doorstart 50plusser/ouderenforum
contact en uitwisseling
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Sibine's coffeecorner
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 26, 27, 28  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    doorstart 50plusser/ouderenforum Forumindex -> Grand café
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dagmar57



Geregistreerd op: 22 Aug 2024
Berichten: 106

BerichtGeplaatst: 21 Okt 2024 10:39:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben weer helemaal bij de met de puzzels en klaar voor de volgende Very Happy

Ik vind de winter niet erg, vriezen en een zonnetje............heerlijk.

Ik vind de herfst minder, wind en regen is niet zo mijn ding en dan zaterdag weer de zomertijd voorbij (die wat mij betreft onmiddelijk afgeschaft mag worden) dan wordt het weer vroeg donker, niets aan.

Bij mij persoonlijk lijkt het er op dat naarmate ik ouder word, ik meer hou van veel en lang daglicht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 21 Okt 2024 10:39:18    Onderwerp:

Terug naar boven
Henny



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 124
Woonplaats: Nuenen

BerichtGeplaatst: 21 Okt 2024 10:51:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben ik weer!
Wat een mooie foto's weer. Very Happy
Ja de prikster is geweest en ik zal vanmiddag wel gebeld worden over de dosering van de medicijnen. Die is nu veel te hoog Shocked 3.5 en die moet terug naar 2 voor eind nov. Dat is nog tijd genoeg. Ze heeft wel veel moeten noteren in verband met die kies er uit, volgende maand, want ook voor de trombosedienst heeft dat een hoop voeten in de aarde om te prikken en af te stemmen tussen die afspraken door van tandarts en chirurg.
De praktijkondersteunster belde ook. Mijn suiker blijft op de goede pijl, ook met lagere dosering medicijnen. Kijken of het met nog minder kan en zelfs zonder. Gewoon zo door gaan. We zullen zien Very Happy

Hee Dagmar. Very Happy
Ik heb net weer een paar puzzels in elkaar gezet. Dit keer met oldtimers van Douwe. Die mogen er ook een keer tussendoor.
Voor mij mag de zomertijd afgeschaft worden. De wintertijd is de echte biologische tijd zoals de mens ook ingesteld is. èn uiteraard ook de natuur.
Mijn tijd is de warme tijd. Voorjaar en zomer met een milde herfst. Dat heeft meer met mijn gestel te maken dan met voorkeuren.
Elk laargetijde heeft zijn charme.
buiten lopen en je gezicht zo koud worden dat je huid binnen er van tintelt.
Hele wolken maken met je asem.
avonds de kaarsen aan en lekker op de bank zitten met een plaid over je benen. Drankje er bij.
Voor mij heeft dat ook wel wat.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sibilla80



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 86
Woonplaats: Vinkeveen

BerichtGeplaatst: 21 Okt 2024 12:13:53    Onderwerp: Sibine's coffeecorner Reageren met citaat

Hoi Joke, ik zie nu pas je foto van de pompoenen, die kwam eerst niet door.

De winter is ook niet mijn ding, geef mij maar het voorjaar met nieuw groen en zachte temperaturen. Die is nu ook al wel okay, maar toch, het is hier druilerig. Inderdaad: van zaterdag op zondag gaat de klok weer een uur achteruit. Ik vind dat ook vervelend, laat die tijd toch gewoon zoals hij was. Al dat gedoe met voor- en achteruit. Sommige klokken gaan vanzelf op de goede tijd, andere moet je met de hand verzetten. Doe je dat niet, kom je verkeerd uit. Rolling Eyes
De zomer met bloedhitte hoeft voor mij ook niet, maar de zon vaker zien is wel een optie. Zou het aan onze leeftijd liggen? Naarmate ik ouder word, geniet ik meer van ene lekker zonnetje. Niet meer 'bakken in de zon, keren maar', maar wel lekker genieten.

Wel een heel gedoe met dat prikken en suiker, Hehety. Maar je bent er aan gewend, denk ik, dan zal het ook wel meevallen. Ik hoop voor je dat het allemaal goed blijft gaan, daar ben je wel bij gebaat.

De old-timers van Douwe zijn leuke puzzels, die ga ik zeker maken. Ben ook al een eind opgeschoten met mi8jn painting schilderij. Veel rozen in een vaas, dat is best lastig, maar wel leuk.

Zo, nu de lunch klaarmaken. Zoonlief is hier de hele dag tot vanavond.
Sjuuss,
zwanen, die overwinteren hier op de weilanden rondom
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sibilla80



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 86
Woonplaats: Vinkeveen

BerichtGeplaatst: 21 Okt 2024 12:15:48    Onderwerp: Sibine's coffeecorner Reageren met citaat

Wel heel apart Hehety, die witte hortensia tussen de rode, bijna uitgebloeide.
Ik knip ze af en zet ze in een vaas.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
joke



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 184
Woonplaats: Veenendaal

BerichtGeplaatst: 21 Okt 2024 15:30:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Greet een mooie foto van die peren zien er lekker uit zeg.
Sibilla ook mooi die wolken partij .
Hehety wat een gedoe voor jou met alles en dat voor een kies,maar wel heel belangrijk dat alles goed gaat verlopen.
Ja hou ook niet van de winter maar nu heeft het ook wel zijn charme geef mij maar het voorjaar en de zomer.
Foto vanaf het balkon echt herfst.




