| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Greet

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 293
|
Geplaatst: 17 Jun 2026 14:56:39 Onderwerp: |
|
|
Een deel van een verticale tuin en een close-up van de paars / blauwe bloemen die er nu het meeste bloeien te weten de ooievaarsbek en het kruipklokje ( campanula )
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 17 Jun 2026 14:56:39 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
joke

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 1496 Woonplaats: Veenendaal
|
Geplaatst: 17 Jun 2026 20:00:28 Onderwerp: |
|
|
| Greet wat schitterd om te zien zo'n verticale tuin en het kruipklokje valt mooi op door de kleur. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Klaas

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 791
|
Geplaatst: 18 Jun 2026 13:29:57 Onderwerp: |
|
|
Buitengewoon die verticale tuin te zien Greet. We hebben ze hier in de omgeving ook wel gehad, maar die bleken toch moeilijk te onderhouden, hoop dat het bij deze schitterende begroeide muur die jij hebt vastgelegd beter zal gaan.
Joke, prachtig je foto van een knolzijdeplant te zien. Had er nog nooit van gehoord maar het is een prachtig gewas en dus geheel onterecht.
Alweer bijna weekend. Rustig aan doen, misschien beter binnen blijven, en..DRINKEN! (zeg ik ook tegen mezelf). Dat laatste probeer ik zoveel mogelijk te bevorderen door gewoon water te koelen in de koelkast wat een stuk lekkerder drinkt, en, zoveel mogelijk salades te nuttigen als maaltijd wat ook de vochthuishouding ten goede zal komen.
alvast een fijn weekend gewenst! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Greet

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 293
|
Geplaatst: 18 Jun 2026 16:09:04 Onderwerp: |
|
|
@ Klaas
Prachtige foto van de geveltuin .
Met die hoge temperaturen ga ik sowieso de deur niet uit , ik heb genoeg in huis dus voor boodschappen hoef ik ook niet naar buiten . Ik drink met hele warme dagen veel water uit de kraan dat hoeft voor mij niet gekoeld te zijn.
Ik wens jou hier bij ook alvast een fijn weekend . |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Greet

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 293
|
Geplaatst: 18 Jun 2026 16:10:27 Onderwerp: |
|
|
Grootbloemige hertshooi
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
joke

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 1496 Woonplaats: Veenendaal
|
Geplaatst: 18 Jun 2026 17:02:43 Onderwerp: |
|
|
Klaas een prachtige foto vanuit de jordaan staat bekend als The Blossom mooi al die bloemen.
En zeker met dit weer veel drinken is wel belangrijk voor je lichaam
Ook alvast een fijn weekend.
Greet prachtig deze hertshoor die weer in bloei staat en jij ga dus niet naar buiten is voor jou te warm en binnen is het goed te doen toch ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
joke

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 1496 Woonplaats: Veenendaal
|
Geplaatst: 19 Jun 2026 10:28:43 Onderwerp: |
|
|
Bij de groene grens zag deze grutto .
Fijn weekend |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Greet

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 293
|
Geplaatst: 19 Jun 2026 15:13:19 Onderwerp: |
|
|
@ Joke
Prachtige foto van de grutto , de vogel die zijn eigen naam roept. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Greet

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 293
|
Geplaatst: 19 Jun 2026 15:18:07 Onderwerp: |
|
|
De bruidsbloem ( Deutzia scabra 'Plena' )
Ik wens jullie een fijn weekend . |
|
| Terug naar boven |
|
 |
joke

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 1496 Woonplaats: Veenendaal
|
Geplaatst: 20 Jun 2026 11:58:08 Onderwerp: |
|
|
Greet een prachtige foto's van deze bruidsbloemen mooi dat rose met wit samen.
Fijn weekend. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
joke

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 1496 Woonplaats: Veenendaal
|
Geplaatst: 21 Jun 2026 10:25:39 Onderwerp: |
|
|
In het binnenveld de koeien in de wei.
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mellina
Geregistreerd op: 21 Aug 2024 Berichten: 315
|
Geplaatst: 21 Jun 2026 11:30:43 Onderwerp: |
|
|
| Weer heel veel prachtige foto's gezien van GREET,JOKE en KLAAS,weer te veel om apart op te reageren. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mellina
Geregistreerd op: 21 Aug 2024 Berichten: 315
|
Geplaatst: 21 Jun 2026 11:32:57 Onderwerp: |
|
|
uitzoeken maar....,
binnenstad Harlingen.
en nog een fijne zondag. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Greet

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 293
|
Geplaatst: 21 Jun 2026 19:47:27 Onderwerp: |
|
|
@ Mellina
Prachtige kleurrijke foto .
Heb je er ook 1 uitgezocht ? 🙂
Ik wens je een mooie week en sterkte met de warmte .
@ Joke
Prachtige foto van de koeien in het weiland . Mooi de twee bomen die hun een beetje schaduw geven in deze warme dagen . |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Greet

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 293
|
Geplaatst: 22 Jun 2026 07:59:33 Onderwerp: |
|
|
Voor de dijk en een bunker een veld vol met bladrammenas .
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 22 Jun 2026 07:59:33 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|