 |
50plusser/ouderenforum doorstart contact en uitwisseling
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Greet

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 293
|
Geplaatst: 22 Jun 2026 16:33:50 Onderwerp: |
|
|
Goedenavond allemaal
@ Henny
Wat een mooie puzzelfoto .
Ik heb dit jaren geleden een keer in het echt gezien toen we het Pieterpad hebben gelopen.
Mooi dat het weer kan om puzzels te plaatsen.
@ Dagmar
Je had een werkdag , viel het mee met de warmte tijdens je werk ?
@ Sibilla
Je moet het weer doen met een zeer warme dag . Wat ben ik toch blij dat we hier gisteren en vandaag lekker temperaturen hadden , 23 en 21 graden , het was heerlijk fietsweer .
Fijne avond .
Langs het betonpad wat er op bijgevoegde foto is te zien , zijn er de hele zomer en een gedeelte van de herfst bloemen te zien , ik kom daar regelmatig en iedere keer ziet het er weer anders uit .
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 22 Jun 2026 16:33:50 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Henny

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 1085 Woonplaats: Nuenen
|
Geplaatst: 23 Jun 2026 10:04:15 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal.
Ik ben weer blij.
Dagmar heeft weer nieuwe foto gestuurd en ik heb ze in een nieuw aangemaakte Dagmarmap gedaan. Het was weer even een heel gedoe op de weer andere pc, maar we weten nu hoe het moet.
Greet, je zit daar prima met de tempraturen. Een andere vriendin van mij. Die van een blok huizen verder heeft nu ook een airco laten plaatsen. Wellenswaar in haar slaapkamer.
Wat zal nu beter slapen met bloedheet weer.
Vandaag bij ons 31 graden en in de loop van de week 38 graden.
Met deze tempraturen ben je echt blij dat je een airco hebt.
Nu moet je zeker niet in zuid Europa zijn, zoals in Frankrijk.
Gisteren heerlijke tuinbonen gegeten. Goed, flink aan de prijs, maar lekker! Ik heb ze bijna allemaal alleen opgegeten. Geen aardappels en geen vlees.
Dat was voor Peter.
Vandaag peultjes met aardappels en rundervink. Daar ben ik ook gek op.
Anke en joke, vandaag een tropenrooster?
Sibilla, naar de overkant. Daar zal het wel koel zijn.
Kees, toch de beentjes strekken, ook al is het warm.
Om zelf soep te trekken is het nu toch wel warm.
Daarom hebben wij zakken soep gekocht bij de AH. twee halen, vijf mee nemen.
Dat is wel wat zout, maar met dit warm weer is dat niet zo erg.
Dan mag wat zout aangevuld worden.
Mensen, ik ga straks naar mijn vriendin. En raad eens, Zij heeft ook een arico.
Japanse kers
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Greet

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 293
|
Geplaatst: 23 Jun 2026 10:54:21 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag allemaal .
@ Henny
Voor jullie echt een uitkomst , de airco . Ik heb gelukkig vaak een verkoelend zeewindje hier .
Tuinbonen hoef ik niet maar tegen de peultjes zeg ik geen nee
Veel plezier bij je vriendin .
Lekker Japanse wijnbessen , ze staan er goed op op je prachtige foto ervan .
Japanse kers is een boom die in het voorjaar bloeit .
Ik wens jullie allen een fijne dag verder
Verkoeling 😄 :
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dagmar57

Geregistreerd op: 22 Aug 2024 Berichten: 1122
|
Geplaatst: 23 Jun 2026 11:26:23 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag allen
Ik was vanmorgen vroeg wakker om 06.30 uur al dacht wat zal ik doen me nog even omdraaien of het huis gaan koelen, heb voor het laatste gekozen, alles ramen en deuren los gezet en het is nu toch 3 graden koeler in huis.
Dus ik ga zuid europees doen vandaag en vanmiddag even een siesta houden
.
Ik heb helaas bij deze hitte geen airco dus koel blijven wordt een ding de komende dagen, maar goed ik zal het wel overleven.
Mooie foto's van de uitgestrekete velden en de verkoelende waterfoto en de japanse bessen van Henny.
Op het werk is het goed te doen Greet, daar hebben ze het klimaatcontrole systeem en dat werkt uitstekend, blijft lekker koel binnen, tenminste als de clienten de buitendeur dicht houden anders werkt het niet.
Vanmorgen was ik ook al vroeg aan de wandel en was het nog heerlijk buiten.
Dacht zal me vandaag eens concentreren op fotograferen van bloemen en planten, maar dat is blijkbaar niet mijn ding, vond alle gemaakte foto's er van niet mooi en heb ze allemaal verwijderd.
Kwam nog wel een eend tegen die heerlijk zijn vleugels aan het droog schudden was.
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Greet

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 293
|
Geplaatst: 23 Jun 2026 12:43:53 Onderwerp: |
|
|
@ Dagmar
2 prachtige foto's van de aalscholver .
Mooi plekje had het opgezocht om het verenpak te drogen . En dan is het verenpak droog en het duikt weer onder water op zoek naar eten , tsja zo komt het de dag wel door .
Blijven oefenen op het fotograferen van bloemen en planten dan komt het wel een keer goed
Het is hier nu ik dit schrijf 21 gr , het was weer heerlijk fietsweer. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|