Fijne avond .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Greet.W



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 177

BerichtGeplaatst: 22 Okt 2024 08:21:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Hiep hiep hoera !!
Joke is jarig .
Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren in goede gezondheid wens ik je toe . Maak er een leuke gezellige dag van .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Henny



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 124
Woonplaats: Nuenen

BerichtGeplaatst: 22 Okt 2024 10:32:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal!
Joke, weer een jaartje er bij. Gefeliciteerd!


Maak er een gezellige dag van. Very Happy

Vanmorgen al bonusinkopen gedaan. Dit keer de koffie perlakoffie. 2 halen en 1 betalen. Dat mocht ook aangevuld worden. Peter is nu naar Plus voor warsteiner. 2de voor de helft van de prijs. Scheelt toch weer.

Straks nog naar mijn vriendin en dan heeft Peter de tijd om goed door het huis heen te rauzen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sibilla80



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 86
Woonplaats: Vinkeveen

BerichtGeplaatst: 22 Okt 2024 13:34:45    Onderwerp: Sibine's coffeecorner Reageren met citaat

Ha Joke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag. De zon schijnt, een goed voorteken voor je nieuwe levensjaar.


Zo, jullie kunnen weer vooruit Hehety. Die kortingen lopen flink op, zou ik ook doen.
Goed door het huis rauzen, dat heeft Wil vanmorgen ook gedaan terwijl ik koffie schonk aan de overkant. Is niet mijn dag, maar ze vroegen of ik kon ruilen en invallen. Dat kon, zodoende had vaders het rijk anderhalf uur alleen. Laughing
Na de koffie zijn we naar Mijdrecht getogen voor een cadeautje voor onze oudste dochter. Die is vrijdag jarig, ze wil bakspullen hebben. Wij naar Blokker, daar slaagden we gedeeltelijk. Bij de Action had ik ook niet wat ik zocht.
Onze jongste dochter had een suggestie: kijk eens bij de Hema. Ook daar hadden ze niet de maat bakcorm die ik zocht. Ze wil er een van 28 cm., maar die hebben ze nergens. Bij Bol.com heb ik er een gevonden van 28 cm.!. Zelf heb ik er een van 26 cm, maar zij wil met een opstaande buitenrand. Enfin, ik heb maatje 20 bij Blokker besteld en 24 meegenomen.
De 28 wordt morgen bezorgd, ik ben benieuwd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Douwe



Geregistreerd op: 21 Aug 2024
Berichten: 35

BerichtGeplaatst: 22 Okt 2024 20:33:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Joke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Het is herfst, dus daar past deze foto mooi bij (genomen in het Rensenpark)

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Henny



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 124
Woonplaats: Nuenen

BerichtGeplaatst: 23 Okt 2024 09:45:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal.

Sibille, dus toch kunnen slagen voor een bakvorm. Bij een beetje grote HEMA kun je vaak voor zulk soort van dingen slagen en de kwaliteit is goed, Mooi opgelost. Very Happy
Joke, we hopen dat je een leuke dag gehad hebt, maar dat zal wel, denk ik zo Very Happy
Greet, weer een mooie foto. Dit maal van Kweeperen. Die bomen heb ik nog nooit in het echt gezien, maar dat komt nog wel,

Mooie foto, Douwe, van de herfsttinten in Het Rensenpark. Zeker met de zon er op.

Straks gaan we kijken voor een of twee nieuwe vesten voor Peter. Nu zijn ze er nog en is er keuze. Verder in het seizoen is het maar afwachten.
En, ja. We slaan nog wat vorraad in van Warstener . Peter is gisteren vergeten om een paar kratjes te bestellen. Dat doen we dan wel als we terug komen van de vestenjacht, in Helmond.
Ja, Sibieel, daar is Helmond weer Laughing
We kunnen het daar letterlijk en figuurlijk heel goed vinden.

Nog even de Puzzel.
70 stukjes
Foto gemaakt door Douwe

https://www.jigidi.com/nl/solve/6lbfboca/dscf5289-aanhangertje-nodig/


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
joke



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 184
Woonplaats: Veenendaal

BerichtGeplaatst: 23 Okt 2024 10:43:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen luitjes,
Het was een gezellige dag gisteren.
In de morgen visite gehad en in de middag zijn we
met de auto naar Sonsbeek geweest en een stevige wandeling gemaakt.in de avond broers en zus geweest.
En zondag komen Dochter en Schoonzoon met de Kleinkinderen want die moeten nog naar school deze week.


