ondergebitje. Al met al een druk dagje, maar okay we komen er wel.
Tot morgen maar weer.
Heb het goed vandaag.
|
|
Terug naar boven |
|
|
Greet.W
|
Geplaatst: 8 Okt 2024 08:23:40 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal .
@ Hehety
Dat was een hele klim , mooie opnames van je man die naar boven ging.
@ Joke
Een supermooie foto van Doesburg , Mooi beschut haventje hebben ze daar.
@ Sibilla
Het was dus een druk maar leuk weekend voor jullie . Sterkte met de voorbereiding van de uitvaart .
Ik wens jullie een mooie dag
Foto : De ezels , bij een kinderboerderij , zagen hun verzorgster aankomen .
|
|
Terug naar boven |
|
|
Henny
|
Geplaatst: 8 Okt 2024 09:10:58 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen dames en heren.
Sibille drukke dagen voor de boeg, maar je hebt er zin in dus dat is niet erg.
Hoe gaat het eigenlijk met Wil? Zijn ze er al achter gekomen waarom dat hij zo af viel? Valt ie nog af, of blijft zijn gewicht nu stabiel? Wij zijn toch ook een beetje ongerust om je 'ventje'
Greet, weer mooie foto's dit keer van ezels. Gezellig samen in de wei en zo hoort het ook.
Joke nog fietsen?
Hier gewoon z'n dinsdaggangetje waar bij hoort: Ik naar mijn vriendin
|
|
Terug naar boven |
|
|
sibilla80
|
Geplaatst: 8 Okt 2024 11:14:12 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
|
|
Goeiemorgen, het kan nog.
Eerst de vraag van Hehety: met Wil gaat het prima. Hij valt niet meer af, is zelfs ietsje aangekomen. Dat komt misschien door het vele gebak van de kaatste week , maar toch, het zit er weer aan. Ze zijn er nog steeds niet achter waardoor hij zo afviel, dat blijft een mysterie. Maar hij voelt zich goed, doet allerlei klusjes in en om het huis, ik maak me niet zoveel zorgen (meer).
De voorbereidingen voor de uitvaart zijn in volle gang, het draaiboek en het programmaboekje zijn klaar0, ik hief alleen de overweging nog te maken. Dat doe ik vanmiddag.
Mooie foto's van de ezels, Greet. Die worden zo te zien goed verzorgd. Dat moet ook, het zijn tenslotte dieren. Daar moet je goed voor zorgen als je ze hebt.
Joke, het is goed fietsweer, lijkt me. Zelf heb ik andere dingen te doen, maar voor jou/jullie is een stukje fietsen super. En je bezorgt ons mooie foto's van wat je ziet onderweg. Daar zijn we altijd heel blij mee.
Hier zijn nog wat foto's van het optreden van de Ursula Band (een soort Jostiband) met de Turfschippers in Nieuwveen.
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 8 Okt 2024 11:14:12 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |