| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Greet

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 295
|
Geplaatst: 5 Jun 2026 14:46:12 Onderwerp: |
|
|
De Atalanta vlinder
Ik wens jullie een fijn weekend . |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 5 Jun 2026 14:46:12 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Klaas

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 791
|
Geplaatst: 5 Jun 2026 16:42:23 Onderwerp: |
|
|
Schitterend de sering van Mellina en de vilten hoornbloem van Joke, en op het laatst de Atalanta-vlinder van Greet om de week mee af te sluiten.
Ik doe er een Jordanees tuintje bij om iedereen een heel fijn weekend mee toe te wensen
O ja, de duiven hebben er toch van afgezien zich hier te nestelen, ze zijn heel kort dinsdag nog even komen kijken, maar hebben de plek toch afgekeurd. Stomkoppen!  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Greet

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 295
|
Geplaatst: 6 Jun 2026 10:11:18 Onderwerp: |
|
|
@ Klaas
Wat een mooi tuintje veel werk lijkt me wat betreft water geven .
Supermooie foto.
Wat jammer voor jullie dat de duiven het plekje hebben afgekeurd , hadden ze te veel inkijk ? Tsja er zal vast geen gebrek zijn om plekjes te vinden om een nest te maken was dat maar zo he dan waren ze vast wel gebleven. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mellina
Geregistreerd op: 21 Aug 2024 Berichten: 315
|
Geplaatst: 6 Jun 2026 15:02:45 Onderwerp: |
|
|
Prachtige foto's GREET van de damherten ,de vlierbes en de atalanta.
Ook heel mooi de hoornbloem van JOKE.
En KLAAS laat ons een jordanees tuintje zien....van bewoners die de hele dag het licht moeten laten branden in huis
Jammer van de duiven  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mellina
Geregistreerd op: 21 Aug 2024 Berichten: 315
|
Geplaatst: 6 Jun 2026 15:04:28 Onderwerp: |
|
|
fijn weekend nog
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Greet

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 295
|
Geplaatst: 6 Jun 2026 17:06:22 Onderwerp: |
|
|
@ Mellina
Prachtige foto van de Amerikaanse sering met de prachtige zachte kleur .
Een struik waar de vlinders , bijen , hommels ed. wel op af willen komen. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
joke

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 1496 Woonplaats: Veenendaal
|
Geplaatst: 7 Jun 2026 11:48:33 Onderwerp: |
|
|
Greet twee mooie foto's van de vlierbes en de Atalanta vlinder.
Klaas een mooie foto van al die planten een knus hoekje vanuit de Jordaan.
Mellina een mooie foto van de sering herkenbaar aan de dichte trossen. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
joke

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 1496 Woonplaats: Veenendaal
|
Geplaatst: 7 Jun 2026 11:51:27 Onderwerp: |
|
|
Boerenjasmijn bekend om zijn geurige witte bloemen
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Greet

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 295
|
Geplaatst: 8 Jun 2026 10:33:07 Onderwerp: |
|
|
@ Joke
De boerenjasmijn staat er heel mooi op. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Anky

Geregistreerd op: 09 Feb 2025 Berichten: 169
|
Geplaatst: 8 Jun 2026 17:13:59 Onderwerp: |
|
|
Dit zijn niet de aardhommels uit mijn tuin.
Die zitten geen moment stil
Deze bijen genoten wat rustiger van de bramenbloemetjes. _________________ Altijd blijven lachen |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Greet

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 295
|
Geplaatst: 9 Jun 2026 17:00:27 Onderwerp: |
|
|
@ Anky
Mooi om de harde werkers aan het werk te zien  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Greet

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 295
|
Geplaatst: 9 Jun 2026 17:01:46 Onderwerp: |
|
|
Groot en klein :
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Anky

Geregistreerd op: 09 Feb 2025 Berichten: 169
|
Geplaatst: 9 Jun 2026 17:16:09 Onderwerp: |
|
|
Wat lief!
Maar één jonkie? _________________ Altijd blijven lachen |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Greet

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 295
|
Geplaatst: 9 Jun 2026 19:01:46 Onderwerp: |
|
|
| Anky schreef: | Wat lief!
Maar één jonkie? |
Er waren 3 jonkies , een foto daarvan staat op het topic Sibine's coffeecorner |
|
| Terug naar boven |
|
 |
joke

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 1496 Woonplaats: Veenendaal
|
Geplaatst: 10 Jun 2026 11:49:39 Onderwerp: |
|
|
hommels die nectar verzamelen van de bloesem van een braamplant.
mooie foto.
Greet wat een leuke foto van die zwaan met een jong erbij . |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 10 Jun 2026 11:49:39 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|