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Greet.W



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 177

BerichtGeplaatst: 23 Okt 2024 10:44:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedendag allemaal .
Ik wens jullie allemaal een mooie dag .

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Het Wad .

Eindelijk weer eens een foto van het Wad kunnen maken zonder stoorzenders ( windmolens ) op de achtergrond , deze werden nu aan het zicht ontnomen door de mist .
Wat betreft de mist , het is een komen en gaan , het ene moment is het bijna weg en dan even later zit het weer potdicht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
joke



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 184
Woonplaats: Veenendaal

BerichtGeplaatst: 23 Okt 2024 10:50:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Sibilla toch nog geslaagd voor een bakvorm voor je Dochter.
Hehey een leuke foto van die blauwe auto van Douwe om er een puzzel van te maken.
Greet een prachtige foto van het Wad zonder die stoorzenders.

Vanmiddag een griepprik halen en is hier behoorlijk mistig.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sibilla80



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 86
Woonplaats: Vinkeveen

BerichtGeplaatst: 23 Okt 2024 16:16:52    Onderwerp: Sibine's coffeecorner Reageren met citaat

Hi daar ben ik weer.
De mist is opgetrokken, nu schijnt volop de zon, nog steeds.

Douwe, die foto van het Rensenpark is schitterend.
Ook die van Greet van het Wad is prachtig.
Joke je had een leuke verjaardag, lees ik. En zondag komen je dochter en haar gezin ook nog, extra jarig dan.

De grote bakvorm kocht ik niet bij de Hema, maar via Bol.com. Of het de juiste is moet nog blijken. Er zit er wel een rand aan, maar of dat genoeg is voor mijn dochter.., ik zie het wel. Anders stuur ik hem terug, heb nog niks betaald ook.

Vandaag gingen bewoners van ZH naar een bingo in De Luwte in Amstelveen. Dat had me toch voeten in de aarde, niet te kort zeg! Voor dat iedereen die meeging ook daadwerkelijk in de bus zat, het was een puinhoop. Er bleken meer mensen mee te willen dan op de lijst stonden en van die lijst vielen er weer bewoners af, het was dus passen en meten. Het duurde wel een half uur voor iedereen was ingeladen, pff. Ben ik blij dat ik me er niet mee hoefde te bemoeien.

Jaja, Hehety, in Helmond moet je zijn voor kleding. Ook voor leuke restaurantjes trouwens, vooral aan het kanaal. Laughing
Jullie hebben dus weer goed ingeslagen. Very Happy
Je puzzel van Douwe's foto ga ik straks maken, ziet er goed uit.
Ik denk trouwens dat je van dat leuke kaboutermeisje van Joke ook wel een puzzel kunt maken. Idea

De maandelijkse centjes zijn ook weer binnen, kunnen we weer een ruit ingooien. Laughing
Nou nee hoor, dat is een grapje. Ik heb meteen maar twee rekeningetjes betaald.

Tot zover voor vandaag. groetjes en eet smakelijk.
niet zell gemaakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Henny



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 124
Woonplaats: Nuenen

BerichtGeplaatst: 24 Okt 2024 09:30:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal.
Sibille, wat een gedoe met die bus. Niet opgegeven, niet mee tenzij er afzeggingen zijn, lijkt mij zo. Gelukkig is toch alles weer goed gekomen. Ik kan mij wel voorstellen dat je blij was dat niet te hoeven te regelen. Smile

Joke een vrolijke foto van dat kaboutertje. Very Happy

Ik kan je begrijpen, Greet. Dat je het fijn vond een foto te maken, dankzij de mist van de Waddenzee zoals het vroeger oogde. Zonder al de stoorzenders zoals windmolens.
Heel rustgevend zo. Very Happy

Gisteren zijn we geslaagd voor een vest. Later kijken we voor nog een, maar twee dezelfde en dezelfde kleur vonden we ook weer saai worden. Hij kan zo ook vooruit.
Gisteren werden er opeens borden in de staat neergezet. Nou, onze straat is meer een vrij lange laan. Vanaf aankomende maandag tot 13 dec mag er aan beide kanten niet geparkeerd worden. Nou, wij wonen op een hoek en die straat staat al vrij vol. Dat wordt een 'feestje'. Wij parkeren altijd aan de zijkant, vlakbij onze poort, achterom. Het zal vaak een eind lopen worden.
Maar, ja, de mens lijdt het meest van het lijden wat men vreest . We zullen zien.
Volgens de overbuurman komt er een nieuwe hoofdriolering in.

Het is vandaag mooi weer en Peter wil vandaag nog een keer BBQ en hij marineert en kruid alles zelf Very Happy
Dat apparaat wel buiten en wij binnen, natuurlijk.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 24 Okt 2024 09:30:51    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    doorstart 50plusser/ouderenforum Forumindex -> Grand café Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 26, 27, 28  Volgende
Pagina 27 van 28

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.